POBOŽNO HODOČAŠĆE DUŠE U VOLJI BOŽJOJ, Fiat! Fiat! Fiat! (20)

                                                                        20


Moj ožalošćeni Isuse, [67] ti si ostao u sakramentu Euharistije, bilocirajući svoj život u svaku hostiju da bi mogao sići u svako srce i biti na raspolaganju stvorenjima, i da im kažeš: "Ne ostavljam vas, nego ostajem sa svima vama, kako bih mogao oblikovati kraljevstvo moje Božanske Volje posred svoje djece", tvoja ljubav ostaje zadovoljena i ulazi u more tvoje Muke.

Tvoji koraci se upućuju prema Getsemanskom vrtu. Vidim kako se prostireš na zemlju i moliš, ali dok moliš ti se ožalošćuješ, uzdišeš u smrtnoj agoniji i znojiš se krvavim znojem. Sve dolazi pred tebe; sve tvoje muke i svi grijesi, od kojih svaki nosi otisak smrtnog oružja ljudske volje koja ratuje s Bogom. Ah, da, ljudska volja je ta koja sa svojim oružjem stavlja u agoniju Božansku Volju, držala ju je toliko vjekova i još je drži. Moj tjeskobni Isuse, moje siromašno srce ne može izdržati gledajući te kako si pao na zemlju okupan u vlastitoj krvi. I upravo zato te molim kraljevstvo tvoje Božanske Volje na zemlji, kako bi ona sa svojim božanskim oružjem pobijedila oružje ljudske volje i stavila ju u agoniju, [68] da se tako pravedno osveti za dugu agoniju tolikih vjekova; i ne dajući više život ljudskoj volji neka uzme njezin život i mjesto u svakom srcu. I ja, moj Isuse, uzimajući te u svoje naručje, želim te utješiti s mojim "LJUBIM TE, KLANJAM TI SE, BLAGOSLIVLJAM TE" koji stavljam u svaku kap krvi koje prolijevaš, u svaku tvoju muku, tjeskobu i uzdah. U svakom grijehu koji vidiš željela bih oblikovati oblake od "LJUBIM TE" kako tvoj pogled ne bi vidio drugo doli moj "LJUBIM TE", da tako pobjegne od tebe strašan prizor tolikih grijeha, i da bih te molila da tvoja Božanska Volja kraljuje na zemlji.

  Čuj me, o Isuse i poslušaj: ako tvoja Božanska Volja kraljuje, ti nećeš više biti u tolikim mukama i nećeš podnositi ovakvu razdirajuću agoniju. Zato, prije nego napustiš ovaj vrt, daj mi riječ, zadovolji ovu malenu kćer i reci mi da će doći trijumf tvoje Božanske Volje.

Moj patnički Isuse, tvoji su neprijatelji već u vrtu, vežu te s užadima i lancima, gaze te nogama, povlače te i vuku od sudišta do sudišta.  Moja Ljubavi, slijedim te korak po korak, kako bih u sve tvoje muke utisnula moj "LJUBIM TE" i tražila s tvojim užadima [69] i lancima da svežeš našu pobunjenu volju, da se više ne suprotstavlja tvojoj Božanskoj Volji nego je učini slobodnom kako bi mogla kraljevati. Moj Isuse, tvoji neprijatelji nemaju mira, muče te na sve načine, pokrivaju pljuvačkom, optužuju te kao zlotvora i osuđujući te na smrt, stavljaju te u zatvor. Moj zatvoreniče Isuse, ja te ne ostavljam; moj "LJUBIM TE" ovija one pljuvačke kako ih ti ne bi osjetio, nego jedino moj "LJUBIM TE". Želim te pokriti s mojim "LJUBIM TE", kako bi te, u svim mukama i uvredama koje ti čine, moj "LJUBIM TE" branio, ublažavao boli i oblikovao oružje s kojim ćeš potjerati svoje neprijatelje i obratiti ih sve k sebi. U tami zatvora u koji su te stavili, moj "LJUBIM TE" neka ti bude svjetlo i društvo koje te moli da nas oslobodiš zatvora naše volje i učiniš slobodnom djecom tvoga Božanskog "FIATa". Moj uznemiravani Isuse, tvoji neprijatelji te oslobađaju kako bi ti nanijeli još veće muke i s okrutnom nakanom te ubili. Vuku te i vode drugim sudištima, Pilatu i Herodu koji ti se ruga i  dolazi dotle da te odijeva kao luđaka, uzrokujući ti neizrecive muke. [70] Koliko trpiš, Ljubavi moja! S mojim "LJUBIM TE" želim ti oblikovati jedno odijelo ispisano s mojim "LJUBIM TE" od svjetla, kako bih zaslijepila tvoje neprijatelje da te više ne muče, nego te prepoznaju, i moliti te da nam oduzmeš ludost u koju nas stavlja ljudska volja, koja nas čini ludima i bez razuma za istinsko dobro, a to je vršiti uvijek tvoju Božansku Volju.