ZAZIVI BOŽJOJ VOLJI DA ONA DJELUJE U SVIM NAŠIM DJELIMA

Za osobnu molitvu:

Bez tebe sam ništa. Bože moj, ti si sve!
Volim te, Oče!

Božja Voljo, dođi... 
+ ispuni moje misli
+ teci mojom krvlju
+ preplavi moje poglede
+ slušaj mojim sluhom
+ objavi se mojim glasom
+ diši mojim dahom
+ kucaj u mome srcu
+ kreći se u mojim kretnjama
+ trpi u mojim patnjama, i kada se moja duša sjedini s tobom, učini me živim križem predanim za slavu Oca
+ moli u meni i uzmi moju molitvu kao svoju vlastitu; Oče, slavim te u ime svih stvorenja!

Amen            
___________________________________

Za zajedničku molitvu:

Bez tebe smo ništa. Bože naš, ti si sve!
Volimo te, Oče!

Božja Voljo, dođi...
+ ispuni naše misli
+ teci našom krvlju
+ preplavi naše poglede
+ slušaj našim sluhom
+ objavi se našim glasovima
+ diši našim dahom
+ kucaj u našim srcima
+ kreći se u našim kretnjama
+ trpi u našim patnjama, i kada se naše duše sjedine s tobom, učini nas živim križevima predanim za slavu Oca
+ moli u nama i uzmi našu molitvu kao svoju vlastitu; Oče, slavimo te u ime svih stvorenja!

Amen   
___________________________________






Izvor: A Drop in the Immense Sea of the Divine Will (Based on the Writing of Luisa Piccarreta)

https://dwdropbooks.com/divine-will-drop-book-series/