Djevica Marija u Kraljevstvu Božje Volje - 5. dan


PETI DAN

Peti korak Božanske Volje u nebeskoj Kraljici

Pobjeda u kušnji

Duša se obraća Djevici

Nebeska Vladarice, ti širiš ruke i primaš me u svoje majčinsko krilo! Trčim i još više letim k tebi, da osjetim radost djevičanskog zagrljaja i primim osmjehe nebeske Majke. Sveta Majko, ti mi donosiš pobjedu! U tom duhu govoriš mi o trijumfalnoj pobjedi svoje odanosti. O, kako ću te pomno slušati! Molim te, udijeli mi milost da spoznam kako uspješno svladati kušnje koje mi je Gospodin odredio.

Nauk nebeske Kraljice

Moje najdraže dijete! Kako li samo čeznem povjeriti tebi one tajne koje su mi donijele milinu blaženstva! One veličaju Božansku Volju (Božanski Fiat), temeljni uzrok mojega Bezgrešnog začeća, moje svetosti, uzvišene vlasti i majčinstva. Sve dugujem samo Volji Božjoj (Božjem Fiat). Sve one uzvišene povlastice kojima me Crkva časti samo su posljedice djelovanja Božanske Volje koja vlada, upravlja i živi u meni. Stoga žarko želim da se obznani Onaj koji je uzrokom tolikih mojih privilegija i divnih djela koje zadivljuju Nebo i zemlju.

Poslušaj me sada, drago dijete: Bog je zatražio od mene moju ljudsku volju. Već prije, spoznala sam kakvo strašno zlo može učiniti ljudska volja i kako sve dovodi u opasnost, čak i najljepša Stvoriteljeva djela. Stvorenje kojim upravlja ljudsku volja kolebljivo je, slabo, nestalno i nemirno. To je zato što je Bog stvorio čovjeka da bude životno povezan s njegovom Božanskom Voljom. Ona je snaga, pokretač, oslonac, hrana i život ljudskoj volji. Ako u nama ne oživi Božanska Volja, sva dobra koja smo pri stvaranju primili, padaju nemoćna. S tim dobrima padaju i gube se i prirodna prava koja smo stekli prilikom stvaranja.

O, predobro znam kako se zbog ljudske volje nanosi teška uvreda Bogu i kako veliko zlo dolazi na stvorenje! Užasavam se i bojim ljudske volje! To mi pokazuje i Adam kojeg je Bog stvorio nevinim. Pa ipak, postupajući po svojoj volji, pogledaj, u kakvo su zlo pali on i pokoljenja iza njega!?

Stoga ja, tvoja majka, iz straha, a još više iz ljubavi prema svojemu Stvoritelju, prisegnula sam da nikada neću postupati po vlastitoj volji. Da bih bila još sigurnija i da bih još čvršće potvrdila svoju žrtvu Bogu, koji mi je udijelio velike milosti i povlastice, svoju sam volju vezala uz Božje Prijestolje. Neprekidno sam mu prinosila ljubav i žrtvu, zaklevši se da nikada, ni u jednom trenutku svog života, neću vršiti svoju volju, nego uvijek samo Božju.

Kćeri moja, možda tebi ne izgleda da je moja žrtva, odustajanje od vlastite volje, velika žrtva. Ipak, nema veće žrtve od toga! Od kada je svijeta, prema ovoj, sve su druge žrtve samo sjena. Lako se žrtvovati na jedan dan, govoreći: sada da, a sada ne. Moja je odluka bila: žrtvovati se u svakom trenutku, svakim činom, svakim dobrom koje želimo za sebe priskrbiti i nikada ne vršeći svoju volju. To je žrtva nad žrtvama! To je najveći dokaz i najčišća ljubav koja se može ponuditi našem Stvoritelju. Ta je žrtva toliko velika da Bog više od toga ne može tražiti od stvorenja. I nitko ne može ponuditi veću žrtvu Stvoritelju.

Dijete moje, kada sam dala Bogu svoju volju na dar, primila sam pobjedu nad kušnjom koju mi je odredio. Bog je dobio pobjedu nad mojom voljom. On je čekao moj dokaz, tj. dušu koja bi poništila svoju volju u čast Božje volje, kako bi uskladio ravnotežu s ljudima i uspostavio odnos dobrote i milosti. (1)

Ponovno ću doći da ti ispričam što je Božja Volja učinila nakon trijumfalne pobjede.

A sada, dijete moje, upućujem tebi nekoliko riječi. Kad bi samo znala koliko čeznem da u životu i ti poništiš svoju volju! Znaš da sam tvoja majka, a majka želi svoje dijete vidjeti sretnim. Možeš li biti sretna poništavajući svoju volju, kao što je tvoja majka živjela? Ako to učiniš, sve ću ti dati! Bit ću ti spremna u svemu pomoći. Bit ću ti sve, samo ako mi daš svoju privolu. To je blagoslov, zadovoljstvo i sreća, jer moje dijete živi sasvim po Božjoj Volji.

Duša

Pobjednička Vladarice, u tvoje majčinske ruke polažem svoju volju.

Majko moja, Ti je pročisti, ukrasi i sa svojim predanjem priveži uz Božje prijestolje. Daj da nikada više ne živim po svojoj volji, već uvijek u Volji Božjoj!

Cvjetić

Časti Me u svemu što danas činiš!
Predaj u moje majčinske ruke svoju volju. Zamoli me da u tebi djeluje Volja Božja!

Uzvik

Pobjednička Kraljice, oslobodi me moje volje i predaj mi Volju Božju!



(1)Bog je čekao da se pojavi duša koja će mu se potpuno predati, poništavajući svoju volju u korist Božje Volje. To je bilo potrebno kako bi ponovno uspostavio ravnotežu između sebe i ljudi. Neravnoteža je nastala zbog ljudskog grijeha i odbacivanja Božje Volje. Bog je tražio dušu koja će biti model poslušnosti i koja će pokazati ljudima kako se može živjeti u skladu s njegovom Voljom (Božjim Fiat). Kada je pronašao takvu dušu u Djevici Mariji, Bog je mogao zauzeti stav milosti i milosrđa prema svim ljudima, a ne samo prema onima koji su bili poslušni njegovoj Volji.