Djevica Marija u Kraljevstvu Božje Volje - 14. dan

 



ČETRNAESTI DAN

Nebeska Kraljica u Kraljevstvu Božje Volje dolazi u Hram,

svoj dom, i postaje uzor duša posvećenih Bogu.

Duša nebeskoj Kraljici, uzoru duša

Nebeska Majko! Ja, tvoje jadno dijete, osjećam neodoljivu potrebu da budem s Tobom! Želim te slijediti i promatrati tvoja djela kako bih ih oponašala. Voljela bih da rastem po uzoru na njih i da me vode kroz život. Osjećam snažnu potrebu da me vodiš, jer ništa ne umijem sama. Uz tvoju pomoć, Majko, koja me žarko ljubiš, znat ću kako postupati po Božjoj Volji.

Nauk nebeske Kraljice, uzora duša

Drago dijete! Žarko želim da promatraš moja djela, da te ona ispune ljubavlju i da tako nasljeduješ svoju Majku. Položi svoje ruke u moje! Bit ću sretna što je moje dijete pored mene. Zato me pažljivo slušaj!

U pratnji svojih roditelja napustila sam dom u Nazaretu. Odlazeći, željela sam baciti zadnji pogled na kućicu u kojoj sam rođena i zahvaliti svome Tvorcu što mi je dao to mjesto gdje sam živjela u Božjoj Volji. Moje djetinjstvo i sve dragocjene uspomene, (to sam jasno razumjela), čuvala je Božja Volja. Bili su pohranjeni u nju, kao zalog moje ljubavi prema Ljubljenom, koji me je stvorio.

Dijete moje! Kad zahvaljujemo Bogu i polažemo sve što činimo u Njegove ruke, kao zavjet naše ljubavi prema Njemu, otvara se kanal milosti i produbljuje se veza između Boga i duše. To je najljepši dar koji čovjek može dati Stvoritelju koji nas toliko ljubi. Nauči od mene zahvaljivati Gospodu za sve što ti je pripravio. I kad bilo što namjeravaš učiniti, neka tvoje riječi budu: "Hvala ti, o, Gospodine! Sve polažem u ruke Tvoje."

Otkad sam sve prepustila Božjoj Volji, otkad Ona u meni vlada, nije me ostavila ni jedan trenutak! Nosila sam je pobjednički u svojoj maloj duši. Oh, čudo Božje Volje! Svojom je skrbnom moći uspostavila red u mojim malim i velikim djelima, i u mojoj duši. To je bila Njezina i moja pobjeda! Zato nisam zaboravila nijedno svoje djelo. To mi je donijelo veliku slavu i čast. Osjećala sam se Kraljicom, jer je svako moje djelo koje sam učinila u Božjoj Volji bilo sjajnije od sunca. Bila sam obasjana svjetlošću, srećom i radošću! Božja Volja dovela me je u raj!

Dijete moje! Svatko bi trebao čeznuti, žudjeti i željeti živjeti u Božjoj Volji! Tu se stječe Božja ljepota i Božje dobro tu se osjeća.

Ljudska volja je svemu tome suprotna. Ona ima snagu zagorčati život jadnom stvorenju, tlačiti ga i mračiti. Ljudska volja ide bojažljivo, uvijek posrćući u dobru. Često poništi i ono malo dobra što je učinila.

Dijete moje! Hrabro sam napustila roditeljsku kuću. Odvojila sam se od nje, jer sam gledala samo Božju Volju, čvrsto je primivši srcu. To mi je bilo dovoljno. Dok sam išla prema Hramu, gledala sam oko sebe. O, čudesno! Osjetila sam pulsiranje Božje Volje u suncu, zvijezdama i nebu. Osjetila sam je kako treperi pod mojim nogama. Božja Volja (Božanski Fiat), koja je u meni vladala, naredila je svemu stvorenom, da mi se pokloni, da mi oda počast kao kraljici. Sve su mi se stvari poklonile, i dale znak da mi se pokoravaju. Čak mi je i najsitniji cvjetić u polju odao počast. Svemu sam donosila radost! Kada sam odlazila tamo gdje nije bilo ljudi, stvorovi su mi se klanjali. Morala sam im narediti da ostanu na svojim mjestima i slušaju što nalaže naš Stvoritelj.

Poslušaj svoju majku! Osjećaš li u srcu radost, mir i slobodu od svega i svakog? Jesi li toliko hrabra da ispuniš Božju Volju, i po njoj, da u sebi osjetiš beskrajnu radost? Kćeri moja! Mir, sloboda i hrabrost stvaraju prostor u duši koji može ispuniti Božja Volja. Ona, koju ne može dotaknuti nikakva bol, nosi stvorenju vječnu radost! Zato, Dijete moje, budi hrabra! Reci mi da želiš živjeti u Božjoj Volji i tvoja će se Majka o svemu pobrinuti.

Sutra ću te čekati i govoriti kako se trebaš ponašati u Hramu.

Duša

Majko! Tvoj nauk me je ushitio i ušao mi u srce. Ti žarko želiš da tvoje dijete živi u Božjoj Volji Neka me tvoj nalog oslobodi od svega onoga što je u meni. Ulij mi potrebnu hrabrost da ubijem svoju volju. Vjerujući tebi, ja ću tada reći: Želim živjeti u Božjoj Volji!

Cvjetić

Danas, Meni u čast, predat ćeš mi sva svoja djela i zavjete svoje ljubavi prema meni! Ja ću ih predati Božjoj Volji. Svaki put ćeš reći: Volim te, Majko!

Usklik

Nebeska Majko! Oslobodi me svega kako bi u meni pohranila Božju Volju!