Božansko Milosrđe u Božjoj Volji - 5.dio


BOŽJA VOLJA - TEMELJ I IZVOR BOŽJEG MILOSRĐA

Luisa Piccarreta i Faustina Kowalska željele su biti poput ogledala u kojima Isus može vidjeti svoj odraz. Željele su pokazivati njegovu ljubav i milosrđe drugima te biti živi odraz Božjeg Milosrđa u svijetu i slaviti Božju milost.

Božja Volja želi da Isusovu Ljubav i Milosrđe odrazimo u svijetu kroz djela ljubavi i milosrđa prema drugima.


Božja Volja


1994. godine, na svetkovinu Krista Kralja, u župnoj crkvi, nadbiskup Carmelo Cassati je u prisutnosti velikog mnoštva, uključujući predstavnike iz inozemstva, službeno otvorio postupak beatifikacije službenice  Božje Luise Piccarrete.


Božansko Milosrđe

Dnevnik svete Faustine -83. 

Zapiši ovo: prije negoli  dođem kao Pravedni sudac, doći ću kao Kralj milosrđa. Prije negoli započne Dan pravde, ljudima će biti dan sljedeći znak na nebu:

+++

Božja Volja

Svezak 10., 3. veljače 1912.

Ako u duši nema čistoće, ispravnog djelovanja i ljubavi, ona ne može biti ogledalo Isusa. Nastavljajući u svom uobičajenom stanju, moj uvijek ljubazni Isus došao je i stavljajući svoju svetu ruku pod moju bradu, rekao mi: "Kćeri moja, ti si odraz moje slave."
Tada je dodao: "U svijetu su mi potrebna ogledala u kojima se mogu pogledati. Tek tada izvor može služiti kao ogledalo u kojem ljudi mogu vidjeti svoj odraz…

Božansko Milosrđe


Dnevnik sv. Faustine - 163.
  


O presveto Trojstvo! Koliko god puta udahnem, koliko god puta mi srce zakuca, koliko god puta krv kroz moje tijelo pulsira, toliko tisuća puta želim slaviti Tvoju milost. Želim biti potpuno pretvorena u Tvoju milost i biti Tvoj živi odraz, o Gospodine.

+++