Djevica Marija u Kraljevstvu Božje Volje - 13. dan

 



TRINAESTI DAN


Nebeska Kraljica u Kraljevstvu Božje Volje odlazi Hram, dajući po žrtvi,

primjer savršene pobjede.

Duša se obraća pobjedničkoj Kraljici

Nebeska Majko! Danas padam na koljena pred Tobom i tražim da mi u patnjama daš svoju neslomljivu snagu. Ti znaš kako je ispunjeno moje srce, i onda kad se gušim u patnji. O, kad me toliko ljubiš, učini ono što majka čini: primi u svoje ruke moje srce! Ti ga ispuni ljubavlju, nježnošću i snagom, da pobijedi svoje boli i pretvori ih u Volju Božju.

Nauk pobjedničke Kraljice

Dijete moje, budi hrabra i ne boj se! Tvoja Majka je uz tebe! Danas čekam da dođeš k meni, da ti moje junaštvo i pobjeda u žrtvi uliju snagu i hrabrost. U svome Djetetu gledam vlastitu pobjedu nad patnjom i hrabrost kojom je podnosi u ljubavi, ispunjavajući Volju Božju.

Poslušaj me, Dijete moje! Jedva sam navršila tri godine kada su mi roditelji rekli da me žele u hramu posvetiti Bogu. Moje je srce obuzela radost na pomisao da ću biti posvećena i da ću život provesti u Božjoj kući. Ali ispod radosti krila se tuga što ću se odvojiti od najdražih bića koje sam imala na zemlji, mojih roditelja. Bila sam malena i trebala sam njihovu roditeljsku brigu.

Oprostila sam se od dvaju svetih stvorenja. Kad su se trebali rastati od mene, njihove radosti i sreće, obuzeo ih je teški jad, kao da umiru. Ipak, kroz patnju, vršili su herojsko djelo predajući me Bogu.

Njihova roditeljska ljubav za mene uvijek je bila usmjerena prema Bogu. Bila sam stvorenje koje je Bog darovao njima. Ta im je spoznaja davala snage da dovrše bolnu žrtvu.

I zato, Dijete moje, ako želiš biti jaka i izdržati najteže boli, neka sve tvoje bude upravljeno Bogu. Sve smatraj dragocjenim darom Božjim.

I znaj, hrabro sam se pripremila za odlazak u Hram. Predajući sebe i svoju volju Bogu, Vrhovni Fiat (op.prev. Vrhovna Volja) preuzeo je svo moje biće.

Stekla sam sve vrline i zagospodarila sobom. Te vrline su bile poput otmjenih princeza u meni, koje su se u različitim prilikama života ostvarivale, dok sam vršila svoju zadaću bez imalo otpora. Zalud bi me zvali Kraljicom, da nisam kraljevski upravljala sobom. Posjedovala sam milosrđe, nepobjedivo strpljenje, zanosnu milinu, duboku poniznost i riznicu punu drugih vrlina. Moja mala zemlja sretne ljudskosti, Božjom Voljom je uvijek cvjetala bez trnja grijeha.

Vidiš li, Dijete, što znači živjeti u Božjoj Volji? Njezino svjetlo, svetost i snaga pretvaraju vrline u narav. Ona ne silazi u dušu u kojoj prebiva nepokorna narav, ne! Ona je svetost i želi da narav, kojom će vladati, bude skladna i sveta.

Žrtvujući se, odlaskom u hram, izvojevala sam pobjedu. U meni je, po žrtvi, pobijedila Božja Volja. Ova mi je pobjeda donijela nove oceane milosti, svetosti i svjetla. U svojoj patnji osjećala sam se sretnom što mogu izvojevati nove pobjede.

Dijete moje! Stavi ruku na srce i reci Majci osjećaš li da u tvojoj naravi jačaju vrline? Ili se tu razvija trnje nestrpljenja, korov nemira i zli duhovi loših osjećaja? Slušaj! Dopusti da tvoja Majka učini ono što najbolje zna! Predaj mi svoju volju i odluči da je više nećeš slušati. Ja ću učiniti da tobom ovlada Božja Volja koja će svo to zlo otjerati iz tebe. Ono što nisi mogla postići kroz duge godine, ostvarit ćeš u jednom danu. To će biti početak istinskog života, početak radosti i svetosti.

Duša

Sveta Majko, pomozi svom Djetetu! Pohodi moju dušu! Kad pronađeš u njoj ono što ne pripada Božjoj Volji, iščupaj to svetim rukama. Spali trnje i korov! Pozovi Božju Volju da vlada u mojoj duši.

Cvjetić

Danas, Meni u čast, tri puta me pozovi da pohodim tvoju dušu. Daj mi slobodu da učinim s tobom što želim.

Usklik

Vrhovna Kraljice, uzmi moju dušu u svoje ruke i potpuno je preobrazi u Božju Volju!