DEVETNICA BEZGREŠNOM ZAČEĆU BLAŽENE DJEVICE MARIJE U BOŽJOJ VOLJI, 3. DAN

 


3. Dan - 1. prosinca


PRIPRAVA ZA SVAKI DAN DEVETNICE

Častimo Mariju s devet čina ljubavi: učinimo ova djela u Božjoj Volji kako bismo na uzvišenu glavu naše Kraljice mogli staviti jedno presjajno sunce sa svom onom puninom milosti, svjetla i svih dobara koja sadrži Božja Volja.


- U prvom djelu dat ćemo Mariji svu ljubav Oca (Slava Ocu...Majko Stvoriteljeva, moli za nas!)

- U drugom, ljubav Sina (Slava Ocu…Majko Spasiteljeva, moli za nas!)

- U trećem, ljubav Duha Svetoga (Slava Ocu…Posudo duhovna, moli za nas!)

- U četvrtom, ljubav samoga njezinog Majčinskog Srca (Slava Ocu…Kraljice bez grijeha istočnoga začeta, moli za nas!)

- U petom, ljubav anđela (Slava Ocu…Kraljice Anđela, moli za nas!)

- U šestom, ljubav svetaca (Slava Ocu…Kraljice Svih Svetih, moli za nas!)

- U sedmom, ljubav svih živih stvorenja (Slava Ocu…Utočište grešnika, moli za nas!)

- U osmom, ljubav svih budućih naraštaja (Slava Ocu...Zvijezdo jutarnja, moli za nas!)

- U devetom, ljubav cijeloga čistilišta (Slava Ocu…Utjeho žalosnih, moli za nas!)


Čim je Marija bila začeta, prikazala je svoja prva klanjanja. U Marijinom začeću imale su udjela sve tri božanske Osobe. Otac ju je preplavio morem mudrosti, Sin morem svetosti, Duh Sveti morem ljubavi. Iz slijevanja ova tri mora proizišla je Marija, najsavršenija od svih stvorenja, i čim je bila začeta, učinila je svoj prvi čin klanjanja.

Zajedno s dragom Mamom, učinimo hodočašće u Volji Božjoj, uzmimo klanjanja svih stvorenja, živih i neživih, i u letu iznad svake misli, svakog pogleda, svake riječi, u svakoj zraci sunca, u svjetlucanju zvijezda i žuborenju voda, prikažimo Ocu jedan trajni i potpuni čin klanjanja.


KRATKA MOLITVA


Mama moja, po onom prvom činu klanjanja kojega si prikazala Bogu, učini da moj um, srce, osjećaji, želje i cijelo moje biće, od sada na dalje ne budu drugo doli jedan neprestani čin klanjanja.



U OSLUŠKIVANJU NAUKA PRESVETE MAJKE


Treći korak Božanske Volje u nebeskoj Kraljici.

Sav svijet se osmjehuje Začeću nebeskog Djeteta.


Duša svevišnjoj Kraljici


Majko, ovo tvoje malo dijete, ushićeno tvojim nebeskim naukom, osjeća žarku potrebu da svakoga dana dođe k tebi i sluša te i pohranjuje u srce tvoj majčinski nauk. Tvoja ljubav, slatke riječi, tvoj zagrljaj, ulijevaju mi hrabrost i pouzdanje da ćeš mi udijeliti veliku milost, a to je da razumijem veliko zlo moje vlastite volje, da živim po Volji Božjoj.


Nauk nebeske Kraljice


Dijete moje, slušaj me! Govori ti srce majke. Vidim da me želiš slušati. Moje se srce veseli i nada se da ćeš zadobiti kraljevstvo Volje Božje. Ja ga nosim u svome srcu da bih ga dala svojoj djeci. Zato budi pažljiva, poslušaj me i zapiši svaku moju riječ u svoje srce. Uvijek misli o mojim riječima i živi svoj život po mojem nauku.

Poslušaj, dijete: tek što se Bog nasmiješio i proslavio moje začeće, Svevišnja Volja je učinila treći korak mojoj maloj ljudskosti. Premda sam bila vrlo sitna, obdarila me božanskim umom. Potakla je sav svijet na radost. Po njoj me je, kao svoju kraljicu, prepoznalo sve stvoreno. U meni su prepoznali Život Volje Božje. I premda sam bila sitna i još nerođena, sav svijet je pao pred moje noge. Pjevajući pjesmu hvale, sunce me pozdravljalo, smiješeći se na me svojom svjetlošću. Pozdravljalo me je nebo sa zvijezdama, koje su se smiješile svojom blagom i slatkom svjetlošću, nudeći se kao sjajna kruna nad mojom glavom. Slavilo me more s valovima koji su se tiho dizali i spuštali. Nije bilo stvorenja koje se nije pridružilo slavlju Presvetoga Trojstva. Svi su prihvatili moju vlast, moju vladavinu i moje vodstvo. Bili su počašćeni što poslije toliko stoljeća, nakon što je Adam odstupio od Volje Božje i izgubio kraljevsku vladavinu i vlast, u meni pronalaze svoju Kraljicu. Sva su me stvorenja proglasila Kraljicom Neba i Zemlje.

Dijete moje, kada Volja Božja vlada u duši, ona ne umije činiti male stvari, već samo velike. U sretno biće želi unijeti sve svoje božanske povlastice. Tada, Svemoćna Volja (Svemoćni Fiat) okružuje dušu i pokorava je svakom svome migu. Što mi sve Volja Božja nije dala? Sve mi je dala! Nebo i zemlja bili su u mojoj vlasti i osjećala sam se kao Vladarica svega, pa i svoga Stvoritelja.

Slušaj me, dijete! Srce mi je jako tužno kad te vidim slabu i jadnu. Ni nad sobom nemaš vlasti. Tobom upravljaju strahovi, sumnje, bojazni, bijedno ruho tvoje ljudske volje. A znaš li zašto? To je stoga što u tebi nema cjelovitoga života Volje Božje. Njezina prisutnost sve mijenja jer tjera u bijeg sva zla ljudske volje, čini te sretnom i ispunjava svim svojim dobrima.

O, kada bi ti čvrsto odlučila ugasiti život svojoj volji! Osjetila bi kako sva tvoja zla umiru, a u tebi oživljava svako dobro. Sve bi ti se smiješilo. Volja Božja učinila bi svoj treći korak! Priroda bi ti poželjela dobrodošlicu kao novom stvorenju u Kraljevstvu Volje Božje.

Dijete moje, kaži mi, hoćeš li me poslušati? Hoćeš li mi zadati riječ da nikada nećeš raditi po svojoj volji? Znaj, ako tako učiniš, nikada te neću napustiti. Biti ću čuvarica tvoje duše. Ogrnut ću te svojim svjetlom da nitko ne uznemirava moje dijete. Udijelit ću ti vlast da nadvladaš zlo koje pripada tvojoj volji.


Duša


Nebeska Majko, tvoj je nauk ušao u moje srce i ispunio ga nebeskim melemom. Hvala ti što si sišla do mene jadne i malene. Čuj me, Majko: bojim se sebe, ali ako Ti želiš, s tobom mogu sve! Puštam se kao malo dijete u ruke svoje majke. Sigurna sam da ću zadovoljiti tvoje majčinske želje.


Cvjetić


Meni u čast, pogledaj danas nebo, sunce, zemlju. Sjedinjena sa svim što vidiš, tri puta ponovi: Slava pripada Njemu! Hvali Boga što me učinio Kraljicom svega svijeta.


Usklik

Moćna kraljice, budi vladarica moje volje i pretvori je u Volju Božju!