Djevica Marija u Kraljevstvu Božje Volje - 30. dan

 

TRIDESETI DAN


Nebeska Kraljica u Kraljevstvu Božje Volje.  Učiteljica Apostola. Srce nove Crkve. Lađa spasa. Silazak Duha Svetoga.


Duša svojoj nebeskoj Majci


Opet sam s tobom, nebeska Vladarice! Toliko me privlačiš, da brojim minute čekajući da me tvoja nebeska Uzvišenost pozove i prenese mi svoj majčinski nauk pun predivnih iznenađenja. Tvoja me majčinska ljubav zanosi i moje se srce raduje jer me ljubiš. Puna sam pouzdanja da ćeš mi dati ljubav i milost po kojoj će moja ljudska volja biti poništena. Božja Volja će tada proširiti svoja mora svjetlosti u mojoj duši i staviti svoj pečat na sva moja djela. O, Sveta Majko, nemoj me više nikad ostavljati! Učini da Duh Sveti siđe u mene i spali sve što ne pripada Božjoj Volji.


Nauk nebeske Kraljice


Blagoslovljeno Dijete, tvoje riječi odjekuju u mom srcu! Osjećam se ranjena tvojom ljubavlju i ulazim u tebe s morima milosti. Oh, kako ona hitaju da ti daju život Božje Volje! Ako mi budeš odana, nikad te više neću napustiti. Uvijek ću biti s tobom u svakom djelu, riječi, otkucaju srca, da ti dam hranu Božje Volje.

Poslušaj me, Dijete moje! Naš uzvišeni Bog, Isus, otišao je u nebo i stao pred Nebeskog Oca da ga moli za svoju djecu i braću koja su ostala na zemlji. Zajedno s Nebeskim Ocem, On svakog promatra. Nitko ne može pobjeći njegovom pogledu. Njegova ljubav je tako velika da je na zemlji ostavio svoju Majku da bude utjeha, pomoć, učiteljica i pratnja njegovoj i mojoj djeci.

Kada je moj Sin otišao u Nebo, ja sam ostala u blagovaonici s apostolima, očekujući dolazak Duha Svetoga. Oni su bili oko mene i zajedno smo molili. Bez mog savjeta nisu ništa činili. Kada bih uzela riječ da ih poučim i da im opišem događaje iz života mog Sina o kojima nisu ništa znali, pažljivo su me slušali. Govorila sam im o pojedinostima Njegova rođenja, milim suzama, divnim osobinama, zgodama iz Egipta i mnogobrojnim čudima u vrijeme povučenog života u Nazaretu. Bili su ushićeni kad su saznali za mnoge neočekivane stvari, a još više onim što je Isus mene naučio, a trebalo je poslužiti njima. Moj Sin je pred apostolima o sebi govorio vrlo malo. Ostavio mi je dužnost da im otkrijem koliko ih je volio i iznesem one pojedinosti koje su do tada bile skrivene, samo u mom majčinskom srcu.

Dijete moje, apostolima sam tada bila više nego sunce. Bila sam im sidro, kormilo i lađa u kojoj su našli utočište i zaklon od svake opasnosti. Tako sam u svome krilu rodila Crkvu. Moje su ruke bile lađa kojom sam je vodila u sigurnu luku, a vodim je još uvijek. Došlo je vrijeme za silazak Duha Svetoga, kako je obećao Sin. Dijete moje, kakva je to bila promjena! Kada je Duh Sveti sišao nad njih, oni su prihvatili novi nauk, zadobili su nepobjedivu snagu i žarku ljubav. U njima je potekao novi život po kojem su postali toliko neustrašivi i odlučni da su krenuli na razne strane svijeta objaviti Uskrsnuće, nudeći svoj život Učitelju. Ja sam ostala s dragim Ivanom i morala otići iz Jeruzalema jer je počeo bjesniti progon.

Najdraže Dijete, znaj da i dalje upravljam Crkvom. Sve potrebno dolazi od mene. Za ljubav svoje djece, dajem se do kraja. Hranim ih majčinskim mlijekom. Sada, ovom vremenu, izražavam posebnu ljubav pokazujući kako je moj život stvoren u Kraljevstvu Božje Volje. Zato te zovem u svoje krilo, u svoj majčinski zagrljaj, da ti budem lađa, da možeš sigurno živjeti u moru Božje Volje. Ne mogu ti dati veće milosti od toga. Molim te, razveseli svoju Majku! Dođi živjeti u to sveto Kraljevstvo! Kada vidiš da tvoja volja želi djelovati, dođi i skloni se u sigurnu lađu mojih ruku i kaži mi: "Majko, moja me volja hoće prevariti. Ja je tebi predajem, a Ti stavi na njezino mjesto Božju Volju"

Bit ću sretna, kad mognem reći: "Moje Dijete je potpuno moje, jer živi u Božjoj Volji." Učinit ću da u tvoju volju siđe Duh Sveti i spali sve što je ljudsko. Želim da svojim dahom Duh Sveti obnovi sve u tebi, da vlada i da te potvrdi u Božjoj Volji.

Duša


Božanska Učiteljice, danas je tvom Djetetu srce prepuno suza koje kupaju tvoje majčinske ruke. Pokriva me koprena tuge, jer se bojim da se neću okoristiti tvojim naukom i majčinskom pažnjom. Majko, pomozi mi! Pobijedi moje slabosti, otjeraj strahove! Prepuštajući sve u tvoje ruke, bit ću sigurna da potpuno živim u Božjoj Volji.


Cvjetić


Danas, Meni u čast, sedam puta izmoli "Slava Ocu" u čast Duha Svetoga. Zatim me zamoli da snaga Duha Svetoga ponovo obnovi cijelu svoju Crkvu.


Usklik

Nebeska Majko, spusti plamen Duha Svetoga u moje srce, da proguta i spali sve što nije Božja Volja!