POBOŽNO HODOČAŠĆE DUŠE U VOLJI BOŽJOJ, Fiat! Fiat! Fiat! (8)

 

8

 

          Preslatki moj živote, Isuse, ponesi moju malenu dušu na očinska koljena našeg Nebeskog Oca zajedno s mojom Mamom Kraljicom, kako bih molila, plakala, uzdisala da dođe Kraljevstvo tvoga Božanskoga "FIAT", i s mojim osmjesima ljubavi, žarkim poljupcima i milovanjima, želim sve Tri Božanske Osobe očarati sa samom očaravajućom snagom tvoje Volje da bi mi udijelio tvoje Kraljevstvo na zemlji. Štoviše, uranjajući u mora moje Mame, malena kćer tvoje Božanske Volje želi oblikovati svoja malena mora u morima svoje Mame. Mama će otvoriti mjesto svojoj kćeri kako bi mogla ući [27] u njezina mora, kako bi mogla oblikovati svoja mora u samim njezinim morima i izmoliti Kraljevstvo Tvoje Božanske Volje, kao što je Ona izmolila Kraljevstvo Otkupljenja.

          Zato, Mama Sveta, pruži ruku svojoj malenoj kćeri i Ti sama pomozi mi prijeći more tvoje ljubavi, kako bih stavila svoj neprestani "LJUBIM TE" u tvoje more ljubavi i oblikovala moje maleno more, da bih tako zajedno s morima ljubavi Mame i kćeri tražila Kraljevstvo tvoga "FIAT". Ulazim u more klanjanja moje Mame, kako bih u njezinom moru oblikovala moje malo more klanjanja mome Stvoritelju i tražila njegovo Kraljevstvo. Prelijećem mora njezinih molitava, zazivanja i uzdaha, da bih oblikovala moja mora molitava, zazivanja i uzdaha, i tako sa samim molitvama Nebeske Mame zahtijevala Kraljevstvo "FIAT". Mama, moja Kraljice, tvoja su mora beskrajna; zato u njima ima mjesta za malena djela tvoje [28] malene kćeri. Zato Te molim, pomozi mi staviti u mora tvojih patnji i intenzivnih boli moje malene patnje, moje duge godine prikovanosti uz krevet, tolike lišenosti i žrtve, i zatim najbolniju muku - česte lišenosti Isusa koje me stoje trajne smrti. Mama moja, sjedini sve zajedno ove moje muke, stavi ih posred mora tvojih beskrajnih boli kako bi oblikovala moje maleno more boli, i kako bi s tvojim morem beskrajnih boli i s mojim, neprestano tražila da brzo dođe Kraljevstvo Božanske Volje, da siđe posred stvorenja i pobjednički kraljuje posred njih.

          Mama moja, ne želiš li zadovoljiti svoju malenu kćer i govoriti zajedno sa mnom da imamo jednu samu ljubav, jednu samu Volju, jedan te isti čin i jedan te isti glas: "FIAT VOLUNTAS TUA, kako na Nebu, tako i na zemlji"? I kako si Ti s ovim morima pokrenula Riječ da s Neba siđe na zemlju, prikazujući svoje krilo gdje ćeš ga primiti, tako s ovim [29] morima pokreni Najviši "FIAT" da sa svog nebeskog prijestolja siđe na zemlju, i ja se prikazujem da ga primim, kako bi se začeo u mojoj duši i oblikovao svoje Kraljevstvo u meni i od mene krenuo kraljevati u svim stvorenjima.