KNJIGA NEBA, 14. svezak, 5. rujna 1922.

 

Duša koja živi u Božjoj Volji mora obuhvatiti u sebi sva stvorenja.

Moj ljubljeni Isus nastavlja mi se prikazivati s probodenim srcem i izuzetno je ogorčen. Izgledalo je kao da su Mu sve patnje čovječanstva utisnute u Srcu. Zapravo, to nisu samo grijesi koji ranjavaju njegovo Srce, već i patnje koje duše nanose sebi kad ne odgovore na milost. A budući da ranjavaju Srce koje ljubi, ranjavajući ovo ljubeće Srce, činilo se da je Njegova ljubav bila  toliko velika da je pokušala promijeniti te iste uvrede u milosti i blagoslove. O, dobroto Isusova! Samo se On može pohvaliti da zaista ljubi duše - i to na nevjerojatan način. Doista, patnje svake duše probadale su Njegovo Srce, ali uvrede su bile tolike da su pretvarale milosti koje su izlazile iz tog Presvetog Srca u munje. Zato mi je rekao: „Kćeri moja, kako je čovjek postao nepodnošljiv. Pretvara Moje milosti u munje i ide ususret općem prevratu. Doista, on sam izaziva vlastito uništenje. Došao je do točke gdje zaslužuje biti kažnjen.“

Dok je to govorio, pokazao mi je katastrofe posvuda – porušene gradove i kako se pojavljuju nove vrste zala. Zatim se nakon nekog vremena ponovno  vratio iscrpljen, moleći za moju pomoć u svojim mukama. Ponovno je dahnuo u područje moga srca i podijelio sa mnom ono što bi se moglo nazvati sjenom Njegovih patnji. No iako su bile sjene - da nije ostao blizu mene da mi pomogne - ne bih mogla izdržati. Kolike li su muke Njegovog Presvetog Srca!

Zatim mi je rekao, smirivši se: „Prvorođena kćeri Moje Volje, budući da Moja Volja obuhvaća sve, kad ti dajem Svoju Volju kao život, želim obuhvatiti sve u tebi. Sjeti se da sam prije nekoliko mjeseci u tebe postavio mali sunčani kotačić i ravnalom te izmjerio od glave do pete. Tada je s neba sišao drugi kotačić, i kada je jednom bio postavljen u tebe, pustio je mnogo niti svjetlosti, ukorijenjenih u Presvetome Trojstvu. Sve je ostalo otvoreno između tebe i Nas, a tada sam te ostavio bez ikakvog objašnjenja za Svoje postupke. Sada, dovršavajući u tebi Svoje djelo, želim ti dati objašnjenje tako da se pečat moje i tvoje Volje mogu oblikovati u jednu jedinu Volju i dovesti do savršenstva misiju u koju sam te pozvao. Dakle, svjetlosni kotačić kojeg sam prvog postavio u tebe bio je sve stvorenje koje je izišlo iz Božanstva punog ljubavi, svjetla i ljepote. Ravnalo kojim sam te izmjerio služilo je da vidim tvoje sklonosti i nedostatke, kako bih u tebe usađivao ono što ti nedostaje - da bih kotačić postavio na sigurno. Drugi kotačić bilo je Božanstvo koje je sišlo u tebe, uspostavilo je ono što je stvorilo na Nebu i to čvrsto smjestilo u tebi, kako bi se uspostavio pravi odnos sa stvorenjem, odnos koji stvorenje duguje Stvoritelju.

Znaj da sam u tebi zatvorio i obuhvatio sve stvorenje. Želim da ono što je učinjeno na Nebu ima život na Zemlji - ali u našoj vlastitoj Volji, koja nam - ponovno uspinjući se k nama - može donijeti Stvorenje puno ljubavi, svjetlosti i može biti tako lijepo, kao što smo ga stvorili. Zato sam u tebi označio sve smrti i patnje svake duše i svih duša zajedno -  da bih u tebi mogao pronaći sve stvorenje. I budući da Nebo ostaje otvoreno između tebe i Nas, položit ćeš  stvorenje u naše krilo kao da je rođeno od tebe – to znači, kao porod koji je Naša Volja rodila u tebi, i koje ćeš vratiti do naših nogu, rađajući ga u našem krilu. To su naša prava koja zahtijevamo. Sve što želimo jest da se vrati k Nama ono što je proizišlo iz Nas. Istina je da će jedino Naša Volja - djelujući svojom snagom u jednoj duši (misli se na Luisu), kao što je iz ničega djelovala u Stvaranju - biti u stanju vratiti nam Naša prava i samo Ona će učiniti da se sve stvorenje nasmiješi do naših nogu,  kao u trijumfu. Želimo koristiti tu moć tako da ne budemo razočarani u djelo Stvaranja - Naša ljubav uživa veću pobjedu kada uzme od jedne duše ono što bi nam sve duše trebale dati. Sada sve pripremamo u tebi. Zatim će na svijet doći drugi koji će htjeti  živjeti na ovaj način u Našoj Volji, neki od njih će donijeti deset, neki dvadeset, a neki stotinu mjera  stvorenja u naše krilo. Bit ćeš poput stabla koje je duboko ukorijenjeno u Našoj Volji. I ti korijeni će pustiti izdanke za druge mladice koje će okružiti stablo poput krune i donijeti svoje plodove.

Istinsko dobro nikada ne ostaje samo. A budući da je Moja Volja najveće od svih dobara, Njena plodnost bit će neizmjerna. Stoga budi hrabra i pažljiva u svemu. Istina je da će Naša Volja učiniti sve, ali nit tvoje volje mora teći zajedno s Našom Voljom i protezati se do Neba, na Zemlji i u svemu, kako bi nam omogućila da ostvarimo ono što želimo postići u tebi."