DEVETNICA BEZGREŠNOM ZAČEĆU BLAŽENE DJEVICE MARIJE U BOŽJOJ VOLJI, 2. DAN

 


2. Dan - 30. studenoga

PRIPRAVA ZA SVAKI DAN DEVETNICE

Častimo Mariju s devet čina ljubavi: učinimo ova djela u Božjoj Volji kako bismo na uzvišenu glavu naše Kraljice mogli staviti jedno presjajno sunce sa svom onom puninom milosti, svjetla i svih dobara koja sadrži Božja Volja.


- U prvom djelu dat ćemo Mariji svu ljubav Oca (Slava Ocu...Majko Stvoriteljeva, moli za nas!)


- U drugom, ljubav Sina (Slava Ocu…Majko Spasiteljeva, moli za nas!)


- U trećem, ljubav Duha Svetoga (Slava Ocu…Posudo duhovna, moli za nas!)


- U četvrtom, ljubav samoga njezinog Majčinskog Srca (Slava Ocu…Kraljice bez grijeha istočnoga začeta, moli za nas!)


- U petom, ljubav Anđela (Slava Ocu…Kraljice Anđela, moli za nas!)


- U šestom, ljubav Svetaca (Slava Ocu…Kraljice Svih Svetih, moli za nas!)


- U sedmom, ljubav svih živih stvorenja (Slava Ocu…Utočište grešnika, moli za nas!)


- U osmom, ljubav svih budućih naraštaja (Slava Ocu...Zvijezdo jutarnja, moli za nas!)


- U devetom, ljubav cijeloga čistilišta (Slava Ocu…Utjeho žalosnih, moli za nas!)


Bog je u stvaranju svijeta izlio neizmjerne ljepote i tako posvuda ostavio tragove svoje moći, a to je učinio da bi pripravio ugodno boravište Čovještvu Isusa Krista koji je morao sići na zemlju, i zatim za Djevicu, najčišće, najsvetije, najljepše stvorenje poslije Isusa.

A mi, uđimo u Božju Volju, prisvojimo svu ovu Ljubav izlivenu od Boga u svemu stvorenom: u suncu, u mjesecu, u zvijezdama, u cvijeću…i dajmo je Djevici kako ne bi primila samo ljudsku ljubav, nego kao da je sve tri božanske Osobe ljube u cijeloj prirodi.


KRATKA MOLITVA:


Moj Bože, ulij u moje srce svu onu Ljubav koju si izlio u stvorenje, kako bih, došavši Djevici, mogao joj dati svu onu Ljubav i slavu koju si utisnuo u svemu stvorenom.


U OSLUŠKIVANJU NAUKA PRESVETE MAJKE


Drugi korak Božanske Volje u nebeskoj Kraljici. Prvi osmijeh

Presvetoga Trojstva upućen njezinom Bezgrešnom začeću.


Duša


Opet sam u tvome majčinskom krilu dok slušam tvoj nauk. Nebeska Majko, ovo tvoje jadno dijete predaje se tebi. Uviđam kako sam jadna; ali znam da me voliš kao moja Majka, a to je dovoljno da se predam u tvoje ruke da mi budeš milostiva. Otvarajući svoje srce, slušat ću tvoj preslatki glas koji mi prenosi uzvišeni nauk. Sveta Majko, dodirom svojih majčinskih prstiju pročistit ćeš moje srce da bi primilo nebesku rosu tvojega nauka.


Nauk nebeske Kraljice


Dijete moje, poslušaj me. Kad bi znala koliko te volim, više bi vjerovala svojoj Majci, i ne bi propustila niti jednu riječ. Znaj, ne samo da si zapisana u mojemu srcu, već u tome srcu plamti žar zbog kojega je moja ljubav veća od majčinske. Zbog toga želim da čuješ o veličanstvenom čudu koje je Uzvišena Volja sa mnom učinila, i da mi, oponašajući me, učiniš veliku čast time što si mi kći. O, koliko moje srce, okupano ljubavlju, čezne za uzvišenim društvom malih kraljica. Poslušaj me, dakle, najdraže moje dijete.

Jedva što je Božanska Volja obasjala moje ljudsko sjeme da bi spriječila tužne posljedice grijeha, Bog se nasmiješio i jako obradovao što je moje ljudsko sjeme bilo čisto i sveto kao onda kada je stvarao čovjeka. Volja Božja je poduzela drugi korak: odnijela je pred Božanstvo moje ljudsko sjeme, koje je pročistila i posvetila, da bi se božanske Osobe u trenutku mojega začeća mogle na mene izliti. Kada je vidio kako je u meni njegov stvaralački trud prekrasan i čist, Bog se zadovoljno nasmiješio. Slaveći, nebeski Otac zasipao me je morem snage, Sin morem mudrosti, a Duh Sveti morem ljubavi. Tako sam začeta u beskrajnom svjetlu Volje Božje. A u središtu božanskoga mora, koje moja neznatnost nije mogla u sebi zadržati, stvorila sam najveće valove i slala ih natrag kao znak ljubavi i slave Oca, Sina i Duha Svetoga. Bog me je budno motrio, a da ga ne nadmašim u ljubavi, smiješio se i grlio me. Dao mi je i mnoštvo drugog što me je toliko uljepšalo da sam tada, kada je moje ljudsko biće stvoreno, imala očaravajuću snagu koja je osvojila moga Tvorca. On je dopustio da ga potpuno osvojim. Između mene i Boga postojala je neprekidna radost. Ništa si nismo uskraćivali. Znaš li tko mi je udahnuo tu očaravajuću snagu? Božja Volja, koja je vladala mnome poput života. Zato je snaga uzvišenoga bića bila i moja; bili smo jednako snažni da ushitimo jedno drugo.

Dijete moje, poslušaj svoju Majku: znaj da te silno volim i želim vidjeti kako je tvoj duh ispunjen mojim istim morima. Moja su mora porasla i žele se preliti. A da bi se to dogodilo, ti moraš isprazniti svoju vlastitu volju. Tada će Božanska Volja napraviti u tebi svoj drugi korak. I stvorivši se u tebi životnim principom, Ona će privući pažnju nebeskoga Oca, Sina i Duha Svetoga i oni će sići na tebe. Ali da bi se to dogodilo, u tebi žele naći svoju volju, jer tvojoj ljudskoj volji ne žele povjeriti svoju beskrajnu snagu, mudrost i neopisivu ljepotu.

Najdraža moja kćeri, poslušaj svoju Majku; položi ruku na srce i otkrij mi svoje tajne. Koliko si puta bila nesretna, izmučena i ogorčena zato što si postupala po svojoj volji? Tada si odbacila Volju Božju i pala u ralje zla. Volja Božja želi te pročistiti i posvetiti. Čineći po svojoj volji, Njoj si navijestila rat, tužnu si je izbacila iz svojega duha, njezina ljubljena prebivališta. Poslušaj me, dijete mojega srca: ovo je tuga Majke jer u tebi ne nalazi sunce Volje Božje, nego gustu tamu noći koja je tvoja ljudska volja.

Ustani i odvaži se! Ako obećaš da ćeš mi predati svoju volju, ja, tvoja nebeska Majka, uzet ću te u svoje ruke. Položit ću te u svoje krilo i nanovo uspostaviti u tebi život Volje Božje. A ti ćeš, poslije tolikih mojih suza, na moje lice staviti osmijeh, i vratiti radost, a to isto i Presvetomu Trojstvu.


Duša


Nebeska Majko, ako me toliko ljubiš, molim te: ne dopusti da siđem s tvoga majčinskoga krila. I ako me vidiš da ću činiti po svojoj volji, pazi na moj jadni duh, sakrij me u svoje srce da snaga tvoje žarke ljubavi pretvori moju volju u pepeo. Tako ću tvoje suze pretvoriti u osmijehe većega zadovoljstva.


Cvjetić


Danas, meni u čast, doći ćeš tri puta do mojih nogu, predajući mi svoju volju i govoreći: Majčice moja, želim da moja volja bude tvoja, da je ti zamijeniš Voljom Božjom.


Usklik


Svevišnja Kraljice, uništi svojom božanskom naredbom moju volju da bi u meni moglo niknuti sjeme Volje Božje.