Prvi jutarnji zaziv Isusu


Moj Isuse, volim Te jer Ti mene voliš!
Moj Isuse, obožavam Te, jer Ti nebo i zemlju nadvisuješ!
Moj Isuse, klanjam Ti se, jer si moj milostivi Bog!
Moj Isuse, zahvaljujem Ti, jer si mi sve oprostio,
i poljupcem svjetla otvaraš mi novi dan!

Molim Te, Isuse, oprosti sve ljudske grijehe! Ti, koji si Oproštenje i Milost, dotakni ljudske živote svih vremena, i skini okove grijeha sa svake duše. Ja Ti sada dajem svoju žalost i kajanje, zbog grijeha svakog čovjeka, kao naknadu sveprisutnoj ljubavi Tvojoj! I još te jako molim: neka se u svakom ljudskom djelu i nedjelu, po Tvom oproštenju, dogodi snažni, brzi i potpuni trijumf Božanske Volje u meni i u svijetu! Po Bezgrješnom Srcu Marijinu, o moj Isuse, ja Ti sada dajem svoju grešnu ljudsku volju, i od Tebe primam Božansku Volju! Žarko molim da Tvoja Volja ŽIVI svoj Božanski život u meni: da mi DAJE svoje misli, da GOVORI mojim riječima, da DJELUJE u svim mojim poslovima, na slavu i hvalu našeg nebeskog Oca, i za potpuno ostvarenje svrhe Stvaranja! O, moj Isuse, stavljam se u Tvoje ruke! Ti živi u meni svoj Božanski Život, u punoj slobodi, a sve što Ti se protivi neka padne i nestane! O, moj Isuse, volim Te Božanskom Ljubavlju! Zahvaljujem Ti za spoznaju i dar Božanske Volje! Napokon, Ti živiš u meni i činiš djela svoja! Neka svi anđeli i sveti zahvaljuju za sve što Božja Volja čini danas, u meni i svijetu, po Gospinom zagovoru.
Amen.