Djevica Marija u Kraljevstvu Božje Volje - 26. dan

 

DVADESET ŠESTI DAN


Nebeska Kraljica u Kraljevstvu Božje Volje. Približava se čas žalosti.

Rastanak. Isusov javni i apostolski život.


Duša svojoj nebeskoj Majci


Majko moja, opet sam ovdje. Djetinja me ljubav tjera da ti priđem i promatram trenutak kad Isus odlazi od tebe, da bi započeo apostolski život medu ljudima. Sveta Majko, znam koliko patiš svakog trena. Svaki trenutak u kojem si odvojena od Isusa košta te života. Ja, tvoje dijete ne želim te ostaviti samu. Želim ti obrisati suze, i svojom prisutnošću odagnati samoću. Dok budemo zajedno, nastavit ćeš mi prenositi svoj predivni nauk o Božjoj Volji.


Nauk nebeske Kraljice


Najdraže Dijete! Tvoje će mi društvo biti najveća radost. Ti si prvi dar koji mi poklanja Isus! Ti si dar kojeg je stvorila moja i njegova žrtva, satkana od čiste ljubavi. Ti si dar koji je svojim životom platio moj Sin. Pažljivo me slušaj! Sada počinjem živjeti životom ispunjenim tugom, osamljenošću i odvojenošću od svog predivnog Boga, miloga Isusa. Povučenom je životu došao kraj. Neodoljiva potreba ljubavi zove ga među ljude, da im se objavi, da traži čovjeka koji je izgubljen u labirintu svoje volje i koji je žrtva grijeha. Predragi sveti Josip već je umro, a ja sam ostala sama u našoj kući.

Kad je moj ljubljeni Isus zatražio od mene da pristanem na njegov odlazak, jer nikada nije ništa učinio, a da mi to nije prije kazao, u srcu sam osjetila iznenadnu bol. No, budući sam znala da je to Božja Volja, rekla sam: "Neka bude!" Nisam ni trena oklijevala. Tako smo se rastali uz moje i njegovo pokoravanje Božjoj Volji. U ljubavi, On me je blagoslovio, a onda ostavio. Slijedila sam ga pogledom, dok je odlazio. Vrativši se u kuću, predala sam se u ruke Božje Volje, koja je uvijek bila moj život. Snaga Božje Volje nije dopustila da izgubim iz vida svog Sina, a ni on mene. Doista, osjećala sam njegovo srce u svom srcu, a Isus moje srce u svome.

Drago Dijete! Svog Sina sam dobila od Božje Volje, a ono što Ona daje, nikad se ne gubi i ne može se rastaviti. Njezini su darovi trajni i vječni! Zbog toga je moj Sin uvijek bio moj! Nije mi ga moglo ništa oduzeti, ni smrt, ni žalost, ni odvojenost, jer mi ga je dala Božja Volja! Premda smo bili razdvojeni, uistinu smo bili sjedinjeni. Pokretala nas je jedna volja. Kako bismo onda mogli biti razdvojeni?

Znaj da sam u svjetlu Božje Volje mogla vidjeti kako su prema mom Sinu ljudi bili zli i nezahvalni. Uputio se u Jeruzalem. Najprije je posjetio sveti Hram u kojem je počeo propovijedati. Ali, kakve li žalosti! Njegove riječi, koje donose život, mir, ljubav i red, krivo su tumačili, posebno oni pametni i mudri! Kada je moj Sin rekao da je Sin Božji, Riječ svog Oca, Onaj koji ih je došao spasiti, njegove riječi su primili s tolikom zlobom i bijesom, da se činilo kao da će ga rastrgati. Kako je moj voljeni Isus patio! Kad su ljudi odbacili njegovu stvaralačku Riječ, osjetio je smrt, dosuđenu njegovom božanskom učenju. Ja sam, uprtih očiju u Božje Srce koje je krvarilo, pomno pratila što se događa. U tom, za njega strašnom času, ponudila sam mu svoje majčinsko srce da primi svaku njegovu ranu, da ga utješi i da mu bude osloncem. Koliko sam ga puta vidjela, nakon što bi podijelio kruh svojih riječi, zaboravljenog, ostavljenog bez utjehe, samoga, izvan gradskih bedema, vani, pod zvjezdanim svodom, kako oslonjen na stablo jeca i moli za spas svakog čovjeka. A ja, Drago dijete, tvoja Majka, istodobno sam plakala u mojoj kućici i u svjetlu Božje Volje slala mu svoje suze da ga utješe, svoje čiste zagrljaje i poljupce da mu donesu olakšanje.

Kad su mog Sina odbacili oni veliki i umni, on nije stao, niti je mogao stati. Ljubav koja je tekla iz Njega tragala je za dušama i On je oko sebe skupio siromašne, žalosne, slabe, hrome, slijepe, sve koje pritišću bolesti, sve one koji su slika zla proisteklog iz ljudske volje. Dragi Isus je sve takve jadnike liječio, tješio, učio. Postao je prijatelj, otac, liječnik i učitelj siromašnih.

Dijete moje, Isusa su prihvatili siromašni pastiri koji su ga po rođenju pohodili Siromašni su ga slijedili i u posljednjim godinama njegovog života na zemlji, sve do njegove smrti. Siromašni, neuki, priprostiji ne oslanjaju se toliko na vlastiti sud, nego su otvoreniji Bogu. Zbog toga ih moj Sin više poštuje, blagoslivlja i toliko su mu dragi da je za Apostole, stupove buduće Crkve, odabrao siromašne ribare.

Najdraže Dijete! Dugo bi trajalo da ti ispričam sve što je moj Sin, a s njim i ja, činio i propatio za te tri godine djelovanja medu ljudima. Po Božjoj Volji smo se rastali, i Božja Volja nam je dala snagu za tu žrtvu. Preporučam ti da u svemu što činiš, i uvijek kad patiš, dopustiš Božjoj Volji da bude početak i kraj. Ako sve staviš u ruke Božje Volje, za sve ćeš dobiti potrebnu snagu, čak i za patnje koje te stoje života. Daj mi stoga riječ da ćeš se uvijek prepustiti Božjoj Volji! Osjetit ćeš kako si neraskidivo povezana sa mnom i Isusom, koji je naš najveći Gospodin Bog.


Duša


Slatka Majko, ah, duboko suosjećam s Tobom kad vidim koliko patiš! Molim Te, ulij u moju dušu svoje i Isusove suze, da se moja duša promjeni i primi u sebe Božju Volju!


Cvjetić


Danas, Meni na čast, daj mi sve svoje boli da budu sa mnom u mojoj samoći. Uz svaku svoju bol, za iskupljenje onih koji ne žele slušati Isusov nauk, reci meni i Isusu: "Ljubim te!"


Usklik


Majko Božja, neka tvoja i Isusova riječ uđu u moje srce, i ondje stvore Kraljevstvo Božje Volje!