Djevica Marija u Kraljevstvu Božje Volje - 29. dan

 

DVADESET DEVETI DAN


Nebeska Kraljica u Kraljevstvu Božje Volje.

Čas pobjede. Isus se ukazuje.

Bjegunci se okupljaju oko Djevice, lađe spasa i oprosta.

Isus uzlazi na Nebo.


Duša svojoj kraljici Majci


Divna Majko, ponovno sam u tvom majčinskom krilu. Sjedinjena sam s Tobom u slavlju i pobjedi Uskrslog Isusa! Kako si danas lijepa, sva divna, slatka i sretna! Uzdižeš se iznad boli, zajedno s Isusom! Sveta Majko, u ovom času sreće i pobjede ne zaboravi svoje Dijete. Stavi u moju dušu sjeme Isusova Uskrsnuća, da se po Njemu uzdignem do Božje Volje i živim sjedinjena s Tobom i mojim slatkim Isusom!


Nauk nebeske Kraljice


Blagoslovljeno Dijete mog majčinskog srca! Uskrsnuće mog Sina bila je moja velika radost i pobjeda! U njemu sam se ponovno rodila i ponovno oživjela. Moje žalosti su postale radosti i oceani milosrđa, svjetlosti, ljubavi i opraštanja. Zalogom svojih žalosti, proširila sam svoje majčinstvo na svu svoju djecu koju mi je Isus dao.

Poslušaj me, drago Dijete! Kad je moj Sin izdahnuo, povukla sam se s dragim Ivanom i Magdalenom u blagovaonicu. Srce me je boljelo što je pored mene samo Ivan, pa sam u tuzi rekla: "Gdje su ostali apostoli?"

Kada su čuli da je Isus umro, posebna milost je djelkvala i njihova su se srca ganula. Bjegunci su se, jedan po jedan, skupljali oko mene, te u suzama i uzdišući, tražili oproštenje što su tako kukavički ostavili svog Učitelja i pobjegli. Majčinski sam ih skupila, pokazala im utočište i spas u mom Srcu i uvjerila ih da će im moj Sin oprostiti. Hrabrila sam ih! Rekla sam im da je njihova sudbina u mojim rukama, jer mi ih je Isus dao kao moju djecu, i ja sam ih tako prihvatila.

Blagoslovljeno Dijete! Bila sam prisutna kad ja moj Sin uskrsnuo! To nisam nikom spomenula. Čekala sam da Isus sam objavi da je pobjedonosno i slavno uskrsnuo. Prva osoba koja ga je vidjela bila je sretnica Magdalena, a poslije nje pobožne žene. Zajedno su došle k meni i rekle da je Isus uskrsnuo i da je grob prazan. Poslušala sam ih, i slaveći potvrdila njihovu vjeru u Uskrsnuće. Do večeri su ga vidjeli svi apostoli. Svi su se radovali što su Isusovi apostoli! Dijete moje, kakva je to bila promjena! Ona je znak Uskrsa! Ljudska volja je nadvlada apostole. Oni su pobjegli i ostavili svog Učitelja. Toliko su se bojali da su se sakrili, a Petar je otišao tako daleko da ga je i zanijekao. Da je njima vladala Božja Volja, oni nikada ne bi pobjegli od Učitelja, već bi hrabro uvijek bili uz Njega. Smatrali bi da su počašćeni što mogu za Njega dati i svoj život!

Dijete moje! Moj ljubljeni, uskrsli Sin, Isus ostao je na zemlji četrdeset dana. Često se javljao apostolima i učenicima da im učvrsti vjeru i sigurnost u Uskrsnuće. Kad nije bio s apostolima, bio je sa svojom Majkom u blagovaonici, okružen dušama koje su izišle iz Čistilišta. Kada je razdoblje od četrdeset dana završilo, ljubljeni je Isus dao upute apostolima. Ostavio je svoju Majku da im bude vođa i učitelj i obećao je silazak Duha Svetog. Sve nas je blagoslovio i otišao, uzdižući se k nebu zajedno s velikim mnoštvom ljudi koji su izišli iz Čistilišta. Svi oni koji su ostali na zemlji, cijelo veliko mnoštvo, promatrali su kako se uzdiže. Kada se visoko uzdigao, prekrio ga je oblak svjetlosti.

Dijete moje, tvoja Majka ga je slijedila u nebo i bila s Njim na velikom blagdanu Uzašašća. Nebeska Domovina nije mi bila strana, a bez mene bi svečanost mog Sina, uzašlog u nebo, bila nepotpuna.

A sada, da se tebi obratim, najdraže moje Dijete! Sve o čemu si slušala i čemu si se divila bila je moć Božje Volje koja je djelovala u Meni i mome Sinu. Zato bih doista htjela u tebe usaditi Život Božje Volje. Ona proizvodi život i nalazi se u svima. Ipak, većina ljudi je guši i služi samo sebi. Božja Volja čini čuda svetosti, milosti i velike moći. Stvorenja je često sputavaju, pa ne može ispoljiti svoju moć. Zato budi pažljiva, i dopusti da se Nebo Božje Volje proširi u tebi i svojom snagom čini što hoće i kako hoće!


Duša


Najsvetija Majko, tvoj me divni nauk ushićuje! Ah, kako čeznem da djelatni život Božje Volje uđe u moju dušu! Također se želim priljubiti uz mog Isusa i tebe, moju Majku! Da bih to ostvarila, obećaj mi da ćeš moju volju zatvoriti u svoje srce. Pa, iako mi bude veoma teško, ne smiješ mi je nikad vratiti. Samo tako ću biti sigurna u Božju pobjedu! Bez toga će sve ostati na riječima, a ne na mojim djelima. Tvoje sam dijete, preporučam ti se i polaže u Tebe sve svoje nade!


Cvjetić


Danas, Meni u čast, tri puta se pokloni pred djelom Uzašašća mog Sina u Nebo! Moli ga da ti dopusti, da se s Božjom Voljom i ti uzdigneš.


Usklik


Majko moja! Svojom snagom prožmi moj duh i daj da uvijek ostanem u Božjoj Volji!