POBOŽNO HODOČAŠĆE DUŠE U VOLJI BOŽJOJ, Fiat! Fiat! Fiat! (11)

 

11

 

          Moje ljubljeno Djetešce, dok Ti još krvari rana obrezanja, jedna druga bol te dostiže: jedan čovjek tiranin želi Te mrtvoga, i Ti si prisiljen bježati u Egipat, da bi se sklonio na sigurno; simbol zlobne ljudske volje koja progoni Volju Božju kako ne bi kraljevala.

          Moje dražesno Djetešce, želim da ti dotječu moj "LJUBIM TE", moji žarki poljupci, moja volja u ovoj boli, kako ne bi više imala život, da bih tako pomirila i pobratimila ljudsku i Božansku Volju i učinila od njih jednu samu, i po ljubavi prema ovoj tvojoj velikoj boli tražila tvoj "FIAT". Zato slijedim korake moje Mame, dok Te nosi u svome naručju, i u biljkama, dok hoda, želim da čuješ moj "LJUBIM TE". Zato [36]  ga utiskujem u svaki atom zemlje, u svaku nit trave koju gazi, i oživljujući ih s mojim glasom želim da čuješ u biljkama moje Mame: "LJUBIM TE, KLANJAM TI SE, BLAGOSLIVLJAM TE, ZAHVALJUJEM TI." I dok Ti bježiš da bi mi dao život, ja želim izložiti svoj život da bih obranila Tvoj i moliti Te trijumf tvoje Volje. Dok Ti bježiš, Ljubavi moja, osjećam da mi se srce para gledajući Te kako jecaš i gorko plačeš, zato što Te traže, ne da Ti dadu boravište, nego da Te ubiju, i ja želim umiriti tvoj plač sa svojom ljubavlju, želim se bilocirati u sve Stvorenje, i da bih Te razveselila, želim da čuješ moj "LJUBIM TE" iz dubine mora. I oživljujući sa svojim glasom sve kapi vode, plivanje riba, želim da čuješ moj "LJUBIM TE" od nijemih stanovnika mora i najljepšu glazbu ljubavi s mojim refrenom: želim tvoj "FIAT". Želim se bilocirati [37] u tvojoj Volji u najviše planine i u najniže doline, da bih oživjela biljke, cvijeće, stabla i sve, da od svih čuješ "LJUBIM TE, LJUBIM TE". Na krilima vjetra želim oblikovati najjače glasove kako bi u njima čuo "LJUBIM TE", i u valovima vjetra želim Ti dati žarke poljupce i milovanja ljubavi.

          Dragi moj maleni, dok Ti bježiš, noću i danju, uvijek si izložen i na otvorenom; pravedno je da ja mislim kako ću pozvati sve stvorene stvari da razvesele svoga Stvoritelja. Zato pozivam svu svjetlost Sunca da Ti, kupajući tvoje lijepo lice, kaže: "LJUBIM TE". Pozivam sve ptice u zraku, kako bi Ti sa svojom pjesmom i cvrkutanjem pjevali uspavanke ljubavi. Napokon, želim Te nositi u Egipat u pratnji trijumfa moje ljubavi i kao refren, molim Kraljevstvo tvoje Volje. Nisam sama, o Isuse, nego sa svim tvojim djelima. Ne čuješ li [38] kako je lijepo more, vjetar, Sunce, zvijezde koje trepere govoreći "LJUBIM TE, LJUBIM TE"? Nebo, planine, biljke, svi jednoglasno viču koliko više mogu: "LJUBIM TE, LJUBIM TE, želimo da tvoja Volja kraljuje i vlada!" I sva ova jeka odzvanja u grudima Mame Kraljice i također Ona Ti govori: "Sine moj, moja ljubav dovodi sve u sklad, ujedinjuje sve, nadilazi sve i prodire sve do tvoga Srca, traži od Tebe tvoj 'FIAT'".