Isus se ukazuje

 


Blažena Djevica Marija u Kraljevstvu Božje Volje

DVADESET I DEVETI DAN

(prvi dio)

Nebeska Kraljica u Kraljevstvu Božanske Volje.

Čas pobjede.

Isus se ukazuje.


Bjegunci se okupljaju oko Djevice kao oko lađe spasa i oprosta.


Duša svojoj Kraljici Majci


Divna Majko, ponovno sam u tvome majčinskom krilu sjedinjena s tobom u času slavlja i pobjede Uskrsnuća dragoga Isusa. Kako si danas lijepa, sva divna, slatka i sretna. Čini mi se kao da te vidim kako se ponovno uzdižeš, zajedno s Isusom. Sveta Majko, u času sreće i pobjede ne zaboravi svoje dijete. Stavi u moju dušu sjeme Isusova Uskrsnuća da se poradi njega mogu sasvim uzdići do Božje Volje i živjeti sjedinjena s tobom i mojim slatkim Isusom.


Nauk Nebeske Kraljice


Blagoslovljeno dijete mojega majčinskoga srca, Uskrsnuće mojega Sina bila je moja velika radost i pobjeda. U njemu sam se ponovno rodila i ponovno živjela. Moje žalosti su postale radosti, oceani milosrđa, svjetlosti, ljubavi i opraštanja. Zalogom svojih žalosti, proširila sam svoje majčinstvo na svu svoju djecu koju mi je Isus dao.

Poslušaj me, drago dijete. Kada je moj Sin izdahnuo, povukla sam se s dragim Ivanom i Magdalenom u blagovaonicu. Srce me je boljelo što je pored mene samo Ivan, pa sam u tuzi rekla: "Gdje su ostali Apostoli?"

Kada su čuli da je Isus umro, posebnom milošću njihova su se srca ganula. Bjegunci su se, jedan po jedan, skupljali oko mene, te u suzama i uzdišući, tražili su oproštenje što su tako kukavički ostavili svojega Učitelja i pobjegli. Majčinski sam ih sakupila u utočište i spas u mojemu srcu i uvjerila ih da će im moj Sin oprostiti. Hrabrila sam ih. Rekla sam im da je njihova sudbina u mojim rukama jer mi ih je on dao kao moju djecu, a ja sam ih tako prihvatila.

Blagoslovljeno dijete, bila sam prisutna kada ja moj Sin uskrsnuo, ali to nisam nikome spomenula, jer sam čekala da Isus sam objavi da je pobjedonosno i slavno uskrsnuo. Prva osoba koja ga je vidjela bila je sretnica Magdalena, a poslije nje pobožne žene. Zajedno su došle k meni i rekle da je Isus uskrsnuo i da je grob prazan. Poslušala sam ih i s osjećajem slavlja potvrdila njihovu vjeru u Uskrsnuće. Do večeri su ga vidjeli svi Apostoli. Svi su se radovali što su Isusovi Apostoli. Dijete moje, kakva je to bila promjena: simbol onoga koji je prvi dopustio da ljudska volja nadvlada, bili su Apostoli koji su pobjegli i ostavili svojega Učitelja (toliko su se bojali da su se sakrili, a Petar je otišao tako daleko da ga je zanijekao). Da je njima vladala Božja Volja, oni nikada ne bi pobjegli od Učitelja, već bi hrabro uvijek bili uz njega. Bili bi počašćeni što mogu za njega dati i svoj život.

Dijete moje, moj ljubljeni uskrsli Sin Isus ostao je na zemlji četrdeset dana. Često se javljao Apostolima i učenicima kako bi im učvrstio vjeru i sigurnost u Uskrsnuće. Kada nije bio s apostolima, bio je sa svojom Majkom u blagovaonici, okružen dušama koje su izišle iz Čistilišta.