KNJIGA NEBA, 14. svezak, 15. kolovoza 1922.

 

Isusova djela i djela Presvete Djevice u Božanskoj Volji.

Nalazeći se u svom uobičajenom stanju predala sam se u naručje Presvete Volje Božje, i moj dragi Isus reče mi: "Kćeri moja, u mojoj Volji naći ćeš ne samo sva djela koja je moje Čovještvo učinilo i u koja sam utkao sva stvorenja, već ćeš također pronaći sva djela moje drage Mame koja su, ispreplićući se s mojima, postala jedno samo djelo.

Čim sam začet u njenom krilu, Ona se započela povezivati s mojim djelima. Moje Čovještvo nije imalo drugi život, drugu hranu niti drugu svrhu osim Volje moga Oca koja, protječući kroz sve, činila me prisutnim u svakom  činu stvorenja, s ciljem da Ocu vratim njegova prava kao Stvoritelju  od strane stvorenja i da sebe ponudim kao Život svim stvorenjima. Na isti način, kada se moja Mama počela povezivati sa Mnom, također je i Ona, u ime svih, vratila Ocu prava koja mu pripadaju kao Stvoritelju i darovala se svim stvorenjima. Tako su sva stvorenja primila kao Život, zajedno s mojima, i djela moje Mame.

Sada na Nebu Ona obuhvaća svu slavu svih pojedinačno, od strane svakog stvorenja moja Volja daje joj takvu slavu, da nema slave koju Ona ne sadrži, ili koja ne dolazi od Nje. I jer je Ona ispreplela sva svoja djela, svoju ljubav, svoje boli  sa mnom, sada je na nebu obasjana tolikom slavom, koliko je bilo djela koje je učinila u mojoj Volji - zato nadmašuje sve, obuhvaća sve i protječe kroz sve. To znači živjeti u mojoj Volji. Moja voljena Mama nikada ne bi mogla primiti toliku slavu da sva njezina djela nisu tekla unutar moje Volje - i zato su je učinila Kraljicom i krunom svih.

Sada te želim u svojoj Volji, tako da ispreplitanje u djelima ne bude između dvoje, već između troje. Moja Volja želi se proširiti kako bi u jednom stvorenju pronašla zajedno sva stvorenja.  Vidiš koliko će ti veliko dobro doći, koliko ćeš mi slave dati i koliko ćeš dobra učiniti svima!“