Božansko Milosrđe u Božjoj Volji - 4.dio

 

Sjajne duše u kruni Božanskog Milosrđa: Moć povjerenja

Božja Volja

Svezak 11, 10. travnja 1912

Duše koje imaju više povjerenja jače će  sjati  u kruni Božanskog milosrđa. 

Nalazeći se u svom uobičajenom stanju, čim je blagoslovljeni Isus došao, rekao mi je: "Kćeri moja, duše koje će najviše sjati kao svjetlucavi dragulji u kruni moga Božanskog Milosrđa su duše koje imaju najviše povjerenja, jer što više povjerenja imaju, to više dopuštaju mom Milosrđu da ulije u njih sve milosti koje žele. S druge strane, duša koja nema pravo povjerenje zatvara milosti u Meni, ostajući siromašna i neopremljena, dok moja Ljubav ostaje zatvorena u Meni i jako pati. Kako ne bih toliko patio i kako bih mogao slobodno izliti svoju Ljubav, više se brinem o dušama koje imaju povjerenja u Mene negoli o drugima. U tim dušama mogu izlijevati svoju Ljubav, mogu se igrati, izazivati u njima intenzivna djelovanja ljubavi. One ne brinu osjećaju li se posramljeno ili uplašeno. Naprotiv, postaju hrabrije i prihvaćaju sve kako bi me više ljubile. Stoga, duše koje imaju povjerenja su ispunjenje i radost moje Ljubavi - najljupkije i najbogatije duše."


Božansko Milosrđe


Dnevnik svete Faustine -186,187

Kada moliš ovu molitvu raskajana srca i u vjeri za nekog grešnika, podarit ću mu milost obraćenja. Molitva je: "O Krvi i Vodo što potekoste iz Srca Isusova kao izvor Milosrđa za nas, uzdam se u tebe."