Djevica Marija u Kraljevstvu Božje Volje - 1. dan

 



Knjiga "Djevica Marija u Kraljevstvu Božanske Volje" nastala je krajem 1920. godine kroz susrete Djevice Marije i Luise Piccarreta.

Djevica Marija poziva ljude da otvore svoja srca i žive životom Božanske Volje na zemlji. Knjigu je opisala kao zlatnu Knjigu, izvor svakoga dobra i duhovnog bogatstva. Marija nam obećaje da će oni koji prihvate knjigu s ljubavlju biti dio Kraljevstva Božanske Volje i njihova imena će biti upisana zlatnim slovima u njezinom majčinskom Srcu.

Tijekom prvog tjedna, Nebeska Kraljica dočarava Luisi sedam koraka Božanske Volje kroz koje je prošla od svojeg Bezgrešnog Začeća, tijekom prvih godina svog života. 

PRVI DAN

Nebeska Kraljica u Kraljevstvu Božanske Volje.

Prvi korak Božanske Volje - Bezgrešno začeće nebeske Majke


Duša Bezgrešne Kraljice


O preslatka Majko, ovdje sam, klečeći pred tobom. Danas je prvi dan mjeseca svibnja, posvećenoga tebi, u kojemu ti sva tvoja djeca, kao znak ljubavi prema tebi, žele prinijeti na dar cvjetiće i smjerno te mole da im daruješ ljubav. Vidim te kako silaziš iz nebeske Domovine, okružena zborom anđela, kako bi od svoje djece primila prekrasne ruže, skromne ljubice i djevičanske ljiljane. Ti im vraćaš osmjehe ljubavi, riječi zahvale i blagoslova. Nakon toga privijaš poklone na svoje majčinsko srce, uznosiš ih u Nebo da bi ih njegovala kao zdravice i vijence, koji će ih čekati u času njihove smrti.

Nebeska Majko, ja, koja sam najmanja u tome mnoštvu, želim se uspeti u tvoje majčinsko krilo da ti svakoga dana donosim na dar ne cvijeće i ruže, nego sunce. A Majka mora pomoći svome djetetu, dajući nebeski nauk, učeći me kako stvarati ta božanska sunca, da bih ti mogla iskazati najdublje poštovanje i najčišću ljubav. Draga Majko, ti razumiješ želje svojega djeteta. Želim da me naučiš kako živjeti po Božanskoj Volji. Oblikujući sve ono što činim kao i sebe samu unutar Božanske Volje, onako kako me učiš, u tvoje ću majčinsko krilo svakoga dana donositi moja djela koja su se pretvorila u sunca.


Nauk nebeske Kraljice


Blagoslovljeno dijete, tvoja je molitva ranila moje majčinsko srce i privukla me dolje s Neba (1) . Već sam pored svoga djeteta da mu predam nebeski nauk.

Pogledaj me, dijete drago! Okružuju me tisuće anđela i svi sa strahopoštovanjem čekaju da čuju kako govorim o Božjoj Volji, na čijem sam izvoru. Znam njezine prekrasne tajne, beskrajne radosti, neopisivu sreću, i njezinu neprocjenjivu vrijednost. Kad čujem kako me moje dijete zove da bi poslušalo moj nauk o Božjoj Volji, ispuni me sreća, najčišća radost. Ako ćete slušati moj nauk, ja ću se smatrati sretnom što sam vaša majka. O, kako želim imati dijete koje u potpunosti želi živjeti po Božanskoj Volji! Reci mi, dijete, hoćeš li me učiniti zadovoljnom? Hoćeš li položiti svoje srce, svoju volju, svo svoje biće u moje majčinske ruke, da te uzmognem pripremiti, raspolagati s tobom, ojačati te i isprazniti od svega, tako da se sva ispuniš svjetlom Božanske Volje, da Ona u tebi može stvoriti Božanski Život? Prisloni glavu na grudi svoje nebeske Majke. Pažljivo slušaj da se, čuvši moj uzvišeni nauk, zauvijek odrekneš svoje volje i uvijek činiš kako je Volja Božja.

Dijete moje, poslušaj me! Moje majčinsko Srce žarko te ljubi i želi te ispuniti sobom. Znaj da si zapisana ovdje, u mojemu srcu. Volim te kao svoje rođeno dijete. Pa ipak u svome srcu osjećam bol jer nisi slična svojoj Majci. Znaš li što nas čini tako različitima? Tvoja volja. Ona ti oduzima svježinu milosti, ljepotu što ispunja ljubavlju Tvorca, snagu što sve pobjeđuje i svemu se odupire, ljubav što sve privlači. Ukratko, to nije Volja koja pokreće tvoju nebesku Majku.

Znaj da sam poznavala ljudsku volju samo utoliko što sam je žrtvovala svojemu Tvorcu. Sav moj život bio je po Božjoj Volji. Od prvoga trenutka mojega začeća, oblikovana sam, grijana i položena na njezino svjetlo, koje je svojom snagom pročistilo moje ljudsko sjeme pa sam začeta bez istočnoga grijeha. Moje začeće bilo je bez grijeha i uzvišeno, te je služilo na čast Svetoj Obitelji. Razlog tomu je što je svemoćna Volja prekrila moje sjeme. Začeta sam čista i sveta. Da Božja Volja nije prekrila moje sjeme, očistivši ga od istočnoga grijeha, imala bih tužnu sudbinu svih drugih stvorenja koja su začeta u istočnome grijehu. Dakle, uzročnik svega je bila Božja Volja. Neka joj bude čast i slava i hvala što sam začeta bez istočnoga grijeha.

Dijete mojega srca, poslušaj svoju Majku. Odbaci svoju ljudsku volju. Radije poželi umrijeti nego da joj dopustiš i jedno djelo u svome životu. Tvoja nebeska Majka radije bi tisuće puta umrla nego učinila jednu stvar po svojoj volji. Zar ne želiš biti poput mene? Ako žrtvuješ volju u slavu svojega Tvorca, Božanska će Volja poduzeti prvi korak u tvome duhu. Osjećat ćeš kako si oblikovana nebeskom aurom, pročišćena i ogrijana, kako je sjeme tvojih strasti uništeno, kako si položena na prvu stepenicu Kraljevstva Božjega. Pomno me slušaj! Ako si mi vjerna i slušaš me, ja ću te voditi. Vodit ću te za ruku beskonačnim putevima Božje Volje. Štitit ću te svojim plavim skutom, i bit ćeš moj ponos, moja slava i moja pobjeda.


Duša

Bezgrešna Djevice, uzmi me u svoje majčinsko krilo i budi mi majkom. Svojim svetim rukama uzmi moju volju; očisti je, oblikuj je, ogrij je dodirom svojih majčinskih ruku; nauči me živjeti po Božjoj Volji.


Cvjetić

Danas, meni u čast, počevši ujutro, u svemu što činiš, položit ćeš svoju volju u moje ruke. Reći ćeš: Majko Moja, ti budi ta koja će mome Tvorcu ponuditi žrtvu moje volje.

Usklik

Majko moja, ugradi Božansku Volju u moj duh, da tamo zauzme svoje mjesto, svoje prijestolje i svoj stan!


(1) Izraz "ranila moje srce" u ovoj rečenici se odnosi na duboki emocionalni utjecaj koji je molitva djeteta ostvarila na majčinsko srce. Molitva djeteta dirnula je i ganula nebesku Majku što ju je potaknulo da siđe s Neba kako bi bila uz svoje dijete i predala mu nebeski nauk.