Djevica Marija u Kraljevstvu Božje Volje - 25. dan

 

DVADESET PETI DAN


Nebeska Kraljica u Kraljevstvu Božje Volje.

Nazaret, Kraljevstvo Božjeg VJERUJEM.

Povučeni život.

Izvor i vječni Kanal Isusovih dobara.


Duša uzvišenoj Kraljici


Najslađa Majko, opet sam uz tvoj majčinski skut. Ti si s malim djetetom Isusom. Grleći ga, govoriš mu o svojoj ljubavi, a Isus ti govori o svojoj. Ah, kako je divno naći Isusa i njegovu Majku kako razgovaraju! Njihova je ljubav toliko snažna da su nijemi i ushićeni: majka zadivljena Sinom, a Sin Majkom! Sveta Majko, ne ostavljaj me po strani. Pusti me da budem uz tebe, da te mogu slušati, ljubitiii i učiti kako da uvijek vršim najsvetiju Volju Božju.



Nauk nebeske Kraljice


Najdraže Dijete! Željno te očekujem da mogu nastaviti govoriti o Kraljevstvu koje Božja Volja neprestano povećava u meni.

Kućica u Nazaretu, u kojoj smo živjeli ja, tvoja Majka, slatki Isus i sveti Josip, bila je raj. Moj dragi Sin, koji je vječna Riječ, po svojoj je naravi imao u sebi Božju Volju. To malo ljudsko Stvorenje sadržavalo je mora svjetlosti, radosti i beskrajne ljepote. Ja sam stekla Božju Volju po milosti. Premda nisam mogla zahvatiti njezin beskraj kao moj ljubljeni Sin, jer on je Bog i čovjek, a ja ograničeno stvorenje, Božja Volja je u meni stvorila mora svjetlosti, ljubavi, ljepote i radosti. To svjetlo, ta ljubav i sve što Božja Volja posjeduje, snažno su zračili iz nas. Sveti Josip je živio u tom ozračju, među našim odrazima.

Drago Dijete! U kućici, u Nazaretu, Božja Volja je bila u punoj snazi. Sve sitne poslove koje smo obavljali, poput paljenja vatre, pripremanja hrane, pokretala je Božja Volja i stvarala čvrsto Svetište čiste ljubavi. Zbog toga je, iz onih najmanjih i onih najvećih stvari koje smo činili, izlazila radost, sreća, i beskrajno blaženstvo. Osjećali smo kako nas preplavljuje rijeka uvijek novih i novih radosti, i neopisivog zadovoljstva.

Dijete moje, moraš znati da Božja Volja po svojoj naravi sadrži u sebi izvore radosti. I kada vlada stvorenjem, ona uživa da mu u svaki njegov čin unosi neprekidnu radost i sreću. Kako smo bili sretni! Posvuda je vladao mir i jedinstvo! Svi smo se osjećali počašćeni što možemo služiti jedni druge. I moj se dragi Sin trudio da mu ja i sveti Josip dodjelimo neku malu zadaću. Kako ga je bilo lijepo gledati dok je pomagao u radionici ili dok je sjedio za stolom i jeo. Kolika su mora milosti iz te jednostavne poslušnosti potekla na stvorenja!

Slušaj me, Dijete moje! U kući, u Nazaretu stvoreno je Kraljevstvo Božje Volje. To je pripremljen poklon ljudskoj obitelji, kad bude voljna primiti dobro ovog Kraljevstva. Iako je moj Sin bio kralj, a ja Kraljica, bili smo kralj i kraljica bez naroda. Naše kraljevstvo je bilo nenastanjeno, premda je moglo sve udomiti. Naime, Otkupljenje je tek trebalo pripremiti i omogućiti čovjeku da uđe u ovo sveto Kraljevstvo. U tom kraljevstvu bili smo ja i moj Sin. Pripadali smo ljudskoj obitelji, po ljudskom uređenju. Pripadali smo i Božjoj Obitelji, zbog Božje Volje i Utjelovljene Riječi. S nama su bila stvorenja koja su dobila pravo ući u ovo Kraljevstvo. Bog im je priznao to pravo i ostavio otvorena vrata svakome tko želi ući. Naš dugotrajni, povučeni život imao je svrhu da ljudima pripremi Kraljevstvo Božje Volje. Da i ti zaboraviš svoju volju, želim ti otkriti ono što je Božja Volja ostvarila u meni. Daj mi svoju ruku i vodit ću te prema dobru koje sam ti s toliko ljubavi pripremala.

Reci mi, Dijete mojega srca, hoćeš li ugoditi meni i našem dragom Isusu koji te s ljubavlju čeka da dođeš u Njegovo Kraljevstvo? U njemu ćeš biti s nama i živjeti sasvim po Božjoj Volji?

Drago Dijete, sada slušaj o jednom djelu ljubavi koje mi je povjerio Isus u kući u Nazaretu. Kada Bog djeluje, ne ostavlja posao započetim i nedovršenim, nego uvijek traži stvorenje kome može povjeriti svoj posao. Bez toga bi se moglo dogoditi da Božje djelo izgleda zbrkano, a to ne može biti. Zato je moj dragi Sin predao meni svoja djela, svoje riječi, svoje patnje i sve svoje. Svojoj Majci je povjerio čak i svoje disanje. Dok se odmarao u našem domu, govorio mi je o Evanđelju koje je trebao propovijedati i o budućim Sakramentima koje treba uvesti. Sve mi je povjerio. Ja sam postala vječni izvor, tok i more, na dobrobit svih, jer preko mene ka stvorenjima teče Njegov život i svako dobro. Kako sam se osjećala bogatom i sretnom jer je u meni pohranjeno sve ono što je moj Sin učinio! Božja Volja, koja je vladala, stvorila je u meni prostor koji to može primiti. Isus je osjećao da s Majkom izmjenjuje ljubav i blaženstvo u uzvišenoj zadaći Otkupljenja. Što li sve nisam dobila od Boga, zato što nisam vršila svoju volju nego samo Njegovu? Sve sam dobila, čak sam raspolagala životom svoga Sina. Premda je Isus uvijek bio u meni, mogla sam ga sada staviti na drugo mjesto ili dati ga onome tko ga s ljubavlju traži.

Dijete moje, sada ti upućujem važne riječi. Ako ćeš uvijek činiti onako kako Božja Volja zahtijeva, ako ćeš živjeti u njoj, ja, tvoja Majka, pohranit ću u tebi svo blago svoga Sina. Kako ćeš biti sretna! Raspolagat ćeš Božjim životom koji će ti sve dati. A ja, kao prava Majka, budno ću paziti da u tebi raste život i da se stvara Kraljevstvo Božje Volje.


Duša


Sveta Majko, prepuštam se u tvoje ruke. Ja sam malo dijete koje silno treba tvoju majčinsku brigu. Molim te, uzmi moju volju, sakrij je u svoje srce i nikada mi je više nemoj dati. Na taj način ću uvijek živjeti prema Božjoj Volji i radovati tebe i mog dragog Isusa.

Cvjetić

 

Danas, Meni u čast, tri puta posjeti kuću u Nazaretu i pokloni se Svetoj Obitelji. Izmoli tri "Očenaša", "Zdravo Marije" i "Slava Ocu". Moli da ti dopustimo živjeti s nama.


Usklik


Isuse, Marijo, Josipe, dopustite mi da budem s vama kako bih živjela u Kraljevstvu Božje Volje!