Dušni dan

 


Katekizam Katoličke crkve (1030) nas uči: Oni koji umru u milosti i prijateljstvu s Bogom, a nisu potpuno čisti, iako su sigurni za svoje vječno spasenje, moraju se poslije smrti podvrgnuti čišćenju kako bi postigli svetost nužnu za ulazak u nebesku radost.

Ispraznimo Čistilište ovog mjeseca! Duše u Čistilištu neće nas zaboraviti i molit će za nas. 

Moramo biti molitveni ratnici. Naša Gospa stalno ponavlja: "Molite, molite, molite!" Posvetimo se još više molitvi za duše u Čistilištu.

Kako zadobiti potpuni oprost za duše u Čistilištu (od 1. do 8. studenog)?

– pohoditi crkvu, groblje ili bogomolju u kojoj treba:

1) izmoliti Oče naš i Vjerovanje

2) ispovijediti se, ako je to potrebno (obavezno prije pričesti ako imamo teški grijeh na savjesti)

3) primiti sv. Pričest

4) izmoliti molitvu na nakanu Sv. Oca Pape (nije propisano koju, svatko može izmoliti molitvu po osobnom nahođenju, ali je treba moliti na nakanu Sv. Oca)


Odlomci iz Knjige Neba gdje Isus govori Luisi o Čistilištu:

 

Knjiga Neba, sv.8., 14. srpnja 1907.

Duša koja nema praznina u ljubavi ne ide u Čistilište.

"Kćeri moja, istina je da ispovijed otpušta grijehe, ali najsigurniji i najizvjesniji način da se izbjegne Čistilište je ljubav. Ljubav mora biti vladajuća strast u duši. Ljubav u mislima, ljubav u riječima, ljubav u djelima… sve, baš sve mora biti obavijeno ljubavlju! Tako, nalazeći da je duša sama ljubav, Stvoriteljska Ljubav upija stvorenu ljubav u Sebe. Zapravo, Čistilište ne čini ništa drugo nego popunjava praznine ljubavi koje su prisutne u duši; i kada ih jednom popuni, šalje je u Nebo. No, ako tih praznina nema, to nije nešto što pripada Čistilištu.

 

Knjiga Neba, sv. 6., 8. veljače, 1904.

Onaj tko živi u Presvetoj Volji Božjoj neće iskusiti Čistilište.

...‘Moje slatko Dobro, za sebe ne želim ništa drugo osim Tvoje Presvete Volje. Ne gledam na to patim li ili se radujem – Tvoja Volja je meni sve .’ Isus mi reče: ‘To je ono što očekujem od tebe, to je moj plan za tebe i to me zadovoljava. To je najveće i najčasnije štovanje koje mi stvorenje može pružiti, i što mi kao Stvoritelju duguje. Kada duša tako čini, može se reći da njezin um živi i misli u mom umu, njezine oči gledaju mojim očima, njezina usta govore mojim ustima, njezino srce voli mojim srcem, njezine ruke djeluju mojim rukama, njezine noge hodaju mojim nogama. Ja mogu reći: 'Ti si moje oko, moja usta, moje srce, moje ruke i moje noge.'

Isto tako duša može reći: 'Isus Krist je moje oko, moja usta, moje srce, moje ruke i moje noge.' Održavajući se u tom jedinstvu, ne samo voljom, već cijelim svojim bićem, duša, kada umre, nema ništa što bi trebalo biti pročišćeno. Stoga je čistilište ne može dotaknuti.  Čistilište postoji kako bi pročistilo ono što nedostaje u jedinstvu s Božjom Voljom.  Ako duša postigne ovakvo jedinstvo s Božjom Voljom, ona već na zemlji počinje živjeti život Neba, a smrt postaje samo prolaz u puninu tog nebeskog života, bez potrebe za zadržavanjem u Čistilištu."