Djevica Marija u Kraljevstvu Božje Volje - najava

 

Dar koji silazi s Neba - otkrijte Božju Volju i živite nebeskim životom uz pomoć naše Majčice.

Naša voljena Majka kaže: 

"Dolazim s Neba pozivajući vas da uđete u Kraljevstvo Božje Volje. Kucam na vrata vašeg srca jer želim da mi ih otvorite. Jeste li svjesni da vam osobno donosim ovu knjigu kao dar? Darujem vam je s majčinskom brižljivošću kako biste i vi, čitajući je, naučili živjeti nebeskim životom, a ne više zemaljskim.

Djeco moja, ovo je zlatna Knjiga. Postat će vaše duhovno bogatstvo i vaša sreća čak i ovdje na Zemlji. U njoj ćete naći izvor svih dobara. Ako ste slabi, stjecat ćete snagu; ako ste iskušani, pobijedit ćete iskušenja koja dolaze; ako ste pali u grijeh, osjetit ćete snažnu i suosjećajnu ruku koja vas diže. Ako ste u nevolji, naći ćete utjehu; ako vam je hladno, dobit ćete siguran način da se ugrijete; ako ogladnite, okusit ćete izvrsnu hranu Božje Volje i s njom vam nikada ništa neće nedostajati. Nikada nećete biti sami jer će vaša Majka biti vaš slatki suputnik; i sa svakom majčinskom brigom ispunit ću svoje obećanje kako bih vas usrećila. Ja, koja sam Nebeska Carica, brinut ću se o svakoj vašoj potrebi, samo ako pristanete živjeti ujedinjeni sa mnom."


ZAISTA IZVANREDNA OBEĆANJA naše prekrasne Majke 💖💖💖😍😍😍

Naša Majčica je spremna obići cijeli svijet kako bi okupila svoju djecu i učinila ih sretnicima koji pripadaju Kraljevstvu Božje Volje.

Molitva Nebeske Kraljice koju molimo

svakoga dana tijekom svibnja


Bezgrešna Kraljice, moja nebeska Majko, dijete tvoje dolazi pred tvoje majčinsko krilo - u mjesecu koji je tebi posvećen - da se preda u tvoje ruke i žarko moli najveću od svih milosti: dopusti mu da živi u Kraljevstvu Božje Volje.

Sveta Majko, ti koja si Kraljica u ovome Kraljevstvu, dopusti da prebivam u njemu, da ono više ne bude pusto nego nastanjeno tvojom djecom. Predajem ti se, uzvišena Kraljice, da upraviš moje korake u Kraljevstvo Božanske Volje. Čvrsto me držeći svojom majčinskom rukom, upravljat ćeš svim mojim bićem da bih mogao živjeti vječnim životom po Božanskoj Volji. Bit ćeš mi Majka i ja ću ti predati svoju volju kako bi je ti u moje ime zamijenila Božanskom Voljom. Tako ću biti siguran da nikada neću izići iz Kraljevstva. Molim te, prosvijetli me kako bih razumio značenje "Božanske Volje". (Zdravo Marijo...)


Svibanjski cvjetić :


Tri puta na dan, ujutro, u podne i uvečer, uspni se do koljena nebeske Majke, u njezin zagrljaj. Uputi joj ove riječi: "Majko moja, ljubim te! Ljubi i ti mene i daj mojoj duši gutljaj Božanske Volje. Blagoslovi me da bi sve što činim bilo pod tvojim majčinskim pogledom."