Djevica Marija u Kraljevstvu Božje Volje - 2. dan


DRUGI DAN

Drugi korak Božanske Volje u Nebeskoj Kraljici. Prvi osmijeh

Presvetoga Trojstva upućen njezinom Bezgrešnom začeću.

Duša

Opet sam u tvom majčinskom krilu dok slušam tvoj nauk.

Nebeska Majko, ovo tvoje jadno dijete predaje se tebi. Uviđam kako sam jadna; ali znam da me voliš kao moja Majka, a to je dovoljno da se predam u tvoje ruke da mi budeš milostiva. Otvarajući svoje srce, slušat ću tvoj preslatki glas koji mi prenosi uzvišeni nauk. Sveta Majko, dodirom svojih majčinskih prstiju pročistit ćeš moje srce da bi primilo nebesku rosu tvojega nauka.

Nauk Nebeske Kraljice

Dijete moje, poslušaj me! Kad bi znala koliko te volim, više bi vjerovala svojoj Majci, i ne bi propustila niti jednu riječ. Znaj, ne samo da si zapisana u mojemu srcu, već u tome srcu plamti žar zbog kojega je moja ljubav veća od majčinske. Zbog toga želim da čuješ o veličanstvenom čudu koje je Uzvišena Volja (Vrhovni Fiat) sa mnom učinila, i da mi, oponašajući me, učiniš veliku čast time što si mi kćerka. O, koliko moje srce, okupano ljubavlju, čezne za uzvišenim društvom malih kraljica. Poslušaj me, dakle, najdraže moje dijete.

Jedva što je Božanska Volja (Božji Fiat)  obasjala moj zametak da bi spriječila tužne posljedice grijeha, Bog se nasmiješio i jako obradovao što je moja klica bila čista i sveta kao onda kada je stvarao čovjeka. Volja Božja (Božji Fiat) je poduzela drugi korak u meni tako što je prenijela moj ljudski zametak, klicu, koja je bila očišćena i posvećena od njega, pred Božanstvo, kako bi se njegovo obilje izlilo na moju skromnost u trenutku začeća. Kada je vidio kako je u meni njegov stvaralački trud prekrasan i čist, Bog se zadovoljno nasmiješio. Slaveći, nebeski Otac mi je podario mora Snage, Sin mora  Mudrosti, a Duh Sveti mora Ljubavi. Tako sam začeta u beskrajnom svjetlu Božje Volje. A u središtu božanskoga mora, koje moja neznatnost nije mogla u sebi zadržati, stvorila sam najveće valove i slala ih natrag kao znak ljubavi i slave Ocu, Sinu i Duhu Svetomu. Bog me je budno motrio, i kako bi me nadmašio u ljubavi, smiješio se i grlio me. Izlijevao je na mene još mora koja su me toliko uljepšala da sam tada, kada je moje ljudsko biće stvoreno, imala očaravajuću moć koja je osvojila mog Stvoritelja. On je dopustio da ga potpuno osvojim. Između mene i Boga postojala je neprekidna radost. Ništa si nismo uskraćivali. Znaš li tko mi je udahnuo tu očaravajuću moć? Božja Volja, koja je vladala mnome poput života. Zato je moć Uzvišenoga bića bila i moja. Imali smo jednaku moć da ushitimo jedno drugo.

Dijete moje, poslušaj svoju Majku: znaj da te silno volim i želim vidjeti tvoju dušu ispunjenu tim istim morima. Moja su mora porasla i žele se izliti na tebe. A da bi se to dogodilo, moraš se isprazniti od svoje vlastite volje. Tada će Božanska Volja napraviti u tebi svoj drugi korak. I utemeljivši se u tvojoj duši kao izvor života, Ona će privući pažnju nebeskoga Oca, Sina i Duha Svetoga i oni će sići na tebe. Ali da bi se to dogodilo, u tebi žele naći svoju Volju, jer tvojoj ljudskoj volji ne žele povjeriti svoju beskrajnu Snagu, Mudrost i neopisivu Ljepotu.

Najdraža moja kćeri, slušaj svoju Majku; položi ruku na srce i otkrij mi svoje tajne. Koliko si puta bila nesretna, izmučena i ogorčena zato što si postupala po svojoj volji? Tada si odbacila Volju Božju i pala u ralje zla. Božja Volja želi te pročistiti i posvetiti. Čineći po svojoj volji, zaratila si protiv Božje Volje, tužnu si je izbacila iz svoje duše, njezina ljubljena prebivališta. Poslušaj me, dijete mojega srca: ovo je tuga Majke jer u tebi ne nalazi Sunce Volje Božje (Božjeg Fiat), nego gustu tamu noći koja je tvoja ljudska volja.

Ustani i odvaži se! Ako obećaš da ćeš mi predati svoju volju, ja, tvoja nebeska Majka, uzet ću te u svoje ruke. Položit ću te u svoje krilo i nanovo uspostaviti u tebi Život Volje Božje. A ti ćeš, poslije tolikih mojih suza, na moje lice vratiti osmijeh i radost, a to isto i Presvetomu Trojstvu.


Duša

Nebeska Majko, ako me toliko ljubiš, molim te: ne dopusti da siđem s tvoga majčinskoga krila. I ako me vidiš da ću činiti po svojoj volji, pazi na moju siromašnu dušu, sakrij me u svoje srce, da snaga tvoje žarke ljubavi pretvori moju volju u pepeo. Tako ću tvoje suze pretvoriti u osmjehe velikog zadovoljstva.


Cvjetić

Danas, meni u čast, doći ćeš tri puta do mojih nogu, predajući mi svoju volju i govoreći: Majčice moja, želim da moja volja bude tvoja, da je ti u meni zamijeniš Voljom Božjom.


Usklik

Svevišnja Kraljice, uništi svojom božanskom naredbom moju volju da bi u meni moglo niknuti sjeme Volje Božje!