Djevica Marija u Kraljevstvu Božje Volje - 7. dan

                                                 


                              SEDMI DAN


Nebeska Kraljica pod vlašću Božje Volje uzima žezlo vlasti,

a Presveto Trojstvo je imenuje svojom Povjerenicom


Duša se obraća Božanskoj Vladarici


Kraljice Majko, evo se prostirem pred tvoje noge. Kao dijete ne znam kako bih živjela bez tebe. Danas si došla u slavi, noseći žezlo, znamen vlasti, i kraljevsku krunu, ali ti si još uvijek moja majka. Premda drhtim, predajem se u tvoje ruke da me izliječiš od rana koje sam zadobila od svoje zle volje. Čuj me, Vladarice Majko!

Vodi i upravljaj mojim djelima, da umre moja volja.

Ako ne učiniš čudo, da mojoj volji oduzmeš život, ah, neću moći ući u Kraljevstvo Božje Volje.


Nauk nebeske Kraljice


Drago moje dijete, dođi svojoj majci i pažljivo me poslušaj! Saznat ćeš o velikim čudima koje je Božja Volja učinila tvojoj nebeskoj Majci.

Dakle, kada sam preuzela u sebe Kraljevstvo Božje Volje, njezin je razvoj u meni završio.

Šest stupnjeva simbolično predstavlja šest dana Stvaranja. Svakoga dana, izgovarajući svoj: "Neka bude" (Fiat), Bog je činio novi korak. Šestoga je dana učinilo posljednji korak govoreći: "Neka bude! (Fiat!) Stvorili smo čovjeka na svoju sliku i priliku". Sedmog dana počinu Bog od svoga djela, želeći se radovati onom što je tako divno stvorio. Počivajući i gledajući svoje djelo, Bog je rekao: "Kako je krasno naše djelo! Sve je u redu i skladu!" Zatim, uprijevši pogled u čovjeka, svim žarom ljubavi svoje, pridoda: "A ti si najljepši, ti si kruna našeg djela!"

Stvaranje mog života je nadmašilo sva čuda Stvaranja. Nakon što je u meni učinio šesti korak, Bog počinje u mom duhu razvijati potpun i savršen život. Ah, u kakve me je visine postavio Svevišnji! Nebo me nije moglo doseći niti obuhvatiti. Sunčano svjetlo prema mom svjetlu se činilo neznatnim. Ništa stvoreno nije me moglo doseći. Božjim oceanima sam kročila kao po svojim stazama. Moj nebeski Otac, Sin i Duh Sveti čeznuli su za mnom dajući mi radost i zagrljaj. Kako su se radovali kad su vidjeli da ih ljubim, da se molim i klanjam njihovoj uzvišenosti.

Ljubav, molitva i divljenje izlazili su iz moje duše, iz središta Božje Volje. Doticali su ih valovi Božje ljubavi koji su izlazili iz mene. Osjećali su čiste mirise i čudesnu nebesku sreću, koju je u meni stvorila njihova, Božja Volja. Bilo je to tako snažno, da su neprestano ponavljali: "Kako je lijepa, kako čista, kako sveta naša mala Kćer! Njezine riječi su mili lanci koji nas vezuju! Njezini pogledi su strelice koje nas ranjavaju! Otkucaji njezina srca nas bacaju u ljubavni zanos!"

Osjećali su da iz mene dolazi sila i snaga njihove, Božje Volje, i čini nas nerazdvojnima. Zvali su me "Naša nepobjediva Kćer koja pobjeđuje i naše Božansko Biće".

Slušaj, dijete moje! Ljubeći me neizmjerno, Božja Volja reče: "Najdraža naša Kćeri! Tebi se ne može oduprijeti naša ljubav! Da bi ona mogla slobodno disati, povjeravamo ti svoje tajne. Tebe smo izabrali da nam budeš odana povjerenica. Tebi želimo povjeriti svoje tuge i odluke. Znaj, po svaku cijenu želimo spasiti čovjeka! Pogledaj kako srlja u propast. Njegova buntovna volja stalno ga vuče u zlo, gdje nema života, snage, ni Božje podrške. On je skrenuo s puta svoga Stvoritelja, gmiže po tlu, slab je, bolestan i pun poroka. Nema drugoga načina njegovu spasenju, osim da Vječna Riječ siđe i preuzme na sebe njegov jad, bijedu i grijehe, da se pobratimi s njim, pridobije ga ljubavlju i patnjom, te mu ukaže povjerenje, ne bi li ga vratila u Očev zagrljaj.

Kako nas silno žalosti čovjekov udes! Naša se žalost ne može nikom povjeriti. Ljudi u kojima ne boravi Božja Volja ne mogu razumjeti našu žalost, ni zlo koje čini čovjek ispunjen grijehom.

Samo ti možeš razumjeti, jer te prožima Božji život, jer je Božja Volja i tvoja volja. Zato tebi, našoj Povjerenici, otkrivamo tajne. U tvoje ruke polažemo žezlo, da upravljaš svime, da vladaš svime. Ti si pridobila Boga, i ljude, preporođene u tvom majčinskome srcu, vraćaš k nama, kao svoju i našu djecu.

Tko može uopće izreći, dijete moje, što je osjećalo moje srce, slušajući ove Božje riječi?

U mene je ušla duboka žalost. Odlučila sam ujediniti Boga i ljude i po cijenu svog života. Dijete moje, poslušaj svoju majku! Vidim da si iznenađena kad čuješ da je svo Kraljevstvo Božje Volje u meni. I tebi je dodijeljena ista sudbina. Ako odlučiš da nikada nećeš postupati po svojoj volji, Božja Volja će stvoriti raj u tvojoj duši.

Osjetit ćeš Jedinstvo u Bogu! Dobit ćeš moć upravljanja sobom i svojim strastima. Prestat ćeš biti svoj vlastiti rob. Ljudska volja čovjeka stavlja u okove i kida krila ljubavi prema Bogu koji ga je stvorio. Ljudska volja crpi snagu čovjeku i sprječava ga predati se u ruke nebeskoga Oca. Čovjek tako ne može dokučiti bolnu istinu o sebi, niti spoznati snagu Božje ljubavi. Zbog svega toga, živi kao stranac u kući svog božanskoga Oca. Kako strašno ljudska volja udaljuje čovjeka od svog Stvoritelja! Zato me poslušaj i učini mi po volji! Reci mi da ćeš ugasiti svoju volju i ja ću te ispuniti Božjom Voljom.


Duša


Sveta Majko, pomozi mi! Vidiš li kako sam slaba? Tvoj prekrasni nauk ganuo me do suza. Plačem nad svojom velikom nesrećom! Toliko sam puta bila izgubljena u labirintu vlastite volje i udaljavala se od Volje Stvoritelja. Postupi sa mnom kako majka postupa. Ne ostavljaj me samu! Svojom me snagom ujedini s Božjom Voljom. Sakrij me u svoje majčinsko Srce, gdje se nikada neću prepustiti svojoj volji.


Cvjetić


Danas ćeš učiti živjeti pod mojim nadzorom, Meni u čast.

Pod mojim skutom izreci tri "Zdravo Marije," moleći me da svijetu obznanim Božju Volju.


Usklik

Nebeska Majko, obgrli me svojim Srcem da naučim živjeti po Božjoj Volji!