USUSRET DEVETNICI BEZGREŠNOG ZAČEĆA BLAŽENE DJEVICE MARIJE U BOŽJOJ VOLJI

 


Iz spisa službenice Božje Luise Piccarrete, poznate kao "mala kći Božje Volje"

Svezak 34

8. prosinca 1936.

(Isus govori Luisi)

„Dijete moje, želim častiti moju nebesku Majku. Ispričat ću ti priču o njezinom Bezgrešnom začeću. Samo ja, koji sam Tvorac, mogu dostojno govoriti o tom divnom i veličanstvenom činu. Njena djela, riječi i koraci – prije nego li su zaživjeli u njoj – začeti su u meni, Sinu Boga živoga. Njezina ljubav, začeta u mojoj, obuhvatila je sve i svakoga i ljubila kako Bog ljubi; s istim žarom prema nama (Trojstvu) i prema svim stvorenjima. Čak su i njene molitve bile začete u mojima.“ … „Dijete moje, doista nitko nije vrijedan govoriti o Bezgrešnom začeću moje Majke. Ni Crkva sve do sada nije otkrila doli maleni dio znanja o njenoj svetosti, veličini i darovima kojima je obilovala. Samo ja, koji sam ju u sebi začeo, mogu pripovjediti istinu o njezinu životu i otkriti čudesa koja je naš božanski Fiat u njoj ostvario.“