Dijelimo s Marijom njezine patnje i zasluge! 2/2

 

Isus poručuje Luisi:

"Svatko može sudjelovati u patnjama, zadovoljštinama, zaslugama i blagoslovima moje Majke!" 


5. žalost BDM - Raspeće Isusovo i bol pod križem

Patite li od ozbiljne bolesti ili ozljede?

Ponudite to Ocu kao što je Isus ponudio svoje patnje na križu. Koristite svoju patnju da ublažite Isusovu patnju. Ako duša „raspinje svoje osjete iz ljubavi prema mom raspeću i pokušava oponašati vrline mog raspeća u sebi“, sudjelovat će u petoj patnji Marije.

Primjer molitve:

"Vječni Oče, primi moje velike boli, zajedno s Isusovim bolima na križu. Neka moje patnje ublaže Isusovu bol.

Sjedinjujem se s Marijinim bolima pod križem. S Marijom razapinjem svoja osjetila, primam njezine zasluge i ulazim u Isusov život. 

Neka mi Marijina velika bol pod križem, zbog razapinjanja, udijeli dar plodonosne patnje. Amen."


6. žalost BDM - Marija prima u krilo Isusovo mrtvo tijelo 

U šestoj žalosti, Isusa su skinuli s križa i položili na Marijine ruke.

 Ako duša „neprestano ima stav obožavanja, ljubljenja mojih rana, nadoknađuje, zahvaljuje itd., u ime cijelog čovječanstva, kao da Me drži u svojim rukama, baš kao što me moja Majka držala kad su Me skinuli s križa.“ 

Molite krugove Otkupljenja i Sate Muke u ime svih duša i dijelit ćete zasluge Marijine šeste patnje.

Primjer molitve:

"Vječni Oče, ja Ti zahvaljujem za Žrtvu tvoga Sina Isusa, za njegove presvete Rane, za ljubav i poniznost kojom je sebe dao u smrt, za naš vječni život. 

Sjedinjujem se s Marijom koja grli mrtvo tijelo svoga Isusa, i svojim dodirima otvara put uskrsnuća. Ja Ti prinosim Sate Muke i Krugove Otkupljenja u ime svih duša.

Hvala Ti, Oče moj, što primam zasluge Marijine boli kad grli mrtvog Isusa.

Sada, s Marijom, čekam zoru uskrsnuća Isusova u svim ljudskim dušama."


7. žalost BDM - Marijina najveća bol zbog Isusova ukopa

Ako duša „ostane u mojoj milosti i odgovori na nju, ne dajući mjesto nikome drugome osim Meni u svom srcu, kao da Me sahranjuje u središtu svog srca.“ 

Ostanite vjerni i pažljivi u svom životu kao paćenička duša u Božjoj Volji, i sudjelovat ćete u sedmoj patnji Marije. (Sv. 6., 17.rujna 1905.)

Primjer molitve:

"Vječni Oče, sjedinjujem se s Marijinom boli kad je ostavila mrtvog Isusa u grobu. Po toj najvećoj Marijinoj boli, molim Te da u meni umre zlo grijeha, svijeta i tijela, i da u svemu prigrlim Isusa.

Sada primam sve zasluge Marijine boli kod ukopa, i živi Isus postaje svo moje Dobro, Vladar srca i života i moja vječna Baština.

Oče moj, Ti mi daješ da sve više sličim Isusu i Mariji, i da kao i oni želim biti duša-žrtva u Božjoj Volji za Kraljevstvo Božje. Hvala  Ti! Amen."


Zahvala za preobražen život:

Hvala Ti, dobri Oče, što mogu sudjelovati u Isusovim i Marijinim bolima, i primati sve zasluge i dobra koja proizlaze iz njihovih velikih boli.

Hvala Ti, što mogu utješiti Presveto Trojstvo riječima ljubavi i predanja, i moliti oproštenje za sve koji ga vrijeđaju. 

Oče moj, volim Te svim srcem svojim!

Isuse, majka sam, koja te štiti u dušama i oslobađa od neprijatelja!

Duše Sveti, zaručnica sam, kojoj daješ veliku hrabrost i odlučnost da zastupa Božje djelo u svijetu!

Presveto Trojstvo, Ti si moj dom i vječni život. u koji ulazim po presvetim Ranama Isusa i Marije!

Primam ljepotu Raja, i prije smrti, i želim je dijeliti svima! Hvala Ti!  Amen!