Isusovo zadovoljstvo zbog molitve "Sati muke".

Knjiga Neba
11. svezak, 4. studenoga 1914.


Molila sam Sate muke, a Isus mi je, sav razdragan, govorio: „Kćeri moja, kad bi samo znala kakvo veliko zadovoljstvo osjećam kad te vidim kako ponavljaš ove Sate moje muke – kako ih uvijek iznova ponavljaš – bila bi sretna. Istina je da su sveci meditirali moju muku i razumijevali kolika je bila moja patnja, rastvarali se u suzama sućuti, suosjećanja, toliko da su bivali obuzeti ljubavlju za moje boli, ali to nije bilo na ovako kontinuiran način niti ovakvim redom. Zato, mogu reći da si ti prva koja mi daješ ovu zadovoljštinu, tako veliku i osobitu kako moju muku, moj život i patnje razlažeš na pojedinosti unutar sebe, sat za satom.

Osjećam privlačnost i potrebu da tebe hranim ovom hranom, sat za satom, te je u zajedništvu s tobom jedem i sam čineći sve s tobom. Znaj da ću te obilno nagraditi novim svjetlom i novim milostima; i nakon tvoje smrti, kad god neka duša na zemlji bude molila Sate moje muke, na Nebu ću te odijevati uvijek novom svjetlošću i slavom.“