Moć paćeničkih duša

 

Treba razumjeti koliko je važna uloga paćeničkih duša (op.prev. duša žrtva), posebno u našem vremenu.

Isus govori Luisi: "Ovo je red moje Providnosti, moje Pravde i moje Ljubavi - da u svakom vremenu imam barem jednu dušu s kojom mogu podijeliti sva dobra, i da mi stvorenje daje sve što mi duguje kao stvorenje. Inače, zašto održavati svijet? U trenutku bih ga uništio. Upravo zato biram paćeničke duše." (Sv. 6., 4.rujna 1905.).

"Kćeri moja, ljudska zloća dosegla je točku gdje je praktički iscrpila moje Milosrđe. No, moja dobrota je toliko velika da stvaram kćeri Milosrđa, kako i od strane stvorenja ta osobina ne bude iscrpljena. To su paćeničke duše koje su, uništavajući svoju volju, postale potpunim vlasnicama Božje Volje" (Sv. 6., 20.lipnja 1904.).

Luisa je često molila Isusa da je odvede na Nebo. Isus je odbio i jasno dao do znanja koliko je važno da Luisa, kao paćenička duša, ostane na Zemlji. "Moraš znati da cijela Europa leži na tvojim ramenima i da dobar ili loš ishod za Europu ovisi o tvojim patnjama" (Sv. 6., 12.ožujka 1904.).

Drugom prilikom Luisa je vidjela dva stupa u Isusovim rukama, i naslonio se na nju prilično snažno. „Shvatila sam da ti stupovi predstavljaju Crkvu i svijet... No ako dobri Isus nema gdje osloniti te stupove, brzo će se umoriti držeći ih podignutima u svojim rukama. Takva nevolja je tako zastrašujuća da vjerujem kako je bolje šutjeti o njoj." (Sv.8.,10.srpnja1907.).

Tijekom vjekova postojale su paćeničke duše. Međutim, paćenička duša s darom života u Božjoj Volji beskrajno je moćna. S tim darom, patnja žrtve postaje božanska, kao da Isus sam ponovno pati. Te patnje se množe preko svih duša - prošlih, sadašnjih i budućih.