KNJIGA NEBA, 14. svezak, 15. rujna 1922.

 

Isus želi da se upozna Božja Volja koja djeluje u stvorenju.

Dok sam nastavljala prepisivati iz svojih spisa ono što mi je Isus rekao o vrlinama, osjetila sam takvu odbojnost da sam se osjećala kao da umirem. Rekla sam sama sebi: “O drugima se govori tek nakon njihove smrti i o događajima iz njihovih života; samo ja imam nesreću da moram govoriti o sebi dok sam još živa. O, Gospodine, daj mi snage da podnesem tu žrtvu!” Kasnije, ispovjednik mi je rekao kako će se spisi proširiti i na koji način treba s njima postupati kada se objave. O Bože, kakva patnja! Osjećala sam se ogorčena do srži. Tada je došao blagoslovljeni Isus i vidjevši me tako uznemirenu, rekao mi je: „Kćeri moja, što ti je? Zašto si tako uznemirena? Moja slava i čast zahtijevaju da se ovi spisi upoznaju i ti bi zbog toga trebala biti zadovoljna. Misliš li da su to stvorenja koja to žele, koja to rade i koja ti nalažu? Ne, ne, Ja sam taj koji sve organizira, koji potiče, koji ih prosvjetljuje - a često me duše ne čuju. Da me čuju, požurile bi i imale više zanimanja. Prisiljen sam snažnije ih potaknuti kako bi se Moja Volja ispunila.

Ti bi htjela čekati do svoje smrti, a Moja Volja ne želi čekati. Istina je da si povezana, ucijepljena u Moju Volju. Ali ovdje se ne radi o tebi, nego o Meni. Radi se o tome da se upoznaju učinci, privilegije, vrijednosti Moje Volje koja djeluje u duši kada ona živi u Mojoj Volji. I ako ti ne želiš pokazati zanimanje, ti koja znaš koliko mi je stalo do toga i koliko gorljivo želim da se učinci Moje Volje upoznaju jer će mi odatle proizaći potpuna slava Stvaranja i ispunjenje samog Otkupljenja…  o, koliko učinaka još uvijek čeka, kako u Stvaranju tako i u Otkupljenju jer Moja Volja nije poznata i ne kraljuje u dušama. I dok Moja Volja ne kraljuje, ljudska volja ostaje ropkinja same sebe. Doista, misliš li da bi se drugi zanimali za to nakon tvoje smrti? O, koliko toga što sam objavio dušama je pokopano jer nedostaje onih koji se zanimaju za Moja djela! Ali ako sam to tolerirao kod drugih stvari, kod Moje Volje neću. Onima koji se prihvate posla dat ću takve milosti da Mi neće moći odoljeti. Ali najveći i najvažniji dio želim primiti od tebe.