Djevica Marija u Kraljevstvu Božje Volje - 16. dan

 



ŠESNAESTI DAN


Nebeska Kraljica u Kraljevstvu Božje Volje živi u Hramu. Tu stvara novi Dan, da blistavo Sunce, Božja Riječ, obasja zemlju.

Duša svojoj nebeskoj Majci

Najmilija majko, Ti si mi uzela srce! Trčim svojoj Majci! Ona čuva moje srce, kao zalog moje ljubavi. Na mjesto mog srca, Majko, Ti stavljaš Božju Volju kao zalog majčinske ljubavi. Dolazim u tvoj zagrljaj da me pripremiš. Prenesi mi svoj nauk i učini sa mnom što želiš. Molim Te, ne ostavljaj me nikada samu i uvijek, uvijek budi sa mnom.

Nauk nebeske Kraljice

Najdraže moje Dijete! Žarko želim da uvijek budeš sa mnom! Želim biti otkucaj tvoga srca, tvoj dah, rad tvojih ruku, korak tvojih nogu, da preko mene osjetiš kako u meni djeluje Božja Volja. Htjela bih Njezin život u tebe udahnuti! Kako je slatka, kako draga, divna i prekrasna Božja Volja! Bila bih dvostruko sretnija da se ti, Dijete moje, sasvim prepustiš Božjoj Volji; Njoj koja je moja sudbina, radost i slava!

A sada budi pažljiva i slušaj svoju Majku koja s tobom želi podijeliti svoju sudbinu.

Nastavila sam živjeti u Hramu, ali Nebo je i dalje ostalo otvoreno za mene. Mogla sam odlaziti onamo koliko sam htjela. Slobodno sam mogla uzići i sići. U Nebu je bila moja Božanska Obitelj i ja sam čeznula i uzdisala da ostanem s Njima. Trojstvo me je očekivalo s ljubavlju da sa mnom razgovara, veseli me i učini sretnijom, ljepšom i dražom. Oni me nisu stvorili da bi me držali daleko od Sebe, ne! Htjeli su se neprestano radovati svojoj kćeri! Željeli su me slušati i čuti kako moje riječi, koje pokreće Božja Volja, pomiruju Boga i stvorenja. Željeli su da ih njihova kćer osvoji, da uvijek nanovo čuju riječi: Neka siđe Riječ! Neka siđe Riječ na zemlju!

Božansko Trojstvo me je samo zvalo k sebi i ja sam hitala i letjela k Njima. Moja im je prisutnost bila ugodna, jer nikada nisam vršila svoju ljudsku volju, niti zanemarila ljubav i slavu veličanstvenog Stvoritelja sviju stvorenja. Zato su mi povjerili muku ljudskih naraštaja.. Neprekidno sam molila da između Boga i čovjeka zavlada mir.


Dijete moje, moraš znati da je ljudska volja sama sebi zatvorila Nebo. Zbog nje čovjeku nije dano da uđe u nebeske krajeve i da bude blizak sa svojim Stvoriteljem. Doista, ljudska je volja bacila čovjeka daleko od Boga koji ga je stvorio. Kad se čovjek otuđio od Božje Volje, postao je strašljiv, plah i izgubio je vlast nad sobom i svim stvorenjima. Drugi elementi, koji su ostali podređeni Božjoj Volji, moćniji su od čovjeka i mogli su mu nauditi. Čovjek se svega boji. Zar je nevažno da se čovjek koji je stvoren da bude kralj i gospodar svega, boji Tvorca koji ga je stvorio? Nije dobro da se sin boji svog oca, a dobro je kad se stvori ljubav i povjerenje između oca i sina. To je prvo sinovo nasljeđe i prvo očinsko pravo. Učinivši po svojoj volji, Adam je izgubio Očevu blizinu, svoje Kraljevstvo i postao je ruglo svega stvorenoga.

Dijete moje! Slušaj svoju majku i razmišljaj kako je veliko zlo ljudska volja. Zbog nje, duša gubi vid i postaje slijepa, a jadno biće ostaje u tami. Stoga, stavi ruku na srce i zakuni se svojoj Majci da ćeš radije umrijeti, nego činiti svoju volju. Ja nikada nisam imala svoju volju i ne bojim se Stvoritelja. Kako da ga se bojim kada me On toliko ljubi? Njegovo me Kraljevstvo toliko proželo, da sam pripravila novi Dan kada će na zemlji izići novo Sunce vječnoga svijeta. Kad sam vidjela da se taj dan stvara, pojačala sam svoje molitve da se ostvari dugo željeni mir između Neba i zemlje. Sutra ću te čekati i pričati o jednom iznenađenju koje sam doživjela.

Duša

Moja vladarice, Majko! Kako je sladak tvoj nauk koji tumači zlo ljudske volje! Koliko sam puta i sama osjetila strah, plahost i odvojenost od Stvoritelja. To je u meni vladala ljudska volja, a ne Božja! Osjećala sam tužne posljedice. Ako me voliš kao svoje dijete, uzmi u svoje ruke moje srce i odagnaj od mene strah i bojazan, koji me priječe da poletim svome Stvoritelju. Na njihovo mjesto stavi Božju Volju. Onu Volju koju Ti ljubiš i želiš da u meni vlada.

Cvjetić

Danas, Meni u čast, položi u moje ruke sve svoje nemire, bojazni i nepovjerenje. Pretvori sve to u Božju Volju! Reci tri puta: "Majko moja, učini da Božja Volja vlada u mojoj duši!"

Usklik

Majko moja, nado moja, u mojoj duši stvori Dan Božje Volje!