Dijelimo s Marijom njezine patnje i zasluge! 1/2

 


Gospine žalosti su nam štit i mač protiv zla

U svakoj patnji, mi dolazimo do granica svoga bića i iskušavamo preobilje svoje nemoći. Tada nas Bog želi posebno uzdići i posvetiti, a zli zgaziti i uništiti. Isus nam daje žalosti svoje Majke, da nam budu štit i mač protiv zla, i put da u svemu s Marijom pobjedimo.

Isus poručuje Luisi:

"Svatko može sudjelovati u patnjama, zadovoljštinama, zaslugama i blagoslovima moje Majke!" 

Isus nabraja sedam Marijinih žalosti i objašnjava kako i kada ih koristiti. Uz te upute stavljamo i primjer molitve koji možete koristiti na ovaj ili sličan način.


1. žalost BDM - Marijine boli, po Šimunu prorečene

Imate li težak dan pred sobom, operaciju, ispit ili težak posao?

Duša može sudjelovati u Marijinoj prvoj žalosti, proročanstvu Šimuna, ako duša „unaprijed se preda u ruke Božje providnosti, nudeći se da trpi svake vrste boli, bijede, bolesti, klevete i sve što će Gospodin odrediti za nju.“ 

Ponudite tu patnju „unaprijed“ Bogu i sudjelujte u zaslugama Marijine prve patnje.

Primjer molitve:

 "Vječni Oče, rado prihvaćam sve teškoće, boli, bolesti, klevete i protivljenja u ovom danu, jer si Ti to za mene odredio! U svojoj ranjivosti, sjedinjujem se s Marijinim bolima kad ih je Šimun prorekao. Molim  Te ispuni mi srce Marijinom vjernošću, i spusti sve njezine zasluge i blagoslove na ovaj dan, koji želim proživjeti u Tvojoj milosti!"


2. žalost BDM - Marija s Josipom bježi u Egipat u velikom strahu za Isusa

To su situacije kada se nađete usred patnje bez ikakvog upozorenja, kao što je to bilo Mary kada je opekla ruku.

Ponudite patnju Bogu s radošću i sudjelujte u Marijinoj drugoj žalosti, bijegu u Egipat. Ovdje se duša „zapravo nalazi usred patnji, i prihvaća ih, čvrsto se drži za Mene i ne vrijeđa Me... kao da me spašava iz ruku Heroda.“

Primjer molitve:

 "Vječni Oče, nalazim se u moru patnje kojoj ne vidim kraj. Rado prihvaćam svu tu patnju kao put posvećenja. Sjedinjujem se s Marijinom boli pri bijegu u Egipat. S Marijom, čvrsto držim Isusa u svom srcu, i branim ga od Herodova i svakog drugog zla. Neka me ova nevolja zbliži s Isusom i Marijom, da postignem potrebne zadovoljštine za grijehe i propuste, svoje i bližnjih. 

Neka Marijine patnje i zasluge siđu na ovu moju bol, i donesu  razrješenje, milost, i Božju Volju za sve."


3. žalost BDM - Marija u velikoj boli traži Isusa tri dana

Naša situacija: kad imamo veliki osjećaj straha, napuštenosti i očaja

Ako se duša „osjeća obeshrabreno, suho i lišena moje prisutnosti, i ostaje čvrsta i vjerna svojim uobičajenim praksama - čak više, koristi priliku da Me više voli i traži, bez umora,“ dijeli zasluge Marijine treće patnje.

Primjer molitve:

 "Vječni Oče, rado prihvaćam svu bol srca, napuštenost, jad, i sve što me sada tlači. Sve to sjedinjujem s Marijinim velikim bolima kada je tražila Isusa tri dana i dvije noći. Pomozi mi da s Tobom prođem ovo bolno stanje, i dođem do Isusa i Marije.

Sve Marijine zasluge zbog ove boli neka siđu na moj život da Isusa uvijek tražim, nalazim i darujem svima."


4. žalost BDM - Bolni susret Isusa i Marije na križnom putu

Okružuju li vas ljudi koji vrijeđaju Boga svojim jezikom, aktivnostima ili nedostatkom vjere?

Ako duša vidi Isusa „teško vrijeđanog, prezrenog, gaženog, pokušava Mi dati nadoknadu, sažaliti se nada mnom, i moliti za one koji Me vrijeđaju - kao da sam u toj duši susreo vlastitu Majku koja bi, da je mogla, oslobodila Me od mojih neprijatelja.

Utješite Boga ljubavnim riječima i molite za one koji Ga vrijeđaju, i dijelit ćete zasluge Marijine četvrte patnje.

Primjer molitve:

 "Vječni Oče, srce mi se slama kad vidim da je Isus ignoriran, zapostavljen i vrijeđan u mojoj obitelji i društvu. Sjedinjujem se s Marijinom užasnom boli kada te je srela strašno izranjenog Isusa na križnom putu. S Marijom dajem zadovoljštinu za sve grijehe i propuste naše obitelji, živih i pokojnih.

Molim Te, Oče, za duboko obraćenje svih nas, koji smo tako nepravedni prema Isusu!

Hvala Ti što  sve zasluge Marijinih boli na križnom putu,  sada prožimaju moju dušu i bližnje, i otvaraju  put trajnom pokajanju. Amen."