Djevica Marija u Kraljevstvu Božje Volje - 31. dan

 

TRIDESET PRVI DAN


Nebeska Kraljica u Kraljevstvu Božje Volje. Uznesena na Nebo. Radostan ulazak.

Nebo i zemlja slave.


Duša svojoj uzvišenoj Kraljici


Draga nebeska Majko! Vratila sam se u tvoj majčinski zagrljaj. Vidim na tvojim prečistim usnama slatki osmijeh. Danas si svečano raspoložena. Izgleda da mi nešto posebno želiš povjeriti. Sveta Majko, molim te, dotakni moj um svojim majčnskim rukama, da mogu razumjeti tvoj sveti nauk. Isprazni moje srce da ga usvojim i primjenim u životu.


Nauk nebeske Kraljice


Najdraže Dijete! Danas sam svečano raspoložena, jer ti želim pričati o svojem odlasku sa zemlje na Nebo, i o danu kad sam završila ostvarivanje Božje Volje na zemlji. Ni jedan dah, ni jedan otkucaj srca, ni jedan korak nisam učinila, a da to nije u potpunosti bilo djelo Božje Volje. To me je toliko uljepšalo, obogatilo i posvetilo, da su čak i anđeli bili zadivljeni.

Prije odlaska u Nebesku domovinu, zajedno s ljubljenim Ivanom vratila sam se u Jeruzalem. Tada sam posljednji put prolazila zemljom u ljudskom obličju. Sva bića su mi se klanjala, kao da su slutila moj skori odlazak. Ribe u moru po kojem sam plovila, ptičice u zraku - sve su željele da ih njihova Kraljica blagoslovi. Sve sam ih blagoslovila i rekla im posljednji zbogom. Tako sam stigla u Jeruzalem. Povukla sam se u stan, kamo me je Ivan doveo i više nisam izišla.

Blagoslovljeno Dijete! Počela sam osjećati u sebi veliku muku ljubavi i tako veliku čežnju da se pridružim svojemu Sinu na Nebu, da me je ta čežnja razarala, te sam bila kao bolesna od ljubavi. Potpuno me je obuzela ljubavna ekstaza i nesvjestica! Nikad nisam znala za bolesti, ni za najmanji znak slabosti. Začeta sam bez grijeha i živjela sam u Volji Božjoj, pa u mojoj naravi nije bilo nimalo prirodnog zla. Patnje koje sam podnijela bile su nadnaravne. One su bile nebeska pobjeda i čast tvoje Majke. Po patnji je moje majčinstvo zadobilo brojnu djecu i nije ostalo neplodno. Eto vidiš, drago Dijete, što znači živjeti u Božjoj Volji! To znači izgubiti sjeme prirodnog zla koje donosi slabost, bijedu i poraze.

Najdraže Dijete, poslušaj posljednje riječi svoje Majke koja odlazi u Nebo! Bit ću zadovoljna samo ako svoje dijete ostavim u potpunoj sigurnosti. Prije nego odem, želim ti ostaviti svoj testament, svoj miraz. To je Božja Volja koju posjedujem i koja me je toliko uzvisila da sam postala Majka Riječi, Gospa, Kraljica Srca Isusova, te Kraljica i Majka svih ljudi.

Slušaj me, Dijete! Posljednji je dan mjeseca koji je meni posvećen. S velikom ljubavlju sam ti govorila što je Božja Volja učinila u meni; o velikom dobru koje ona čini, i što znači prepustiti joj se. Govorila sam i o velikome zlu ljudske volje. Zar misliš da je to samo obična priča? Ne, nikako! Kad govorim, ja dajem život. Svakim dahom ljubavi, i svakom riječju, vezala sam tvoju dušu za Božju Volju. Tako sam ti pripremala miraz po kojem ćeš biti bogata, sretna i ispunjena Božjom snagom.

Sada sam spremna otići, a ti primi moju ostavštinu. Neka tvoj duh bude papir po kojem ću ja pisati zlatnim perom Božje Volje i tintom žarke ljubavi svoje. To je potvrda miraza kojeg ti dajem. Blagoslovljeno Dijete, obećaj mi da više nećeš postupati po svojoj volji! Položi svoju ruku na moje majčinsko srce i zakuni se da svoju volju zatvaraš u moje srce, tako da je više ne osjećaš niti činiš. Ja ću je odnijeti u Nebo kao dar slavlja i pobjede svog Djeteta.

Ah, drago Dijete, poslušaj posljednje riječi svoje Majke koja umire od čiste ljubavi. Primi moj zadnji blagoslov kao pečat života Božje Volje koji u tebi ostavljam. On će stvoriti tvoj raj, tvoje sunce, tvoje more ljubavi i milosti. U ovim posljednjim trenucima, tvoja nebeska Majka želi te uroniti u ljubav i potpuno se u tebe izliti. Prije toga, trebam čuti tvoje zadnje obećanje da ćeš radije umrijeti ili podnijeti bilo kakvu žrtvu, samo da ne oživiš svoju volju. Kaži mi to, Dijete moje! Kaži!


Duša


Sveta Majko! Tužna sam, i u suzama ti govorim! Ako vidiš da kanim učiniti ijedno djelo svojom voljom, daj mi da umrem! Dođi i uzmi moju dušu u svoj zagrljaj i odnesi me u Nebo! Svim svojim srcem obećajem i kunem se da neću nikada, nikada činiti svoju volju!


Kraljica Ljubavi


Blagoslovljeno Dijete, jako sam zadovoljna! Ne bih radosno govorila o svom odlasku na Nebo, a da moje Dijete na zemlji nije sigurno i obdareno Božjom Voljom. Znaj da te neću ostaviti samu kad odem u Nebo. Neću te ostaviti kao siroticu. U svemu ću te voditi! I u najmanjim i najvećim potrebama, meni se obrati. Doći ću odmah da ti budem Majka!

Drago Dijete, slušaj me! Bila sam bolesna od ljubavi! Da bi utješila apostole i mene, Božja Volja je dopustila na čudesan način da me svi apostoli, osim jednog, okruže u času kad sam trebala otići u Nebo. Svi su odjednom u srcu osjetili bol i gorko zaplakali. Tješila sam ih! Sve sam ih na osobit način predala novorođenoj Crkvi. Podijelila sam im svoj majčinski blagoslov, otvarajući u njihovim srcima izvor ljubavi prema dušama. Moj Sin je stalno dolazio s Neba. Više nije mogao biti bez svoje Majke. Ispustila sam svoj posljednji dah u sveprisutnost Božje Volje. Moj Sin me je zagrlio i nosio u Nebo. Bili smo među zborovima anđela, koji su pjevali himne u čast svojoj Kraljici. Nebo je bilo opustošeno, jer su mi svi izišli u susret! Pored mene, svi su bili radosni i divili su mi se. Govorili su ushićeno: "Tko je ona koja se vraća iz izgnanstva, a Gospodin je podupire? Sva prekrasna, sva sveta, s kraljevskim žezlom? Tako je uzvišena da su se nebesa spustila da je prime. Nijedno biće koje je ušlo u ove nebeske krajeve nije toliko divno, osobito, moćno i jedinstveno!"

Dijete moje, znaš li tko je bila ta kojoj je Nebo pjevalo himne i koja je ushitila nebesnike? Bila sam to ja, koja nikad nisam činila svoju volju! Božja Volja me je ispunjavala toliko da je dosegla najviša nebesa, najsjajnija sunca i mora ljepote. Mogla sam svima davati od svoje ljubavi i svetosti, a u svoje sam Nebo sve mogla primiti! Božja Volja, djelujući u meni, napravila je veliko čudo. Bila sam jedino biće koje je ušlo u Nebo, a koje je u svojem duhu stvorilo njezino kraljevstvo. Nebeski dvorjanici bili su zadivljeni, jer su gledajući u mene vidjeli Nebo, a zatim sunce. Nisu mogli odvojiti pogleda od mene, i onda bi vidjeli more. U meni su prepoznali najčišću zemlju ljudskosti u predivnom cvjetanju. U zanosu su klicali: "Kako je lijepa! U njoj je središte života! Ne manjka joj ništa! Od svih djela Stvoriteljevih, jedino je ona savršena!"

Blagoslovljeno Dijete, bila je to prva svečanost priređena na Nebu u čast Božje Volje, jer je od stvorenja učinila čudo! Kada sam ulazila u Nebo, sav je nebeski Dvor slavio ljepotu i veličajnost kojim me je obdarila Božja Volja. Od tada, to se čudo nije više ponovilo. Zato tvoja Majka želi da Božja Volja potpuno vlada dušama, i da ima slobodu ostvariti izvrsna čuda i predivna slavlja.


Duša


Majko ljubavi i vrhovna Kraljice! Sada s Neba, gdje vladaš slavno, svrni svoje milosrdne oči na zemlju i smiluj mi se! Ah, kako trebam svoju Majku! Bez tebe mi nema života! Bez Majke sve je nesigurno. Ne ostavljaj me na pola puta. Vodi me dok sve moje ne postane Božja Volja! Tako će u meni biti njezin život i njezino kraljevstvo!


Cvjetić


Danas, Meni u čast, tri puta Svetome Trojstvu izmoli "Slava Ocu"! Zahvali im u moje ime na velikoj slavi koju su mi dali kad sam primljena u Nebo. Moli da ti pomognem u času tvoje smrti.


Usklik


Nebeska Majko, sakrij moju volju u svoje srce i stavi Sunce Božje Volje u moju dušu!