Tri poziva u Kraljevstvo Volje Božje: 1. poziv

 

Ovaj poziv je prenesen službenici Božjoj Luisi Piccarreti, “Maloj kćeri Božje Volje”, 1925. godine i poziva nas da uđemo u Kraljevstvo Božje Volje kroz spoznaju dara Božje Volje i čitanje njezinih spisa.

 

POZIV BOŽANSKOGA KRALJA U KRALJEVSTVO NJEGOVE VOLJE

Moja draga i ljubljena djeco,

dolazim među vas sa Srcem obavijenim plamenovima ljubavi. Dolazim kao Otac među djecu koju jako ljubim. Moja je ljubav tolika da dolazim ostati s vama kako biste živjeli zajedno s jednom Voljom, s jednom ljubavlju. Dolazim u pratnji svojih patnji, svoje Krvi, svojih djela i vlastite smrti. 

Gledajte me: svaka kap moje Krvi, svaka muka, sva moja djela i moji koraci natječu se jer vam žele podariti moju Božansku Volju; čak vam i moja smrt u njoj želi dati obnovu života.

U svojem Čovještvu sve sam vam pripremio i izmolio: milosti, pomoći, svjetlo, snagu, da biste primili jedan veliki dar; učinio sam sve, a sada očekujem vaš odgovor.

Tko je tako nezahvalan da ne bi želio od Mene primiti dar koji mu donosim? Znajte da je moja ljubav toliko velika da ću zanemariti vaš prošli život, sve vaše grijehe, sva vaša zla; zapalit ću ih u moru svoje
ljubavi tako da nestanu i započet ćemo zajedno novi život, sav u Mojoj Volji. Tko će imati srca odbiti me, ostaviti pred vratima i ne prihvatiti moj u potpunosti očinski posjet?

Primite li me, ostat ću s vama kao Otac među svojom djecom, ali moramo biti u svemu složni i živjeti u jednoj Volji.

O, koliko to želim, uzdišem, čeznem i dolazim sve do plača jer želim da moja draga djeca budu zajedno sa mnom i žive u mojoj Volji! Prošlo je oko šest tisuća godina dugih uzdaha i gorkih suza mojega svetog Čovještva kako tražim i želim svoju djecu oko Mene da bih ih učinio sretnima i svetima. Plačući iz zovem; tko zna hoće li imati samilosti zbog mojih suza, moje ljubavi koja me guši i čini da toliko trpim! Jecajući i s bolom ponavljam:

"Djeco moja, djeco moja, gdje ste? Zašto ne dolazite svome Ocu? Zašto lutate daleko od Mene, siromašni, puni svih bijeda? Vaša zla ranjavanju moje Srce; već sam umoran čekajući vas, i budući da ne dolazite, ne mogavši više zadržati svoju ljubav koja me pali i izgara, dolazim Ja sâm
potražiti vas i donosim vam veliki dar moje Volje. Oh, molim vas, molim vas i zaklinjem, imajte sažaljenja prema mojim suzama, prema mojim žarkim uzdisajima!"

I ne dolazim samo kao Otac, dolazim kao Učitelj među svoje učenike; želim da me poslušate. Naučit ću vas čudesnim stvarima, lekcijama Neba, koje će vam donijeti Svjetlost koja se nikada ne gasi, ljubav koja uvijek gori. Moj će vam nauk dati božansku snagu, neustrašivu hrabrost, svetost koja uvijek raste; pokazivat će put svakomu vašem koraku, put koji će vas odvesti u Nebesku Domovinu.

Dolazim kao Kralj među narodima, ali ne utjerivati danak i porez, ne, ne; dolazim jer želim vašu volju, vašu bijedu, vaše slabosti, sva vaša zla. Moje je gospodstvo upravo ovo: želim uzeti i zapaliti u svojoj ljubavi sve ono što vas čini nesretnima, nemirnima, izmučenima; i da vam kao dobrotvorni, mironosni, velikodušni Kralj kakav jesam, u zamjenu dadem svoju Volju, sa svojom nježnom ljubavlju, s mojim bogatstvom i srećom, s mirom i najčišćom radošću.

Dadnete li mi svoju volju, sve je učinjeno: učinit ćete Me sretnim i bit ćete sretni. Ne želim drugo nego da moja Volja kraljuje posred vas. Nebo i zemlja će vam se nasmiješiti, moja Nebeska Majka bit će vam Majka i Kraljica

Ona već, poznajući veliko dobro koje će vam donijeti Kraljevstvo moje Volje, da bi udovoljila mojim gorućim željama i obrisala moje suze, ljubeći vas kao svoju djecu, obilazi narode i države da ih raspoloži i pripremi za primanje vladavine Kraljevstva moje Volje. Ona je ta koja će mi pripraviti narode da mogu sići s Neba na zemlju i Njoj povjeravam, njezinoj majčinskoj ljubavi, da mi pripravi narode i duše koje će primiti tako veliki dar.

Zato me poslušajte, molim vas, djeco moja, pozorno čitajte ove stranice koje stavljam pred vas i osjetit ćete potrebu da živite u mojoj Volji. Doći ću blizu kada ih budete čitali, dodirnut ću vaš um i srce kako biste razumjeli i odlučili primiti dar moga Božanskoga Fiat.