Djevica Marija u Kraljevstvu Božje Volje - 17. dan

 



SEDAMNAESTI DAN

Nebeska Kraljica u Kraljevstvu Božje Volje odlazi iz Hrama.

Zaruke sa svetim Josipom.

Marija skuplja ljude, koje Bog poziva na bračni savez, da se ogledaju u Božjem zrcalu.

Duša nebeskoj Kraljici

Sveta Majko, danas više no ikada, osjećam potrebu da me čvrsto zagrliš! Neka Božja Volja, koja Tobom vlada, ushiti moju dušu, te ti ona preda svoju volju! Daj mi da ne činim ništa što nije Božja Volja! Tvoj jučerašnji nauk pomogao mi je prepoznati tamnicu u koju ljudska volja baca jadno stvorenje. Jako se bojim da mi se ljudska volja ponovno ne vrati i zauzme svoje staro mjesto. Zato ti se, Majko, predajem, da me brižno čuvaš, da uvijek živim u Božjoj Volji.

Nauk nebeske Kraljice

Raduj se, Dijete moje! Budi hrabra! Vjeruj svojoj majci i donesi čvrstu odluku da se nikada ne predaješ svojoj volji. Žarko želim čuti iz tvojih usta odluku: "Majko, s mojom voljom je svršeno! Božja Volja potpuno sa mnom vlada!" Ovim ćeš oružjem stalno ubijati svoju volju, i tako ćeš pridobiti Majčino srce. Majka će sve učiniti da njezino Dijete živi u Kraljevstvu svoje Majke. Ta ponavljana odluka će biti slatka smrt tvoje ljudske volje, koja će ti donijeti pravi život, a meni će biti najljepša pobjeda u Kraljevstvu Božje Volje. Budi hrabra i vjeruj mi! Kukavice nemaju povjerenje, nisu spremne za pobjedu,i goloruke su. Bez oružja se ne može pobijediti! Bojažljivi oklijevaju u vrijeme kada treba činiti dobro!

Slušaj me, Dijete moje! Nastavila sam živjeti u Hramu i posjećivati svoju nebesku Domovinu. Čuvala sam svoje pravo da kao kćer često dolazim u svoju Božansku obitelj. Jako sam se iznenadila, za vrijeme jednog posjeta, kada su Osobe Trojstva izrazile želju da odem iz Hrama. Prema Njihovoj želji i ondašnjem običaju, trebam se zaručiti za svetog čovjeka Josipa, i živjeti s njim u Nazaretu.

Kćeri moja! Bog me je htio iskušati! U svijetu nisam nikog posebno voljela. Božja Volja je zauzela sve dijelove moga bića. Moja ljudska volja nije nikada učinila ni jedan čin. Zato je u meni nedostajalo sjeme ljudske ljubavi. Kako da na ljudski način volim muškarca, ma kako on bio svet? Istina je da sam ljubila sve ljude. Majčinska ljubav u meni je bila toliko jaka da sam imena ljudi, jedno po jedno, upisala u svoje srce neizbrisivim slovima ljubavi. To je bio Božji red u meni. Ljudska ljubav, u usporedbi s Božjom, samo je njezina sjena, po veličini nalik atomu.

Drago dijete! Ono što je izgledalo opasno i strano svetosti mog života, Bog je na zadivljujući način upotrijebio da ispuni svoje nakane. Dao mi je milost koju sam tako dugo žudjela, da Riječ siđe na zemlju! Bog mi je dao čuvara, branitelja i pomoćnika, tako da nitko nije mogao prigovoriti mojoj čestitosti. Sveti Josip će biti suradnik, čuvar i skrbnik za naše ljudske potrebe. Istovremeno, sv.Josip postaje odraz nebeskog očinstva. Tako se naša mala, nebeska obitelj stvarala na zemlji.

Unatoč iznenađenju, brzo sam rekla: "Neka bude volja Tvoja!" Znala sam da mi Božja Volja neće nanijeti zlo, niti ugroziti moju svetost. Da sam željela išta učiniti po svojoj volji, čak i u slučaju da nisam željela upoznati muškarca, uništila bih plan za dolazak Riječi na zemlju!

Svetost se ne ugrožava promjenom statusa, nego se gubi odsustvom Božje Volje i neispunjavanjem dužnosti koje Bog nalaže. Svaki je status svet, čak i brak, pod uvjetom da je prisutna Božja Volja i da se izvršavaju dužnosti. Ljudi su obično nemarni i lijeni, i zato, ne samo što ne postaju sveti, nego brak za mnoge postaje čistilište, a za neke i pakao.

Premda sam znala da moram napustiti Hram, nikome nisam ništa rekla. Čekala sam da Bog pokrene vanjske okolnosti, kako bih ispunila Njegovu predivnu Volju. To se uistinu dogodilo! Starješine Hrama su me pozvale i rekle da se, prema običaju tog vremena, pripremim za brak. Prihvatila sam. Medu mnogima, začudo, izbor je pao na svetog Josipa. Tako smo se zaručili, i ja sam otišla iz Hrama.

Molim te, Dijete moje! Ako želiš da se kroz tebe vrše Božji planovi, uvijek uzmi k srcu samo Božju Volju!

Duša

Nebeska Majko, ovo Dijete se predaje u tvoje ruke! Svoje povjerenje želim urezati u Tvoje srce! Neka ta rana, u majčinom srcu, uvijek govori za mene: "Neka bude Volja Tvoja! Neka bude Volja Tvoja! Neka bude Volja Tvoja!"

Cvjetić

Danas, Meni u čast, doći ćeš pred moja koljena i petnaest puta izmoliti "Slava Ocu". Neka to bude zahvala Gospodinu za milosti kojima me je obdario do moje petnaeste godine. Naročito zahvaljujem zato što mi je dao tako svetog čovjeka, kao što je sveti Josip.

Usklik

Moćna Kraljice, daj mi oružje da krenem u bitku! Pomozi mi osvojiti Božju Volju!