Tri poziva u Kraljevstvo Volje Božje: 2. poziv


MAJČINSKI POZIV KRALJICE NEBA U

KRALJEVSTVO BOŽJE VOLJE

Najdraža djeco, osjećam neodoljivu potrebu da siđem s Neba i posjetim vas kao vaša majka.

Ako mi obećate ljubav kao moja prava djeca i prisegnete na vjernost, uvijek ću biti s vama, skrivena u vašim dušama, kao vaša učiteljica, vaš primjer, vaš uzor i vaša najnježnija Majka.

Silazim s Neba pozivajući vas da uđete u Kraljevstvo vaše Majke, u Kraljevstvo Božanske Volje. Kucam na vrata srdaca jer želim da mi ih otvorite.

Jeste li svjesni da vam vlastitim rukama donosim na dar ovu Knjigu? Nudim vam je s majčinskom brižnošću, tako da pročitavši je, naučite živjeti nebeskim životom, a ne više zemaljskim.

Djeco moja, ovo je zlatna knjiga. Dok ste ovdje na zemlji, ona će biti vaše duhovno bogatstvo i vaša sreća. U njoj ćete naći izvor svakoga dobra. Ako ste slabi, postat ćete jaki; ako ste na kušnji, pobijedit ćete kušnje koje vam dolaze ususret; ako ste pali u grijeh, osjetit ćete snažnu i milostivu ruku koja vas podiže; ako ste žalosni, naći ćete utjehu; ako vam je hladno, ogrijat ćete se; ako ste gladni, okusit ćete probranu hranu Božanske Volje. I s njom nikada nećete ni u čemu oskudijevati. Nikada nećete biti sami jer će vaša Majka biti vaša draga suputnica. Svojom majčinskom pažnjom ispunit ću svoje obećanje da vas učinim sretnima. Ja, koja sam Nebeska Carica, brinut ću se o svakoj vašoj potrebi samo ako prihvatite živjeti u jedinstvu sa Mnom.

Kad biste samo znali koliko čeznem, gorljivo uzdišem i lijem suze za svoju djecu! Kad biste samo znali kako izgaram od želje da poslušate moj nebeski nauk i naučite živjeti u skladu s Voljom Božjom!

U ovoj Knjizi otkrit ćete čuda. Naći ćete Majku koja vas toliko voli da je žrtvovala svojega Ljubljenoga Sina da biste vi mogli živjeti onakvim životom kakvim je Ona na zemlji živjela.

Ah, nemojte me rastužiti, ne odbijte me. Primite ovaj dar koji vam nosim s Neba  i izrazite dobrodošlicu mojemu dolasku i mojemu nauku. Znajte da ću obići cijeli svijet, doći do svakoga čovjeka, u svaku obitelj i vjersku zajednicu. Proći ću svim narodima i , svim klasama; i ako bude potrebno, nastavit ću svoj obilazak sve dok ne okupim oko sebe svoj narod, kome ću biti Kraljica. Kao Majka okupila sam svoju djecu koja će poznavati Volju Božju i dati joj da posvuda vlada.

Objasnila sam vam nakanu ove Knjige. Oni koji je pozdrave s ljubavlju, bit će prvi sretnici koji pripadaju Kraljevstvu Božanske Volje. I njihova ću imena upisati zlatnim slovima u svome majčinskome Srcu.

Razumijete li, djeco moja? Ona ista beskrajna Božja ljubav koja je Meni odredila mjesto u Otkupljenju za silazak Vječne Riječi na zemlju, opet me zove na poprište i dodjeljuje mi tešku zadaću, uzvišen nalog, da okupim na zemlji djecu Kraljevstva Božanske Volje. Stoga, sa svom majčinskom brigom i dobrotom prihvaćam se zadaće da vam pripremim put koji će vas dovesti u to sretno Kraljevstvo.

Poradi ove nakane ja ću vas uputiti u uzvišen nebeski nauk. I konačno, naučit ću vas novim i posebnim molitvama kojima ćete obvezati nebesa, sunce, sav svijet, moj vlastiti život, kao i život mojega sina i sva djela svetaca, da u vaše ime traže od Boga uspostavljanje divne vladavine Božanske Volje.

Ove su molitve najsnažnije jer zazivaju sam Božanski čin i s pomoću njih će stvorenja  osvojiti i pridobiti Boga. Osnaženi ovakvom podrškom, ubrzat ćete dolazak njegova sretnog Kraljevstva, a sa Mnom ćete postići izvršavanje Božanske Volje na zemlji kao i na Nebu, po Volji Gospodina Boga.

Radujte se, djeco moja; pružite mi to zadovoljstvo i ja ću vas blagosloviti.