Djevica Marija u Kraljevstvu Božje Volje - 18. dan

OSAMNAESTI DAN

Nebeska Kraljica u Kraljevstvu Božje Volje u kući u Nazaretu.

Nebo i zemlja su spremni na izmirenje.

Bliži se Čas Gospodnji.

Duša svojoj nebeskoj Kraljici

Moja kraljevska Majko, ponovno te slijedim! Ljubav me tvoja vezuje i drži kao snažan magnet. Spremna sam čuti tvoj prekrasni Nauk. Ipak, to mi nije dovoljno. Ti me voliš kao svoje dijete, i zato, zatvori me u Kraljevstvo Božje Volje gdje si Ti živjela i gdje živiš. Zatvori čvrsto vrata da ne mogu izići, ni pobjeći. Tako će Majka i kćer zajedno živjeti i biti sretne.

Nauk nebeske Kraljice

Najdraže Dijete! Kada bi ti znala koliko čeznem zadržati te u Kraljevstvu Božje Volje! Moj nauk su vrata koja podižem da te zadržim. Moj nauk je tvrđava koju gradim oko tvoje volje, kako bi ona razumjela i uzljubila vladavinu Uzvišene Volje. Budi pažljiva i slušaj me! Tvoja Majka sve čini da privuče tvoju voju, tako da tobom u svemu zavlada Božja Volja.

Slušaj me, najdraža Kćeri! Napustila sam Hram, istom onom hrabrošću s kojom sam i ušla u nj, samo da ispunim Božju Volju. Pošla sam u Nazaret, ali tamo više nisam našla svoje drage roditelje. Uz mene je bio samo sveti Josip. U njemu sam vidjela svoga dobroga anđela, kojega mi je Bog dao da me čuva, premda su me putem pratili zborovi anđela. Sva su mi se bića klanjala. Ja sam im zahvaljivala, svakome sam udijelila poljubac i svoj kraljevski pozdrav. Tako smo stigli u Nazaret.

Sveti Josip i ja gledali smo se podozrivo i osjećali smo kako nam se slamaju srca. Željeli smo jedno drugome reći da smo se Bogu obvezali na vječnu čistoću. Na kraju smo prekinuli šutnju i obznanili zavjet kojim smo se vezali. Kako smo bili radosni! Hvala Gospodinu, obećali smo da ćemo živjeti kao brat i sestra! Služila sam ga s najvećom pažnjom. Jedno drugo smo gledali s dubokim poštovanjem i među nama je zavladalo svjetlo mira.

Kada bi se svi ugledali na mene! Dobro sam se prilagodila svakdašnjem životu. Nisam dopuštala da izađu na vidjelo beskrajne milosti koje sam imala.

Slušaj što ću ti reći! U kući, u Nazaretu osjetila sam unutarnji žar više nego ikada prije. Molila sam Božju Riječ da siđe na zemlju! Božja Volja, koja je u meni vladala, ispunjavala je sve što činim svjetlošću, ljepotom, svetošću i snagom. Osjetila sam da se u meni stvorilo Kraljevstvo Svjetlosti koje je neprestano raslo. Kraljevstvo Ljepote, Svetosti i Snage je postajalo sve snažnije! Božja svojstva, koja je u meni pojačala Božja Volja, dala su mi plodnost. Svjetlost, koja me je snažno ispunila, i moja ljudskost postali su prekrasni. Okupani suncem Božje Volje, rađali su nebesko cvijeće. Osjetila sam da se k meni spustilo Nebo i da se zemlja moje ljudskosti uzvisila. Nebo i zemlja su se zagrlili i izmirili! Dali su, jedno drugome, poljubac ljubavi i mira. Zemlja se pripravila da stvori sjeme iz kojeg će niknuti Pravedni i Sveti! Nebo se otvorilo da bi Riječ sišla na zemlju!

Uzlazila sam k svome Nebeskome Ocu i bacila mu se u zagrljaj. Rekla sam mu svim svojim srcem: "Sveti Oče! Ne mogu više! Osjećam da gorim! Dok me prožima plamen, osjećam snažnu silu koja me želi pokoriti. Lancima svoje ljubavi želim Te primorati da više ne oklijevaš! Želim, na krilima svoje ljubavi, prenijeti s Neba na zemlju Riječ Božju." Plakala sam i molila da me posluša.

Bog je, pobjeđen mojim suzama i molbama, kazao: "Kćeri, tko ti može odoljeti? Pobijedila si! Bliži se Čas Gospodnji. Vrati se na zemlju i nastavi živjeti po mojoj Volji. Ovim će se sve potresti. Nebo i zemlja izmijenit će poljubac mira." Tada još nisam znala da ću biti Majka Vječne Riječi.

Najdraže Dijete! Slušaj što ti govorim i pokušaj razumjeti što znači živjeti po Volji Božjoj. Živeći po Njoj, stvorila sam u svojoj duši Božje Kraljevstvo. Da to Kraljevstvo nije bilo u meni, Riječ ne bi nikada sišla na zemlju. Silazeći, On je došao u svoje Kraljevstvo koje je Božja Volja u meni već stvorila. U meni je našao svoje Nebo, svoje nebeske radosti. Riječ ne bi sišla u strano kraljevstvo. Ne! Najprije je On u meni želio imati svoje Kraljevstvo! Tu je sišao kao Pobjednik!

Zato što sam živjela po Božjoj Volji, dobila sam ono što je u Božjoj prirodi. To je Božja Plodnost! Ona je, bez muškog čina, stvorila sjeme da se razvije Ljudskost Vječnog Svijeta u meni.

Što sve može učiniti Božja Volja djelujući u biću? Može sve! Sva dobra koja se mogu zamisliti! Ako želiš biti kao svoja Majka i ako me želiš usrećiti, neka sve što je u tebi bude Volja Božja.

Duša

Sveta Majko, Ti me možeš promijeniti! Kao što si imala snage privoljeti Boga da siđe na zemlju, Ti imaš snagu pobijediti moju volju i oduzeti joj život! Uzdam se u Tebe! Od Tebe ću sve dobiti!

Cvjetić

Časteći me, danas me posjeti u kući u Nazaretu. Predaj mi, na spomen, sva svoja djela, da ih sjedinim sa svojim i pretvorim u Božju Volju.

Usklik

Nebeska Kraljice, daj mojoj duši poljubac Božje Volje!