Rođena za Nebo

 Mala kći Božje Volje

Službenica Božja

Luisa Piccarreta


r. 23.04.1865.

+ 4.03.1947.

Na današnji dan, 4. ožujka, prije 77 godina, Luisa Piccarreta je otišla u vječnu slavu.

Luisin ispovjednik, župnik don Benedetto Calvi, zabilježio je njene posljednje riječi upućene njemu, jedan sat prije njezine smrti.

DUHOVNA OPORUKA LUISE PICCARRETE


"Sada umirem zadovoljnija, jer me je Božanska Volja utješila više nego obično s Vašom prisutnošću u ovim posljednjim trenucima moga života. 

Vidim sada dug, lijep i prostran put, rasvijetljen beskrajnim i sjajnim SUNCIMA; 

Oh!...Da, poznajem ih, to su sunca mojih djela, učinjenih u Božjoj Volji.

To je put kojim sada moram poći;

to je put pripravljen za mene od Božje Volje;

to je put moga trijumfa,

to je put moje slave;

to je moj put;

to je put koji ću sačuvati za Vas, dragi Oče;

to je put koji ću sačuvati za sve one duše koje će HTJETI ŽIVJETI U VOLJI BOŽJOJ."


Izmolimo zajedno molitvu za njenu beatifikaciju 🙏🏻!

MOLITVA ZA LUISINU BEATIFIKACIJU

Presveto Trojstvo,
Gospodin Isus Krist nas je poučio da u molitvi moramo tražiti da ime Božje uvijek bude slavljeno, željeti da Njegova Volja vlada na Zemlji i da Njegovo Kraljevstvo dođe među nas što prije.

S velikom čežnjom za tim Kraljevstvom ljubavi, pravde i mira molimo Te proslavi službenicu svoju Luisu, malenu kći Volje Božje, onu koja je uz neprekidnu molitvu i žrtvu čeznula za spasenjem duša i dolaskom Božjeg Kraljevstva na svijet.

Slijedeći njezin primjer molimo Te, Oče, Sine i Duše Sveti, pomozi nam s radošću prigrliti križeve ovoga svijeta kako bismo mogli slaviti Ime Tvoje i ući u Kraljevstvo Tvoje Volje.