Djevica Marija u Kraljevstvu Božje Volje - 11. dan

 



JEDANAESTI DAN

Kraljica u Kraljevstvu Božje Volje, u prvoj godini svoga života na zemlji, bila je najsjajnije svjetlo zore. Ta zora donosi osvit dugo željenoga dana svjetla i milosti.

Duša malenoj Kraljici

Opet sam pored tvoje kolijevke, nebeska Majčice! Srce mi je ushićeno tvojom ljepotom i ne znam kako odvojiti pogled od tolike krasote. Kako ti je pogled mio! Pokretima svojih malih ruku zoveš me da te zagrlim i s ljubavlju pritisnem na svoje grudi. Sveta Majčice, želim te obradovati i živjeti s Tobom u Božjoj Volji, i zato, daj mi svoj žar da spalim svoju volju.

Nauk nebeske Kraljice

Dijete, da znaš samo kako se moje sitno, majčinsko srce veseli kada me slušaš pored kolijevke! Osjećam se pravom Kraljicom i Majkom jer si pored mene, tako da nisam majka bez poroda i kraljica bez naroda. Ti, koja me toliko voliš i želiš da ti budem Majka i Kraljica, ti si pored mene! Donosiš mi radost svojom ljubavlju, a još više zato što mi sjedaš u krilo i slušaš moj nauk o tome kako živjeti u Kraljevstvu Božje Volje. Za mene, tvoju Majku, najveća slava, čast i radost je što ima dijete koje želi živjeti sa mnom, u svetom Kraljevstvu. Pažljivo me slušaj, i nastavit ću pričati o čudu svog rođenja.

Anđeli su stajali oko kolijevke i pjevali uspavanke, meni, svojoj Kraljici. Stvoritelj me je obdario razumom i znanjem, pa sam, tepajući, Presvetome Trojstvu iskazala štovanje. Ljubav prema Bogu je bila toliko sveta da sam od nje klonula i pala u zanos. Željela sam primiti Božji zagrljaj i uzvratiti mu svojim zagrljajem. Anđeli su me ponijeli, jer moje želje za njih su bile naredbe. Noseći me na krilima, donijeli su me u divni zagrljaj Nebeskog Oca. O, s koliko su me ljubavi Božanske Osobe čekale! Dolazila sam k Njima i ponovno se vraćala u progonstvo. Kratki rastanci su pobudili nove proplamsaje ljubavi. To su bili darovi kojima su me oni obasuli. Zatražila sam milost za djecu koja žive u progonstvu i koje kažnjava bič Božje pravde. Potpuno se predajući ljubavi, kazala sam:

"Uzvišeno Trojstvo, sretna sam! Kraljica sam i ne poznajem nesreću ni ropstvo. Doista, uz pomoć Vaše Volje koja u meni vlada, toliko sam radosna i sretna da, ovako sitna, ne mogu svu tu radost obgrliti. Ali u svoj toj radosti u mom srcu postoji okus gorčine. Osjećam u sebi svoju nesretnu djecu, robove vlastite nepokorne volje.

Smiluj se, sveti Oče, smiluj se! Daj da moja radost bude potpuna. Ovu djecu nosim u srcu više nego Majka. Usreći ih! Daj da Vječni Svijet siđe na zemlju i sve će im biti darovano! A ja neću sići s tvojeg, Očevog krila, sve dok mi ne udijeliš milost da mogu svojoj djeci donijeti sretnu vijest Otkupljenja."

Moje su molitve ganule Boga. Dajući mi mnoge nove darove, Božanske su mi Osobe kazale: "Vrati se u svijet i nastavi moliti. Širi Kraljevstvo naše Volje svojim djelima. Kada dođe vrijeme, bit ćeš uslišana." Nisu kazali kada i gdje će On sići na zemlju.

I tako sam sišla s Neba samo da ispunim Božju Volju. Bila je to moja najveća žrtva. Učinila sam je dobrovoljno, dajući Bogu potpunu vlast nad sobom.

Poslušaj me, dijete moje! Tvoja duša mi je vrijedna toliko da ponekad zagorčava beskrajno more moje sreće i radosti! Svaki puta kada postupiš po svojoj volji postaješ rob i nesretna si. A ja, tvoja Majka, osjećam u srcu nesreću svojeg djeteta. Kako je velika tuga imati nesretno dijete! Prihvati u srcu odluku da živiš po Božjoj Volji! Ja sam, da bih ubila svoju volju, čak napustila Nebo.

Dijete moje, dužnost ti je da se u svemu što činiš, najprije pokloniš svome Stvoritelju, da ga spoznaš i ljubiš! Dao ti je posebno mjesto u svemu što je stvorio. Po molitvi, ti spoznaješ svoga Stvoritelja. To je najsvetija zadaća svakoga bića: da spozna svoj Izvor.

Sišla sam na zemlju da bih molila. Moj silazak s Neba stvorio je oko mene svjetlo novoga jutra. Ono se proširilo po cijelome svijetu i obasjalo srca moje djece. Svanula je zora, koja je najavila svjetlo prejasnoga dana, kada će se na zemlji pojaviti Božja Riječ.

Duša

Mala nebeska Majko! Kada te gledam kao tek rođeno Djetešce, koje mi pruža sveti nauk, ushićena sam! Shvaćam da me voliš, čak toliko, da si zbog mene lišila se radosti Neba. O, sveta Majko, koja me ljubiš, daj da snaga, ljubav i radost koji te preplavljuju siđu i u moje srce! Moja volja će tada uzmaknuti, te će prepustiti svoje mjesto Božjoj Volji.

Cvjetić

Danas ćeš se, Meni u čast, triput pokloniti Stvoritelju, govoreći: "Slava Ocu"!

Tako ćeš zahvaliti što mi je milostivo dopustio prebivati u svojoj blizini.

Usklik

Nebeska Majko, učini da zora Božje Volje svane u mojoj duši!