POBOŽNO HODOČAŠĆE DUŠE U VOLJI BOŽJOJ, Fiat! Fiat! Fiat! (10)

 

10

 

          Moje nježno Djetešce, moj "LJUBIM TE, BLAGOSLIVLJAM TE, ZAHVALJUJEM TI" slijedi Te posvuda, da bih izmolila tvoj "FIAT". U svakom tvome uzdahu i otkucaju, u tvome jeziku, u zjenicama tvojih očiju, [34]  kako se umnažaju kaplje tvoje krvi u tvome malenom Čovještvu želim utisnuti moj "LJUBIM TE", moj poljubac na svaku od tvojih svetih misli, u zagrljaju i rukama tvoje Nebeske Mame i Sv. Josipa, tako da kad Te oni privinu na svoje grudi, Ti čuješ moj "LJUBIM TE". Također i u dahu životinja koje dišu, zagrijavaju Te i klanjaju Ti se, nijeme do tvojih nogu, želim da osjetiš moj "LJUBIM TE" koji moli od Tebe tvoj Božanski "FIAT".

          Moje nježno Djetešce, moj "LJUBIM TE" slijedi Te u okrutnom rezu obrezivanja. Želim ga ublažiti sa svojim "LJUBIM TE" u tvome prvom prolijevanju krvi. Na svaku kap želim staviti svoj "LJUBIM TE", na suze koje ste prolili, Ti zbog snažne boli, a Uzvišena Kraljica i Sv. Josip gledajući Te kako trpiš. Ta krv, ta bol, te suze mole od Tebe trijumf tvoga Kraljevstva. Dragi moj maleni Isuse, želim Te privinuti na svoje srce, da bih ublažila bol koju trpiš, želim [35]  zatvoriti u tu ranu sve ljudske volje stvorenja, kako više ne bi imale život i da iz te rane iziđe tvoja Božanska Volja kraljevati posred njih.