POBOŽNO HODOČAŠĆE DUŠE U VOLJI BOŽJOJ, Fiat! Fiat! Fiat! (15)

                                                                      15


Moje Nebesko najviše Dobro, žurim se kako bih te slijedila, u protivnom neću imati dovoljno vremena slijediti te u svemu. Vidim te kako se spremaš poći u pustinju i kako s tjeskobom u srcu, i s bolnom ljubavlju, govoriš svojoj Mami: "Zbogom, ostani, o Mama; umjesto mene ostavljam ti svoj božanski "FIAT", da Ti bude na pomoć, kao tvoj život i kao vezu zajedništva između Mene i tebe. Moja Volja reći će ti sve što će učiniti tvoj Sin i ti ćeš me slijediti u svemu, tako da, makar daleko, Ona će te držati toliko blizu da ćemo se osjećati kao jedno".

Isuse, daj mi ruku i ponesi me sa sobom, [48] kako mi ne bi ništa promaklo od onoga što Ti činiš, a da ja to ne bih zatvorila u moj "LJUBIM TE" za tebe, i da bih te molila Kraljevstvo tvoje Božanske Volje na zemlji. Zato, dok Ti hodaš sam, ja te slijedim korak po korak s mojim "LJUBIM TE, KLANJAM TI SE, BLAGOSLIVLJAM TE, ZAHVALJUJEM TI". U svakom tvom uzdahu želim da udišeš moj "LJUBIM TE", svaku tvoju riječ želim zatvoriti u moj "LJUBIM TE"; u svakom tvom pogledu želim da susretneš moj "LJUBIM TE" i kako stižeš na Jordan, želim da u one vode struji moj "LJUBIM TE";  dok te Sv. Ivan polijeva vodom po glavi da bi te krstio, Ti ćeš osjetiti da te tvoja malena kćer ne ostavlja samoga, prati te sa svojim "LJUBIM TE", čineći da struji u onim vodama i tako te moli krsnu vodu tvoje Božanske Volje za sva stvorenja, kako bi došao početak njezina Kraljevstva.

Ljubavi moja, u ovom svečanom činu tvoga krštenja, molim te jednu milost, koju mi sigurno nećeš odbiti: molim te da [49] sa svojim svetim rukama krstiš malenu moju dušu u oživljujućoj i stvoriteljskoj vodi tvoje Božanske Volje, kako ne bih osjećala, gledala niti poznavala drugo osim života tvoga "FIAT". Ah, da, molim te da moj život ne bude drugo, doli jedan sami čin tvoje Volje.

Moj Isuse, slatka moja Ljubavi, slijedim te u pustinju. Moj "LJUBIM TE" neće te ostaviti samoga u ovoj samoći; bit ću blizu tebe dan i noć, kada te budem vidjela ožalošćenoga, umornoga, u stisci ljubavi, kako moliš i plačeš zbog napuštanja tvoje Božanske Volje koju su, kao u nekoj pustinji, ostavila stvorenja. Ti živo osjećaš bol ove tvoje Božanske Volje, koja ne samo da ne kraljuje posred stvorenja, nego je prognana u pustinju, i tvoje Presveto Čovještvo plače i moli u ime cijele ljudske obitelji da se dvije volje, Božanska i ljudska, zajedno pomire. Ljudska volja zove je da bi kraljevala, a Božanska oprašta dugo progonstvo [50] u kojem je drže stvorenja. I ja prisvajam tvoje suze, tvoje molitve, stiske tvoga gorućeg srca, ovijajući sve s mojim "LJUBIM TE", oblikujem ti slatke lance ljubavi i omatajući svu tvoju božansku Osobu želim te prisiliti da popustiš i dadeš mi Kraljevstvo tvoje Božanske Volje na zemlji. Čuješ li, živote moj, to su isti tvoji otkucaji, tvoji uzdasi, tvoje suze, tvoje muke koje žele i traže Kraljevstvo tvoga "FIAT"; dakle, ako ne želiš poslušati mene, molim Te, poslušaj samoga Sebe i daj mi riječ da ćemo izaći iz ove pustinje s tvojim obećanjem: "Ah, da, doći će Kraljevstvo moje Volje na zemlju!"

Moj Isuse, Srce moga srca, vidim da požuruješ korak da bi izašao iz pustinje; ponovno prolaziš pokraj Jordana da bi dao jedan pogled ljubavi tvome dragom Ivanu, izlijevaš u njegovo srce rijeke ljubavi i milosti i žurno stižeš u tvoju kuću u Nazaret, gdje te ljubav tvoje nebeske Mame neprestano zove. I, oh, koji dirljiv prizor! [51] Majka i Sin se bacaju u naručaj jedno drugome, i tako sjedinjeni oblikuju jednu samu ljubav. Budući da je nebeska Mama osjećala krajnju potrebu vidjeti ponovno svoga Sina; njezino majčinsko srce izgaralo je zbog njegove odsutnosti i htjelo se razliti u Sina da bi primilo rosu njegove ljubavi da tako ne izgori od plamenova koji su ga izgarali. Moj nebeski Spasitelj Isus također je osjećao krajnju potrebu Majčine ljubavi i zato je potrčao u njezin zagrljaj, da bi dao i primio ljubav. I ja, sa svojim malim plamenom moga "LJUBIM TE" obuhvaćam vaše čiste zagrljaje, vaše izljeve i požare ljubavi Sina i Majke, i tražim od Majke i Sina Kraljevstvo vaše Volje. Sveta Mama, ponavljaj zajedno sa mnom i moli da Božanska Volja bude poznata i da kraljuje, kako na nebu, tako i na zemlji. Ali dok se Majka i Sin odmaraju u njihovoj ljubavi i nalaze život, pripremaju se na duže rastanke. [52] Moj Isus, uvijek nedostižan u svojoj ljubavi, već kreće na put da bi započeo svoj javni život, i s još većom stiskom u  srcu jača svoju Mamu i iznova kreće sam, posve sam, da bi lomio božansku riječ narodima, oblikovao učenike i naviještao Sveto Evanđelje.