POBOŽNO HODOČAŠĆE DUŠE U VOLJI BOŽJOJ, Fiat! Fiat! Fiat! (17)

                                                                     17


Moj Isuse, dragi moj Živote, vidim kako odlaziš od svoje Mame, ali vaše volje se ne odvajaju, i Ti sam, posve sam, polaziš da bi započeo svoj javni život. Tvoji su koraci usmjereni prema Jeruzalemu, kako bi u Hramu navijestio tvoju božansku riječ i rekao otvoreno da si Ti onaj koji je pravi Mesija, od njih željen i očekivan. Ali kolike tjeskobe u tvom srcu, [55] kolike boli! Na tvoj navještaj umjesto da se bace do tvojih nogu i prihvate te kao svoga nebeskog Spasitelja, gledaju te s mrkim pogledom, slušaju te gunđajući, toliko da ti se nitko ne približava kako bi rekao "dođi u moju kuću". Ti zato ostaješ sam; zbog nezahvalnosti ovoga naroda prisiljen si prositi kruh i povlačiti se izvan naselja, sam, noću, imajući zemlju za krevet a za krov zvjezdano nebo. Zvijezde sa svojim blagim svjetlucanjem prave ti društvo i ti provodiš noći u suzama i molitvi za iste one koji te ne žele prepoznati.

Isuse, Ljubavi moja, dođi u moje naručje, kako bi našao odmor. Želim plakati i moliti zajedno s tobom, želim staviti pratnju mojih "LJUBIM TE, KLANJAM TI SE, BLAGOSLIVLJAM TE, ZAHVALJUJEM TI" u patnje koje trpiš, u suze koje prolijevaš, u tvoje riječi koje nisu poslušane i prihvaćene, i moj "LJUBIM TE" ispred, iza i ispod tvojih koraka, kako ne bi osjetio tvrdoću nezahvalne zemlje, nego mekoću mojega "LJUBIM TE" i moje riječi. [56] Vidiš, Isuse, koliko trpiš? Zato učini da kraljuje tvoja Božanska Volja i tvoje će muke prestati. Moj Isuse, Živote moga siromašnog srca, tvoja ljubav se ne zaustavlja: nastavljaš vraćati se u hram i lomiš narodu svoju božansku riječ. I dok te veliki i učeni ne žele prepoznati, jedno mnoštvo siromašnih, neukih i patnika gura se oko tebe, privučeni tvojim blagim i ljupkim gestama, tvojim očaravajućim glasom za koji osjećaju da im ranjava srce. To su oni siromašni koji otvaraju jednu žilu sreće u tvom srcu, jer ti osjećaš da možeš barem tješiti, poučavati, ozdravljati siromašne koji su smatrani otpadom društva, i ti postaješ prijatelj, učitelj, samilosni liječnik siromašnih. Za svakoga imaš riječi utjehe, i ne ustručavaš se dotaknuti njihove trpeće udove kako bi ih ozdravio. Ti ideš iz grada u grad, i ja želim slijediti tvoje korake kako bih označila sa svojim "LJUBIM TE, KLANJAM TI SE, ZAHVALJUJEM TI, BLAGOSLIVLJAM TE" putove i gradove, i često te privijajući na svoje srce [57] šaputat ću ti na uho: daj mi Kraljevstvo tvoje Volje i kako bih te primorala da mi ga dadeš, tražim ga po ljubavi samih tvojih djela.

Ali dok obilaziš putovima i gradovima, jedan dirljiv prizor prati te posvuda: slijepi, nijemi, gluhi, paralizirani, gubavi i sve ljudske bijede probadaju tvoje Božansko srce. Oh, kako drhtiš! Srce ti se slama gledajući u kakvu jezovitu bijedu se pretvorila ljudska narav, koja je tako lijepa i savršena proizašla iz tvojih stvoriteljskih ruku; sve je to učinak srozane ljudske naravi koja izlijevajući svoja zlokobna djelovanja  čini ljudski rod nesretnim.

Daj, o ljubavi moja, molim te da se tvoj "FIAT" vrati kraljevati posred nas. Ako ti želiš, možeš, i on će potjerati nesreću koju je uzrokovala ljudska volja. Zato činim da moj "LJUBIM TE" struji u čin ozdravljenja kada daješ vid slijepima kako bi progledali i upoznali tvoju Božansku Volju. Koliko slijepaca tvoje Božanske Volje! Zemlja je puna ovih siromašnih slijepaca; zato te molim da svi progledaju [58] kako bi poznavali i gledali tvoju presvetu Volju.

Vidim, ljubavi moja, kako korak po korak obasipaš dobročinstvima ovaj narod. Prilazi ti jedan gluhi i ti s vlašću svoje božanske Riječi daješ mu sluh. Moj "LJUBIM TE" protječe u tvome vladajućem glasu i moli te, da dadeš sluh tolikim gluhima za tvoju Božansku Volju. Jedan drugi korak i razvezuješ jezik jednom nijemaku; koliko nijemih koji nemaju jezik da bi govorili o tvome Božanskom "FIAT"! I ja, prostrta do tvojih nogu, približavam se tvojim koljenima i, malena kakva jesam, neću se odvojiti ako mi ne učiniš čudo, da razvežeš jezik tolikim nijemacima, kako bi svi govorili o tvojoj klanjanja dostojnoj Volji. Moj Isuse, tvoje srce osjeća takve stiske boli zbog ljudskih bijeda, koje su sve plod ljudske volje, da mi se čini da ideš sijući čudesa kako bi ih oslobodio i dao nam milost da prizivamo tvoju Božansku Volju da kraljuje posred stvorenja, i zato podižeš hrome, čistiš gubave, ozdravljaš uzete [59] i ja, moj nebeski Spasitelju, slijedim te uvijek s mojim "LJUBIM TE, KLANJAM TI SE, BLAGOSLIVLJAM TE, ZAHVALJUJEM TI". Znaš li zašto te ljubim i slijedim? Zato što želim da ozdraviš onoga koji šepa u tvojoj Volji, da očistiš ljudske generacije od gube ljudske volje koja im je izobličila dušu i možda također tijelo; da ozdraviš tolike koji su paralizirani od ljudske volje. Ljubavi moja, ljudska volja je sijačica svih ovih zala; zato te molim da učiniš čudo nad čudima: da tvoja Volja kraljuje, kako na nebu, tako i na zemlji, i sva će zla prestati.