POBOŽNO HODOČAŠĆE DUŠE U VOLJI BOŽJOJ, Fiat! Fiat! Fiat! (21)

                                                                     21


Moj izmučeni Isuse, iznova te vode Pilatu i nove muke te očekuju. Osuđuju te na bičevanje. Svlače tvoje odijelo, vežu te uz jedan stup da bi te okrutno bičevali, i ja grlim tvoja božanska stopala, kako bih utisnula moj "LJUBIM TE" u svaki udarac koji primaš, u svaku ranu koja se otvara, u svaki komadić tvoga tijela koji ti otkidaju. Želim vikati "LJUBIM TE" i moliti te da svučeš s nas odjeću ljudske volje i obučeš nas u odjeću tvoje Volje, kako ne bismo ništa drugo osjećali ni vidjeli, osim tvoga najuzvišenijeg "FIAT".

Moj bičevani Isuse, tvoji neprijatelji još nisu zadovoljni. Već si neprepoznatljiv; moje srce ne može izdržati: Željela bih te spasiti s mojim "LJUBIM TE, KLANJAM TI SE, BLAGOSLIVLJAM TE, ZAHVALJUJEM TI" i moliti da tvoj "FIAT" kraljuje na zemlji, [71] jer to je jedino sredstvo kako bi prestale tvoje muke, u protivnom neće više prestati i ja ću neprestano podnositi bol gledajući te kako trpiš. Već te krune trnjem. Pokrivaju te s poderanim grimiznim plaštem, stavljaju ti trsku u ruku, i izruguju ti se kao kralju. Moj Isuse, Živote moj, moj "LJUBIM TE" neka obavije svaki trn koji probada tvoju glavu, i molim te da nam s glave ukloniš krunu rugla s kojom nas je okrunila ljudska volja, da nam skineš poderani grimiz i istrgneš iz ruke trsku ispraznih djela, koja nam daje skoro smiješne naredbe, i da staviš krunu tvoje Božanske Volje, novi i kraljevski grimiz po kojem ćemo biti prepoznatljivi kao tvoja prava djeca, i pravo žezlo zapovijedi tvoga "FIAT" koji će upravljati i vladati našim dušama.

Moj Kralju Isuse, moj "LJUBIM TE" slijedi tvoju ljubav, i sjedinjujući se s njom oblikuje jednu samu ljubav, tako da mogu imati u svojoj moći toliku ljubav, kako bi ti mogao osjetiti moju ljubav u trenutku u kojem u tvojim ušima odzvanja smrtna osuda, povik: "Raspni ga, raspni ga!", i ja, preokrećući povik "raspni ga", [72] vikat ću moj "LJUBIM TE" u svakom glasu, iznad svakih usana: "Neka bude raspeta ljudska volja, kako bi kraljevala tvoja!" I po boli koju si pretrpio kad su te osudili na smrt, oslobodi nas od smrti koju dajemo tvome "FIATu" u našim dušama i učini da umre naša volja i da tvoja Božanska Volja uskrsne, vlada i oblikuje svoje Kraljevstvo u svim našim djelima.

Ljubavi moja, srce mi ne može izdržati gledajući kako ti donose križ a ti ga grliš i stavljaš na svoja ramena. Oh, kako bih htjela pokriti cijeli križ s mojim "LJUBIM TE, KLANJAM TI SE, BLAGOSLIVLJAM TE" i tražiti od tebe da snagom tvoga križa, sve muke koje tvoja ljubav šalje stvorenjima nose snagu tvoga "FIAT" kako bi ih raspoložile da prime njegovu vladavinu. Oh, kako želim vikati u svakoj muci koju trpiš, u svakoj kaplji tvoje krvi: Neka dođe tvoj "FIAT"! U svakom padu, u svakom trganju tvoje okrvavljene kose, u svakom trnu koji te probada: "LJUBIM TE, neka dođe Kraljevstvo tvoje Volje!"

Moj trpeći Isuse, zgažen i vučen stižeš na brdo Kalvariju. Već ti svlače tvoje odijelo, [70] prostiru te na križ i s neizrecivim bolima razapinju. Moj "LJUBIM TE" silazi nad one razderane udove, u tvoje iščašene zglobove, u rane od čavala. U svim tvojim mukama želim na prvo mjesto staviti pečat moga "LJUBIM TE" i moliti te da svučeš sa nas sve ono što priječi da tvoja Božanska Volja uskrsne u svim srcima i da raširi svoje Kraljevstvo u cijelom svijetu. Raspeti Isuse, ti se na križu previjaš u grčevitim bolovima, u agoniji. Moj "LJUBIM TE" silazi u tvoje grčeve, u bolnu tjeskobu tvoga Srca, u plamenove koji ga sažižu. Moj "LJUBIM TE" neka ti bude osvježenje i ublaži tvoju goruću žeđ. U sve riječi koje si izgovorio na križu utiskujem moj "LJUBIM TE", i posljednji tvoj izdah primam u mojem "LJUBIM TE", da bih te molila, po razdirajućim bolima koje si trpio na križu, da nam dadeš milost da gorimo od žeđi za životom u tvojoj Božanskoj Volji, i da Ona s tvojom smrću na križu usmrti našu volju i tvoj "FIAT" oživi u svim srcima,  da trijumfira [74] i pobjednički se raširi u cijelom ljudskom rodu i u njemu kraljuje, kako na nebu, tako i na zemlji.