Djevica Marija u Kraljevstvu Božje Volje - 4. dan

 ČETVRTI DAN

Četvrti korak Božanske Volje u nebeskoj Kraljici: Kušnja


Duša Djevice
Ovdje sam opet pred tvojim koljenima, nebeska Majko. Srce mi uzbuđeno kuca. Klonula sam od čežnje da čujem tvoj prekrasni nauk. Daj mi ruku i uzmi me u naručje. U njemu su za mene rajski trenuci. Sretna sam. Koliko želim čuti tvoj glas! U moje srce struji novi život. Govori mi, a ja obećajem da ću u život provesti tvoj sveti nauk.

Nauk nebeske Kraljice
Dijete moje, da samo znaš koliko te želim prigrliti na svoje grudi, da čuješ nebeske tajne o Volji Božjoj! Kad čezneš čuti moju riječ, to su moji uzdasi u tvome srcu. Želim te, kćeri, uza sebe, da ti povjerim svoje tajne i ispričam kako je Volja Božja (Božji Fiat) djelovala na mene.

Dijete mojega srca, budi pažljiva: moje majčinsko srce želi se otvoriti svome djetetu. Želim ti otkriti tajne koje do sada nisam nikome otkrila zato što još nije bilo došlo vrijeme. Bog je stvorovima želio udijeliti neočekivane milosti koje nije dao nikome od kada je svijeta. Želi obznaniti čudo Volje Božje (Božanskog Fiata) i kako ona može djelovati na stvorenja ako joj se prepuste. Zato me želi postaviti kao primjer, mene, koja sam imala veliku čast da oblikujem svoj život prema Volji Božjoj.

Znaj, dijete moje, da sam, tek začeta, donijela Bogu veliku radost. Nebo i zemlja pozdravili su moj dolazak i priznali me za svoju Kraljicu. Poistovjećena sa svojim Tvorcem, osjećala sam se kao vlasnik božanskih posjeda. Ja nisam znala za odvojenost od Stvoritelja, To je zato jer je ista Božja Volja vladala u meni i u Božanskim Osobama, i tako nas činila nerazdvojnim.

I dok je između nas bila sama radost, vidjela sam da mi ne mogu vjerovati ako im ne pružim dokaze. Tada sam iskusila kušnju. Dijete moje, kušnja je već zastava pobjede. U kušnji, duša se priprema i jača za velike pobjede. Shvatila sam da trebam prihvatiti kušnje, jer sam željela uzvratiti ljubav Tvorcu, koji mi je dao sve te divne milosti. Prihvaćanje kušnji je bila moja odluka odanosti, kojim sam žrtvovala Bogu sav svoj život. Krasno je reći: "Voliš me, i ja tebe volim!" Ipak, ako nema kušnji, ljubav se ne može dokazati.

Znaj, dijete moje: Volja Božja mi je pokazala stvaranje čovjeka, nevinog i svetog. Za njega je, također, sve bila radost. Vladao je svim bićima i sva se priroda pokoravala njegovom i najmanjem migu. Dok je Volja Božja vladala Adamom, on je također bio nedjeljivi dio Stvoritelja. Bog mu je dao prevelika dobra i od njega želio dobiti dokaz vjernosti. Naredio mu je da od svih drveća u zemaljskom Raju ne smije dotaći samo jedno stablo. To je bila kušnja! Bog je želio tom kušnjom potvrditi Adamovu nevinost, svetost i radost, te mu dati pravo da upravlja svim stvorenjima. Adam nije izdržao kušnju i Bog mu nije mogao vjerovati. Tada je Adam izgubio vlast, nevinost i sreću. U djelo stvaranja unio je veliku zbrku.

Znaj, moja draga kćeri, kada sam spoznala veliko zlo ljudske volje, koje se pokazalo kod Adama i njegova potomstva, ja, tvoja nebeska Majka, premda jedva začeta, lila sam gorke suze zbog čovjekova pada. Vidjevši me kako gorko plačem, Volja Božja me stavila na kušnju: trebam u njezine ruke predati svoju ljudsku volju. Volja Božja (Božanski Fiat) mi se obratila: "Ne tražim od tebe ono što sam tražila od Adama, ne. Od tebe tražim tvoju volju! Da bude kao da je nemaš. Tvojom voljom upravljat će Volja Božja! Od sada, Volja Božja će s tvojim životom činiti što želi."

I tako je Svevišnja Volja (Vrhovni Fiat) učinila četvrti korak u mojoj duši: stavila me na kušnju. Tražila je moju volju na dar, kako bih u svemu prihvaćala Božju Volju i ostala vjerna u kušnjama.

Sutra ću te čekati da mi opet dođeš, da ti ispričam kako je to proteklo. Kao tvoja Majka, molim te, slijedi moj put i nikada ništa ne odbij Bogu, makar to bila i žrtva za cijeli život. Nikada ne odbacuj kušnju u koju te Bog stavlja. Kušnja je prostor za odanost Bogu! Kušnja je priziv Božje zamisli! Kušnja je odraz Božjih vrlina, koje, poput mnogobrojnih poteza kistom, od tvoga duha stvara remek-djelo Svevišnjega Bića. Prihvaćanjem kušnje, vidljivi se svijet predaje u Božje ruke da se dovrši djelo stvaranja. Onaj koji ne izdrži test kušnje unosi zbrku u Tvorčeva prekrasna djela.

Budi pažljiva, drago moje dijete. Ako izdržiš kušnju, tvoja će Majka biti radosnija. Nemoj mi davati razloga za zabrinutost. Daj mi svoju riječ i ja ću te voditi. U svemu ću ti biti oslonac.

Duša
Sveta Majko, znam svoje slabosti, ali zbog tvoje majčinske dobrote uzdam se u te. S tobom se osjećam sigurna. Kušnju koju mi je Bog odredio, polažem u tvoje majčinske ruke. Ti ćeš mi dati sve milosti potrebne za vjernost. Ne želim uništiti Božji plan.

Cvjetić
Meni u čast, dođi mi danas tri puta i predaj mi boli svojega tijela i duše. Sve ih predaj svojoj Majci. Ja ću ih blagosloviti i tebi dati potrebnu snagu, svjetlo i milost.

Usklik
Nebeska Majko, uzmi me u svoje ruke! Zapiši u moje srce, "Neka bude Volja Tvoja! Neka bude Volja Tvoja!"