DEVETNICA BEZGREŠNOM ZAČEĆU BLAŽENE DJEVICE MARIJE U BOŽJOJ VOLJI, 1. DAN




 Prema spisima službenice Božje Luise Piccarrete, male kćeri Božje Volje

1. Dan - 29. studenoga

PRIPRAVA ZA SVAKI DAN DEVETNICE

Častimo Mariju s devet čina (djela) ljubavi: učinimo ova djela u Božjoj Volji kako bismo na uzvišenu glavu naše Kraljice mogli staviti jedno presjajno sunce sa svom onom puninom milosti, svjetla i svih dobara koja sadrži Božja Volja.


- U prvom djelu dat ćemo Mariji svu ljubav Oca (Slava Ocu...Majko Stvoriteljeva, moli za nas!)


- U drugom, ljubav Sina (Slava Ocu…Majko Spasiteljeva, moli za nas!)


- U trećem, ljubav Duha Svetoga (Slava Ocu…Posudo duhovna, moli za nas!)


- U četvrtom, ljubav samoga njezinog Majčinskog Srca (Slava Ocu…Kraljice bez grijeha istočnoga začeta, moli za nas!)


- U petom, ljubav anđela (Slava Ocu…Kraljice Anđela, moli za nas!)


- U šestom, ljubav svetaca (Slava Ocu…Kraljice Svih Svetih, moli za nas!)


- U sedmom, ljubav svih živih stvorenja (Slava Ocu…Utočište grešnika, moli za nas!)


- U osmom, ljubav svih budućih naraštaja (Slava Ocu...Zvijezdo jutarnja, moli za nas!)


- U devetom, ljubav cijeloga čistilišta (Slava Ocu…Utjeho žalosnih, moli za nas!)


(Napomena prevoditelja: ovih devet djela mogu se izvršiti na razne načine, moj prijedlog- svojim riječima prikazati Mariji ljubav Oca, Sina, Duha Svetoga, anđela…itd. i završiti molitvom Slava Ocu i zazivom u zagradi ili nekom drugom molitvom.)


KRATKA MOLITVA:

O Presveto Trojstvo, pošaljite jedan izljev vaše ljubavi u moje srce, kako bi se cijelo zapalilo ljubavlju i kako bi sa samom vašom ljubavlju oblikovalo presjajno sunce na uzvišenoj glavi naše Kraljice.


U OSLUŠKIVANJU NAUKA PRESVETE MAJKE

Prvi korak Božje Volje u Bezgrešnom začeću nebeske Mame


Duša svojoj Bezgrešnoj Kraljici:

O preslatka Majko, evo me, klečeći pred tobom. Danas je prvi dan vremena posvećenoga tebi, u kojemu ti sva tvoja djeca, kao znak ljubavi prema tebi, žele prinijeti na dar cvjetiće i smjerno te mole da im daruješ ljubav. Vidim te kako silaziš iz nebeske domovine, okružena zborom anđela, kako bi od svoje djece primila prekrasne ruže, skromne ljubice i djevičanske ljiljane. Ti im vraćaš osmjehe ljubavi, riječi zahvale i blagoslova. Nakon toga privijaš poklone na svoje majčinsko srce, uznosiš ih u nebo da bi ih čuvala kao dragocjene poklone, koji će ih kao predujam i kruna čekati u času njihove smrti.


Nauk nebeske Kraljice:

Blagoslovljeno dijete, tvoja je molitva ranila moje majčinsko srce i privukla me dolje s neba. Već sam pored svoga djeteta da mu predam nebeski nauk.

Pogledaj me, dijete drago. Okružuju me tisuće anđela i svi sa strahopoštovanjem čekaju da čuju kako govorim o Božjoj Volji, na čijem sam izvoru. Znam njezine prekrasne tajne, beskrajne radosti, neopisivu sreću, i Njezinu neprocjenjivu vrijednost. Kad čujem kako me moje dijete zove da bi poslušalo moj nauk o Božjoj Volji, ispuni me sreća, najčistija radost. Ako ćete slušati moj nauk, ja ću se smatrati sretnom što sam vaša majka. Ah, kako želim imati dijete koje u potpunosti želi živjeti po Božjoj Volji! Reci mi, dijete, hoćeš li me učiniti zadovoljnom? Hoćeš li položiti svoje srce, svoju volju, cijelo svoje biće u moje majčinske ruke, da te uzmognem pripremiti, raspolagati s tobom, ojačati te i isprazniti od svega, tako da se sva ispuniš svjetlom Božje Volje, da Ona u tebi može stvoriti Božanski Život? Prisloni glavu na grudi svoje nebeske Majke. Pažljivo slušaj da se, čuvši moj uzvišeni nauk, zauvijek odrekneš svoje volje i uvijek činiš kako je Volja Božja.

Dijete moje, poslušaj me. Moje majčinsko Srce žarko te ljubi i želi te ispuniti sobom. Znaj da si zapisana ovdje, u mojemu srcu. Volim te kao svoje rođeno dijete. Pa ipak u svome srcu osjećam bol jer nisi slična svojoj Majci. Znaš li što nas čini tako različitima? Tvoja volja. Ona ti oduzima svježinu milosti, ljepotu što ispunja ljubavlju Tvorca, snagu što sve pobjeđuje i svemu se odupire, ljubav što sve privlači. Ukratko, to nije Volja koja pokreće tvoju nebesku Majku.

Znaj da sam poznavala ljudsku volju samo utoliko što sam je žrtvovala svojemu Tvorcu. Sav moj život bio je po Božjoj Volji. Od prvoga trenutka mojega začeća, oblikovana sam, grijana i položena na njezino svjetlo, koje je svojom snagom pročistilo moje ljudsko sjeme pa sam začeta bez istočnoga grijeha. Moje začeće bilo je bez grijeha i uzvišeno, te je služilo na čast Svetoj Obitelji. Razlog tomu je što je svemoćna Volja prekrila moje sjeme. Začeta sam čista i sveta. Da Božja Volja nije prekrila moje sjeme, očistivši ga od istočnoga grijeha, imala bih tužnu sudbinu svih drugih stvorenja koja su začeta u istočnome grijehu. Dakle, uzročnik svega je bila Božja Volja. Neka joj bude čast i slava i hvala što sam začeta bez istočnoga grijeha.

Dijete mojega srca, poslušaj svoju Majku. Odbaci svoju ljudsku volju. Radije poželi umrijeti nego da joj dopustiš i jedno djelo u svome životu. Tvoja nebeska Majka radije bi tisuće puta umrla nego učinila jednu stvar po svojoj volji. Zar ne želiš biti poput mene? Ako žrtvuješ volju u slavu svojega Tvorca, Božanska će Volja poduzeti prvi korak u tvome duhu. Osjećat ćeš kako si oblikovana nebeskom aurom, pročišćena i ogrijana, kako je sjeme tvojih strasti uništeno, kako si položena na prvu stepenicu kraljevstva Božjega. Pomno me slušaj. Ako si mi vjerna i slušaš me, ja ću te voditi. Za ruku ću te voditi beskonačnim putevima Božje Volje. Štitit ću te svojim plavim skutom, i biti ćeš moj ponos, moja slava i moja pobjeda.


Duša

Bezgrešna Djevice, uzmi me u svoje majčinsko krilo i budi mi majkom. Svojim svetim rukama uzmi moju volju; očisti je, oblikuj je, ogrij je dodirom svojih majčinskih ruku; nauči me živjeti po Božjoj Volji.

Cvjetić

Danas, meni u čast, počevši ujutro, u svemu što činiš, položiti ćeš svoju volju u moje ruke. Reći ćeš: Majko moja, ti budi ta koja će mome Tvorcu ponuditi žrtvu moje volje.


Usklik

Majko moja, ugradi Božju Volju u moj duh, da tamo zauzme svoje mjesto, svoje prijestolje i svoj stan.