Djevica Marija u Kraljevstvu Božje Volje - 20. dan

 

DVADESETI DAN


Nebeska Kraljica u Kraljevstvu Božje Volje.

Djevica je Nebo posuto zvijezdama.

Na tome Nebu sjaji Božje Sunce i

blistavim zrakama obasjava Nebo i zemlju.

Isus je u utrobi svoje Majke.


Duša nebeskoj Majci


Opet sam ovdje, moja nebeska Majko! S Tobom se radujem! Klanjajući se tvojim svetim stopama, pozdravljam Te, punu milosti i Majku Isusovu! Od sada, kada budem dolazila, moja Majka neće biti više sama. S njom će biti mali Isus. Bit će nas troje: Majka, Isus i ja. Velika je sreća da mogu naći malog Kralja Isusa, sada, kad sam pored njegove Majke. Sveta Majko Božja, smiluj se svojoj jadnoj, maloj kćeri i moli malog Isusa, koji počiva u tvojoj utrobi, neka mi udjeli veliku milost da živim po Njegovoj Volji.

Nauk nebeske Kraljice, Majke Isusove


Dijete moje, danas sam te očekivala s najvećim nestrpljenjem! Moje je srce puno i svoju žarku ljubav moram podijeliti sa svojim Djetetom. Želim ti reći da sam Majka Isusova! Moja je radost beskonačna! Preplavljuje me more sreće! Mogu reći: ja sam Isusova Majka. Njegovo sam stvorenje, Njegova službenica, i uz to Majka! To dugujem samo Božjoj Volji! Ona me je ispunila milošću i priredila stan dostojan Stvoritelja! I zato kažem: Neka je vazda slava, čast i hvala Božjoj Volji!

Poslušaj me, Dijete moje! Tek što je Božja Volja u mojoj utrobi začela sitno ljudsko tijelo malog Isusa, Vječna Riječ se u njemu utjelovila. U sebi sam nosila Nebo obasjano najblistavijim zvijezdama, koje su treperile srećom, blaženstvom i skladom Božje ljepote. Sunce Vječne Riječi, blistajući vječnim svjetlom, zauzelo je svoje mjesto na tom Nebu, skrito u svojoj sitnoj ljudskosti. Premda je središte Sunca, mog Isusa, bilo u njegovoj ljudskosti, svjetlost se nije mogla zadržati, pa se stala razlijevati van, obasjavajući Nebo i zemlju. Ušla je u svako srce! Tim svjetlom Isus je došao svakom stvorenju. Govorio im je glasom prodiruće svjetlosti:

"Djeco, otvorite mi se! Dajte mi mjesto u svom srcu! Sišao sam s Neba na zemlju da u svakom od vas stvorim Život! Moja Majka je središte u kojem boravim Djeca oko nje čine krug, u kojem želim stvoriti toliko svetih života, koliko je moje djece!"

Svjetlo je nastavilo kucati bez prestanka. Mali, ljudski Isus je jadikovao, plakao i patio u svjetlu, koje je ušlo u svako srce.

Započela sam novi život. Bila sam upoznata sa svim što moj Sin čini. Vidjela sam ga u plamenom moru Ljubavi. Svaki otkucaj srca i boli postajali su mora ljubavi koja je širio oko sebe. Njima je želio obuhvatiti sva stvorenja. Snagom svoje ljubavi i žalosti želio ih je učiniti svojima. Trebaš znati, da je u začeću svoje Ljudskosti, Isus primio i svu patnju koju je morao propatiti do zadnjeg dana svog života. U sebi je sadržavao sve duše, jer nitko od Njega, koji je Bog, ne može pobjeći. Svojom je beskonačnošću obuhvatio sva stvorenja, sve je vidio i svugdje bio. Zato je Isus, moj Sin, osjećao teret grijeha svih stvorenja. Ja, njegova Majka, slijedila sam ga u svemu. U svom sam majčinskom srcu osjetila nove boli, koje je osjećao Isus i dolazak novog pokoljenje duša. Te sam duše, zajedno s Njim, morala privesti milosti i novome životu, kojeg je moj predragi Sin donio na zemlju.

Dijete moje, znaj da sam vas od trenutka svog začeća ljubila kao Majka. Osjećala sam vas u svom srcu. Gorila sam od ljubavi, ali nisam znala zašto je to tako. Radila sam po Božjoj Volji, ali mi ona nije otkrila tajnu. No, kada se Isus utjelovio, otkrio mi je zašto je sve to tako. Shvatila sam što je plodnost majčinstva. Ne samo da moram biti Majka Isusova, nego i Majka sviju! Ovo majčinstvo treba nastati na plamenu žalosti i plamenu ljubavi! Dijete moje, koliko sam te ljubila i koliko te ljubim!

Dijete moje! Poslušaj kuda vodi Božja Volja koja upravlja životom stvorenja, kada ljudska volja ne priječi njezine korake. 

Božja Volja, koja je u prirodi stvaralačka, u stvorenju čini sva dobra. Po njoj je stvorenje plodno i može postati majkom, čak i Onome koji ga je stvorio. Majčinstvo znači ljubav! Ta ljubav je spremna umrijeti za onoga koga je rodila. Kada tako ne bi bilo, majčinstvo bi bilo samo prazna, hladna riječ. Bez djela, majčinstvo ne bi postojalo.

Dijete moje! Ako želiš samo dobro, neka u tebi djeluje Božja Volja, koja će ti dati majčinstvo. Tada ćeš svakog ljubiti majčinskom ljubavlju.

Ja, tvoja Majka, naučit ću te kako u sebi ostvariti ovo sveto i Božje majčinstvo.


Duša


Majko moja, predajem se u tvoje ruke! Želim ih natopiti svojim suzama i ganuti Te, da se sažališ nad jadom svog djeteta! Ako me ljubiš, stavi me u svoje srce i svojom ljubavlju sažeži moju bijedu i sve moje slabosti. Dopusti da Božja Volja, u kojoj si Kraljica, stvori u meni Tvoj život, pa da mogu reći: "Moja Majka je sva moja i ja sam sva Njezina!"


Cvjetić


Danas, časteći me, u ime svih ljudi, tri puta zahvali Bogu što mi je udijelio posebnu čast kad se utjelovio mojoj utrobi i odabrao me za Svoju Majku.


Usklik


Majko Isusova, budi mi Majkom i vodi me na putu Božje Volje!