Božja Volja - Svetost nad svetostima

 


U ovom odlomku Isus govori Luisi da je njegova Volja svetost nad svetostima te da će duša koja ju čini prema savršenstvu koje On uči, nadmašiti čak i najveće svece.

Duša koja vrši Božju Volju djeluje božanski i tajno, te se čini da ne postiže ništa, ali zapravo postiže sve. Takve duše su kanali kroz koje njegova Volja djeluje i u njima prebiva njegova moć. One su kao žive hostije koje su mu draže od sakramentalni hostija. Takve duše su sretne i žive život blaženih jer u njihovim srcima postoje samo želja i čežnja za njegovom Voljom i Ljubavlju.

Knjiga Neba

Svezak 11

15. ožujka 1912.

Božja Volja je svetost nad svetostima

 "Kćeri moja, moja Volja je Svetost nad svetostima. Stoga, duša koja čini moju Volju prema savršenstvu koje te učim - živjeti na zemlji kao što je to na Nebu - bez obzira koliko ona bila malena ili neuka, nadmašit će čak i najveće svece, bez obzira na njihova  čudesa i spektakularna obraćenja. Kada uspoređujem duše koje čine moju Volju - te duše su kraljice, a sve ostale su im kao sluškinje.

Čini se da duše koje čine moju Volju ne čine ništa, dok zapravo čine sve, jer djelujući u mojoj Volji, ove duše djeluju na božanski način; na tajanstven i čudesan način. Takve duše su svjetlosti koje osvjetljavaju, vjetrovi koji pročišćavaju, vatra koja izgara, oni su čuda koja čine da drugi čine čuda. Oni koji čine čuda su sredstva, dok u ovim dušama prebiva moć.

Te duše su noge misionara, jezik propovjednika, snaga slabih, strpljivost nemoćnih, upravljanje nadređenih, poslušnost podređenih, podnošenje klevetnika, postojanost u opasnostima, herojstvo junaka, hrabrost mučenika, svetost svetaca i tako sa svim ostalim. Živeći u mojoj Volji oni sudjeluju u svim dobrima koja mogu postojati na Nebu i na zemlji.

Zato mogu sa sigurnošću reći da su one moje istinske hostije - ali žive hostije, ne mrtve . Jer prilike koje čine hostiju nisu pune života (op.prev. kruh od kojega je načinjena hostija sam po sebi nema život u sebi), niti utječu na moj Život, ali duša koja ostaje u mojoj Božjoj Volji puna je života, i čineći moju Volju, utječe i sudjeluje u svemu što Ja činim. Zato su mi ove posvećene hostije moje Volje draže od samih sakramentalnih hostija. A ako imam razloge za postojanje u mojim sakramentalnim hostijama, to je da oblikujem  posvećene hostije moje Volje. 

Kćeri moja, zadovoljstvo koje crpim iz svoje Volje toliko je veliko da i kada samo čujem da netko o Njoj govori izaziva u meni oduševljenje i pozivam cijelo Nebo da slavi. Zamisli što će biti od onih duša koji čine moju Volju! U njima pronalazim svo zadovoljstvo, i dajem im svo zadovoljstvo. Njihov život je život blaženih. U njihovim srcima postoje samo dvije stvari: želja i čežnja za mojom Voljom i mojom Ljubavlju. Ne trebaju činiti mnogo, dok zapravo čine sve.  Njihove kreposti ostaju upijene u mojoj Volji i  Ljubavi, stoga oni više nemaju posla s njima, jer moja Volja sadrži, posjeduje, upija sve - ali na božanski način, beskrajan i neiscrpan način. To je život blaženih!"