POBOŽNO HODOČAŠĆE DUŠE U VOLJI BOŽJOJ, Fiat! Fiat! Fiat! (16)

                                                                     16


Ljubavi moja i živote moj, Isuse, vidim da prije nego što si započeo svoj javni život, ljubav tvoga gorućeg Srca nosi Te da prisustvuješ svadbi u Kani, zajedno sa svojom Mamom, i ja slijedim tvoje korake sa svojim "LJUBIM TE". Osjećam da tvoje Srce pulsira ljubavlju i bolom, zato što Te podsjeća na jedne druge zaruke u kojima si prisustvovao i koje si blagoslovio, one u Edenu, nevinih Adame i Eve. Dvostruko zaručništvo: zaručništvo između Božanske Volje i ljudske; zaručništvo između čovjeka i žene, u kojem si njima kao miraz dao sva stvorenja i tvoju Božansku Volju pulsirajuću u njihovim srcima [53] i u svim stvorenim stvarima.

Tvoja  prisutnost na ovoj svadbi, neuobičajena za Tebe, govori mi kako želiš da tvoja Božanska Volja kraljuje i da sve želiš ponovno urediti u stvorenjima. I ja, o moj Isuse, želim biti blizu Tebe, kako bih tvoj blagi pogled, tvoj zvonki glas, i tvoje očaravajuće postupke prožela s mojim "LJUBIM TE, KLANJAM TI SE, BLAGOSLIVLJAM TE, ZAHVALJUJEM TI", i po onoj ljubavi koja Te prisilila da popustiš molitvama Uzvišene Kraljice te pretvoriš vodu u vino, molim Te da učiniš veliko čudo, također po ljubavi svoje Nebeske Mame, da promijeniš ljudsku volju u Božansku te da Ona kraljuje, kako na Nebu, tako i na zemlji. Sveta Mama, ti koja si s toliko brižnosti učinila da Isus promijeni vodu u vino i tako obraduje zaručnike, daj, molim Te, ne pusti Isusa da krene u javni život dok Ti ne dopusti da njegova Volja dođe kraljevati na  zemlju.

Slatko moje Dobro, moj "LJUBIM TE" i moje neprekidno ponavljanje [54] kako želim da tvoja Božanska Volja kraljuje, kako na Nebu tako i na zemlji, neće prestati nikada, i da bih Te prisilila, želim Te slijediti u svemu, kako bih sva tvoja djela zaodjenula s mojim "LJUBIM TE" i stavila ih kao jednu dobro poredanu vojsku oko Tebe i unutar Tebe, da Ti šapuću u uho: Daj mi svoj "FIAT" koji Ti pulsira u Srcu; daj mi svoju Volju, koja govori u tvojoj riječi, djeluje u tvojim rukama, hoda u tvojim koracima i u svemu Ti govori: Želim da tvoja Volja kraljuje kako na Nebu, tako i na zemlji. Daj, poslušaj svoju malenu kćer, poslušaj samoga Sebe, koji toliko želiš da živimo u tvome "FIAT".