POBOŽNO HODOČAŠĆE DUŠE U VOLJI BOŽJOJ, Fiat! Fiat! Fiat! (19)

                                                                     19


Ljubljeno moje Dobro, gledam kako iznova upravljaš svoje korake prema Jeruzalemu, i ja te pratim s mojim "LJUBIM TE, KLANJAM TI SE, BLAGOSLIVLJAM TE, ZAHVALJUJEM TI". Ali kolika je bol tvoga srca kada ulazeći u hram vidiš kako je oskvrnjen, kao da bi bio kakva tržnica a ne kuća tvoga Oca? I ti uzimaš bičeve i s blagošću i božanskom vlašću udaraš slijeva i desna, sve isprevrćeš i tjeraš van oskvrnitelje hrama. Snazi tvoje vlasti i tvoga čina [64] nitko se ne usudi oprijeti i svi bježe. Moj Isuse, božanski vladaru, moj "LJUBIM TE" ovija one bičeve, kako bih te molila da ih ponovo uzmeš i istjeraš van našu ljudsku volju, koja je oskvrnula živi hram, koji su naše duše. Daj, udari je tako da se ne usudi vladati i da prepusti svoje kraljevsko mjesto Božanskoj Volji. 

Nebeski Ljubitelju, moj "LJUBIM TE" slijedi te u pobjedničkom ulazu u Jeruzalem. Moj "LJUBIM TE" utiskujem u grane palmi, u plašteve koje bacaju do tvojih nogu, u poklicima mnoštva, da bih te molila pobjedu tvoje Volje. Moj božanski Kralju, čini mi se da mi tvoj izgled osvajača i pobjednika naviješta blagu vijest. Daj, usliši me! Reci malenoj kćeri tvoje Volje: "Doći će Kraljevstvo FIAT VOLUNTAS TUA kako na nebu tako i na zemlji!". Ja te neću ostaviti, umorit ću te sa svojim "LJUBIM TE", sve dok te ne pobijedim i dok mi ne kažeš: "Pobijedila si, kćeri moja; obećajem ti da će njegovo Kraljevstvo doći na zemlju, [63] a ti me slijedi; moja ljubav osjeća potrebu tvoga društva. Moji su neprijatelji uzeli za zlo poklike mnoštva i traže kako da mi oduzmu život. A ja, prije nego umrem, želim ustanoviti sakramente kao posljednji spomen snažne ljubavi za moju djecu i kao moj trajni život posred njih; a ti, nastavi tražiti od mene moj božanski "FIAT" u svakom sakramentu, kako bi postigla njegovo Kraljevstvo".

Ljubavi moja, privijam se uz tebe, i dok ti ustanovljuješ sakramente, stavljam svoj "LJUBIM TE" u svako krštenje, da bih te njegovom snagom molila "FIAT VOLUNTAS TUA" za svakog krštenika. Moj "LJUBIM TE" ponavljam u sakramentu krizme, da bih te u svakom krizmaniku molila pobjedu tvoje božanske Volje. Moj "LJUBIM TE" potvrđuje sakrament posljednjeg pomazanja, kako bih te u svim umirućima molila da posljednji čini njihova života budu u tvojoj Božanskoj Volji. Moj Isuse, moj "LJUBIM TE" utiskuje se u sakrament svetoga reda da bih izmolila svećenike tvoje Volje i njezino Kraljevstvo u njima. Moj "LJUBIM TE" [66] proširuje se na sakrament ženidbe, da bih od tebe tražila obitelji oblikovane u tvome Božanskom "FIAT-u". Moj "LJUBIM TE" izvire u sakramentu ispovijedi, kako bih te molila u svakoj ispovijedi koju učine, smrt grijehu i život tvoje Božanske Volje u njima.

Živote moj, Isuse, moj "LJUBIM TE" neće te ostaviti nikada, bit će vječno s tobom, i zato ostavljam moj "LJUBIM TE, KLANJAM TI SE, BLAGOSLIVLJAM TE, ZAHVALJUJEM TI" u svakoj sakramentalnoj hostiji, u svakoj skrivenoj suzi koju prolijevaš, u svakoj posvećenoj hostiji, u svakoj uvredi koju primaš i zadovoljštini koju daješ, kako bih te molila zajedno s tobom: neka dođe Kraljevstvo tvoje Volje, kako na nebu, tako i na zemlji. Moj nebeski strijelče, iz svakog svetohraništa ranjavaj ljudske volje, raširi svoje lance ljubavi, upotrijebi sve dovitljivosti svoje ljubavi kako bi pobijedio ljudsku volju i dao nam u zamjenu svoju, kako bi naša volja bila jedno s tvojom, da bude kako na nebu tako i na zemlji.