Božansko Milosrđe u Božjoj Volji - 6.dio

 

Božja Volja i Božansko Milosrđe: Utjelovljena Ljubav u Muci

Razmatranje Isusove Muke može nam pomoći u razumijevanju njegove Ljubavi i Milosrđa prema nama, te nas potaknuti da slijedimo Božju Volju i živimo u njegovom Milosrđu prema drugima.

Knjiga Sati Muke uči nas ljubiti Boga i druge ljude.

Božja Volja
Svezak 6, 9. studenog 1906.
Učinci neprestanog razmatranje Muke.

Nalazeći se u svom uobičajenom stanju, razmišljala sam o Muci našega Gospodina; i dok sam to činila, On mi je rekao: "Kćeri moja, onaj tko neprestano meditira moju Muku i osjeća žalost zbog nje i suosjeća sa mnom, toliko me usrećuje da se osjećam utješenim za sve što sam pretrpio tijekom svoje Muke; i njenim stalnim razmatranjem, duša se neprestano hrani."

Božansko Milosrđe


Dnevnik sv. Faustine – 267

Isus mi je rekao da ga najviše usrećujem razmatrajući njegove bolne patnje i da takvo razmatranje donosi prosvjetljenje u moju dušu. Tko želi naučiti pravu poniznost, treba razmišljati o Isusovoj Muci.

+++

Božja Volja

Sveti Hannibal Maria Di  Francia – Messina, 29. listopada 1926. – Intelligentes quae voluntas Dei (Razumijevajući što je Božja Volja).

Ovim prvim tiskom započinjemo objavljivanje više od 20 rukom pisanih svezaka uzvišenih otkrivenja za koja, uvijek izuzimajući prosudbe svete Crkve, vjerujemo da su dana od našeg Gospodina Isusa Krista duši, najdražoj kćeri i učenici koja je pobožna autorica „Sati Muke“.

Javljamo da ta otkrivenja, koja se nastavljaju i ne znamo koliko dugo će trajati, imaju za cilj uspostavu potpunog trijumfa Kraljevstva Božje Volje na Zemlji.

 

Božansko Milosrđe

Dnevnik sv. Faustine – 304

Moj Isuse, moja jedina nado, hvala ti za knjigu koju si otvorio pred očima moje duše. Ta knjiga je tvoja Muka koju si podnio iz ljubavi prema meni. Iz te knjige sam naučila kako ljubiti Boga i duše. U njoj je neiscrpno blago za nas. Isuse, koliko malo duša tebe razumije u tvom mučeništvu Ljubavi!