Pobjeda nad smrću

 


Djevica Marija u Kraljevstvu Božje Volje

DVADESET I OSMI DAN
(drugi dio)
Pobjeda nad smrću.
Uskrsnuće

Drago dijete, ovo je simbol onoga stanja kada volja bića umre da bi se sjedinila s Božjom Voljom i u kojem počinju pobjede božanskim redom, slavom i radosti, čak i usred najveće žalosti. Premda je moj duh slijedio mojega Sina i nikada ga nisam gubila iz vida, u ta sam tri dana, dok je bio u grobu, osjećala tako vruću želju da ga vidim uskrsloga, da sam svim žarom svoje ljubavi neprestano ponavljala: "Uskrsni, Slavo moja! Uskrsni, Živote moj!" Moje su želje bile žarke, moja čežnja goruća, te sam osjećala da ću izgorjeti.

U tim sam nemirima vidjela svojega Sina, okruženog velikim mnoštvom, kako pobjednički izlazi iz Čistilišta i dolazi do groba. Bilo je to u svitanje trećega dana. Kao što ga je sva priroda prije oplakivala, tako se sada radovala: sunce je ubrzalo svoj izlazak kako bi prisustvovalo trenutku kada moj Sin ustaje iz mrtvih. Ali, kakva li čuda, prije nego što je uzašao, mnoštvo je moglo ponovno vidjeti njegov presveto tijelo koje je zbog ljubavi prema svim ljudima krvarilo, izranjeno i izobličeno. Svi su bili ganuti i divili se toj ogromnoj ljubavi i velikom čudu Otkupljenja.

Dijete moje, koliko sam željela da i ti budeš prisutna kada je moj Sin ustajao iz mrtvih! Bio je veličanstven. Njegovo Božanstvo sjedinjeno s njegovim Duhom širilo je more svjetlosti i ljepote koja je ispunila Nebo i zemlju. On je kao pobjednik, upotrijebivši svoju moć, naredio mrtvim ljudima da ponovno prime njegov Duh i uzdignu se u pobjedi i slavi do vječnoga života. Kako je to bio uzvišen događaj! Moj je dragi Isus pobijedio smrt govoreći: "Smrti, ti od sada nećeš biti smrt nego život!"

Ovom je pobjedom potvrdio da je Čovjek i Bog, a Uskrsnućem je potvrdio svoj nauk, svoja čuda, život sakramenata i život Crkve. Ne samo to, pobijedio je ljudsku volju, slabu i gotovo bez ikakva dobra, kako bi učinio da život Božje Volje nadvlada i dao stvorenjima puninu svetosti. Istovremeno je, zbog Uskrsnuća, u tijela stavio zametak njihovoga rasta prema vječnoj slavi. Dijete moje, Uskrsnuće mojega Sina je sve obuhvatilo i to je najvažnije djelo koje je izvršio iz ljubavi prema stvorenjima.

Poslušaj me, dijete moje. Želim ti govoriti kao Majka koja istinski ljubi svoje dijete. Želim te podučiti što znači vršiti Božju Volju i živjeti po njoj, i ispričati ti o primjeru kojeg smo ti o njoj dali moj Sin i ja. Naš je život bio pun boli, siromaštva, poniženja, čak sam vidjela i smrt mojega ljubljenoga Sina. Ali u svemu je tome bila Božja Volja. Ona je bila život naše patnje i mi smo se, mijenjajući samu smrt u život, osjećali pobjednicima. Videći svo dobro, mi smo dobrovoljno prihvatili patnju, jer kada je Božja Volja u nama, nitko ne može biti iznad nje, ni iznad nas. Patnja je bila u našoj moći i mi smo je tražili kao hranu i pobjedu Otkupljenja, da možemo donijeti svako dobro čitavome svijetu.

Drago dijete, ako tvoj život i tvoja patnja budu za svoje središte imali Božju Volju, budi sigurna da će slatki Isus upotrijebiti tebe i tvoje patnje kako bi cijelome svemiru donio pomoć, svjetlo i milost. Zato budi hrabra. Božja Volja zna kako činiti velika djela tamo gdje vlada. U svakoj se prilici ugledaj u mene i slatkog Isusa, te idi naprijed.


Duša

Sveta Majko, ako mi pomogneš i ako me budeš branila pod svojim okriljem kao nebeski stražar, sigurna sam da će sve moje patnje postati Božja Volja. Slijedit ću te korak po korak na beskrajnim putevima Božje Volje. Znam da će tvoja divna majčinska ljubav i tvoja moć nadvladati moju volju, da ćeš je držati u svojoj moći i da ćeš je za mene zamijeniti Božjom Voljom. Zato se, Majko, povjeravam i predajem u tvoje ruke.



Cvjetić


Danas, meni u čast, sedam ćeš puta reći: "Neka ne bude moja volja, nego tvoja", i prinoseći mi moje žalosti kao žrtvu moliti me za milost da uvijek činiš Božju Volju.


Usklik


Majko moja, po Uskrsnuću svojega Sina, daj da se uzdignem u Božansku Volju.